Skocz do zawartości

wał kardana


bodman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

treść była ale miałem problemy z wysłaniem jej niewiem czego. A więc tak mam problem z wałem mianowicie olej mi sie skrapla na śrubie co sie olej spuszcza, no i mam pytanie jaki tam wchodzi olej ( czy ma być jakiś specjalny) ile sie go tam wlewa i ile mnie to może kosztować ? śrube próbowałem dokręcić ale ani niedrgnie. Motor jak stoi to sie nic nie dzieje dopiero jak sie gdzieś przewioze zaczyna sie pokazywać olej i kapie na obręcz koła, poprzedni właściciel powiedzał żebym sie nie przejmował bo być moze jak zmieniał olej to mu sie za duzo nalało i teraz nadmiar wychlapuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

treść była ale miałem problemy z wysłaniem jej niewiem czego. A więc tak mam problem z wałem mianowicie olej mi sie skrapla na śrubie co sie olej spuszcza, no i mam pytanie jaki tam wchodzi olej ( czy ma być jakiś specjalny) ile sie go tam wlewa i ile mnie to może kosztować ? śrube próbowałem dokręcić ale ani niedrgnie. Motor jak stoi to sie nic nie dzieje dopiero jak sie gdzieś przewioze zaczyna sie pokazywać olej i kapie na obręcz koła, poprzedni właściciel powiedzał żebym sie nie przejmował bo być moze jak zmieniał olej to mu sie za duzo nalało i teraz nadmiar wychlapuje.

Za dużo oleju? coś mi się nie widzi, ponieważ oleju do dyferencjału wlewa się pod sam korek.

W VS1400 jest taki sam jak w VS800 czyli klasy: SAE90 i jakości wg.API: GL-5 (cokolwiek to oznacza) A wchodzi go tam niewiele - 200-220ml

 

ps. wlewa i wylewa się go trzymając motocykl w pozycji pionowej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

treść była ale miałem problemy z wysłaniem jej niewiem czego. A więc tak mam problem z wałem mianowicie olej mi sie skrapla na śrubie co sie olej spuszcza, no i mam pytanie jaki tam wchodzi olej ( czy ma być jakiś specjalny) ile sie go tam wlewa i ile mnie to może kosztować ? śrube próbowałem dokręcić ale ani niedrgnie. Motor jak stoi to sie nic nie dzieje dopiero jak sie gdzieś przewioze zaczyna sie pokazywać olej i kapie na obręcz koła, poprzedni właściciel powiedzał żebym sie nie przejmował bo być moze jak zmieniał olej to mu sie za duzo nalało i teraz nadmiar wychlapuje.

Nadmiaru nie wlejesz bo nalewasz przez (i do) otwór śruby uzupełniającej, jesli bedzie cedził to przez oringi na połaczeniu obudowy wału z obudową dyfra.Sprawdz czy śruba spustowa ma miedzianą podkladkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem pozom oleju jest w miare dobrze dużo nie wyciekło i oglądnołem tą śrube spustową wygląda tak jakby była krzywo wkręcona co z tym zrobiś trzeba będzie pewnie gwintować?? sąsied mi doradził żebym zrobił uszczelke ze skóry i wkręcić tak ona napęcznieje i nie będzie puszczać co o tym myślicie ?? A i gdzie moge dostać taki olej ??czy zwykły przekładniowy nie będzie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...