Bartas Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Witam.Dzisiaj pojawil sie u mnie taki problem:Jezdzilem sobie suza, wszystko ok, az po ktorejs tam rundce dojechalem do domu, a wlasciwie sie dokulalem. Moto zgaslo 10m od domu, a z przewodu prowadzacego z puszki filtra powietrza na zewnatrz na prawa strone silnika leciala benzyna. Myslalem ze cos potyralem w ustawieniach przewodow paliwowych ( 2 dni temu zakladalem silnik po usuwaniu polamanych srub kolektorow), ale chyba jest ok. Przydalby mi sie rysunek z serwisowki odnosnie podlaczenia przewodow na odcinku bak- kranik- gaznik- bylbym wdzieczny za podeslanie. Pozniej jezdzilem dalej, moto gaslo jakby z braku paliwa- niezaleznie czy na rezerwie, czy na normalnej opcji. Na pri chodzil normalnie, ale i tak sie supa leje :/ Pojechalem na CPN zalac bak, ale juz nie wrocilem na 2 kolach... Niby GS jest maly i lekki, ale pchac go przez 5km i jeszcze pewien odcinek pod gorke- normlanie masakra. Ma ktos jakis pomysl co to? Chyba paliwo nie powinno sie lac, skoro gazniki sa podcisnieniowe? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Ale położenie PRI ,to jest zalanie gaźników po zimie lub jak sie skonczy paliwo.W tej pozycji musi Ci zalać wszystko ,na tej pozycji sie nie jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 30 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Ale położenie PRI ,to jest zalanie gaźników po zimie lub jak sie skonczy paliwo.W tej pozycji musi Ci zalać wszystko ,na tej pozycji sie nie jeździ. Wiem, ale to bylo eksperymentalnie przelaczone, jak na tych innych opcjach nie dzialalo. Cos sie zje****. Ide rozebrac ganziki i obadac zaworki i jeszcze raz podlaczenie przewodow :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Gdzieś słyszałem ,ze zaworek iglicowy sie potrafi przyciąć i wtedy leje sie z kazdej dziury :icon_mrgreen: Popukaj w gaźnik.Albo coś faktycznie źle podłaczyłes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 http://www.ronayers.com/fiche/300_0027/fue...120&parent=3070 Tu masz rysunek jak maja byc podłączone wężyki do kranika. Moze pomyliłes wężyk zasilajacy gazniki w paliwo z przelewem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Po porannym grzebaniu przy moto wyszlo, ze zamienilem rezerwe ze stanem normalbym, a paliwo lalo sie, bo w otwor, w ktorym znajduje sie zaworek iglicowy dostal sie maly kamyczek- ok 1mm srednicy i skutecznie zablokowal mozliwosc zamykania doplywu paliwa. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.