thefex Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 przelewa mi gaznik..rozbieralem go i skladalem na milion sposobow, czyscilem, psikalem sprayem do czyszczenia gaznikow, psikalem powietrzem i dalej to samo.paliwo leci przez ten koreczek spustowy na dole calego gaznika i tez sie zalewa przez dysze/rurke w ktorej chodzi przepustnica wezyk od paliwa mam wpiety w ta nizsza rurke bo sa 2 w gazniku jedna na gorze i jedna na dole obejrzyjcie fotki, bo moglem troche zamotac:http://bikepics.com/pictures/846081/http://bikepics.com/pictures/578148/http://bikepics.com/pictures/844125/http://bikepics.com/pictures/844138/ - tutaj w tych widełkach przymocowany jest plywak, a w dziurce pomiedzy nimi chodzi zaworekhttp://bikepics.com/pictures/844139/http://bikepics.com/pictures/844140/http://bikepics.com/pictures/844141/ co z tym zrobic? podgiac blaszke od plywaka, zeby nizszy poziom wahy byl?czy mi sie zaworek od plywaka zacial na amen (rozbieralem komore plywakowa i tam wszysko ladnie chodzi) bo jak silnik jest zgaszony i jest odkrecony kranik to nic nie powinno leciec przeciez.. a tu sie, murwa kać, leje jak z wiadra Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Mi to wygląda na zbyt wysoki poziom paliwa przez co ucieka ono tą dziurką.A w jakim stanie jest zaworek iglicowy(czy nie jest juz wyrobiony i nietrzyma bo u mnie też tak podobnie sie działo to on w ogóle nie trzymał). a jesli jest ok to spróbój lekko odgiąc pływakami aby obniżyc poziom i wtedy sprawdz.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 (edytowane) taki mam plan sprobuje pokombiowac pozniejwykrece gaznik i zbiornik, postawie wszystko na stole w warsztacie, polacze rurka paliwowa i bede kombinowal.odkrece dol od komory plywakowej i sprawdze szczelnosc zaworka poprzez wciskanie go palcem. jak wybadam sprawe dokladniej to napisze tutaj dodatkowa fotka z opisem:http://www.bikepics.com/pictures/846193/ btw. kranik mam zwykly, niepodciśnieniowy Edytowane 29 Marca 2007 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.