bodman Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 w ogóle nie widać treści w tym temacie? Czy ja nie dowidze już? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu.2000 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 treść była ale miałem problemy z wysłaniem jej niewiem czego. A więc tak mam problem z wałem mianowicie olej mi sie skrapla na śrubie co sie olej spuszcza, no i mam pytanie jaki tam wchodzi olej ( czy ma być jakiś specjalny) ile sie go tam wlewa i ile mnie to może kosztować ? śrube próbowałem dokręcić ale ani niedrgnie. Motor jak stoi to sie nic nie dzieje dopiero jak sie gdzieś przewioze zaczyna sie pokazywać olej i kapie na obręcz koła, poprzedni właściciel powiedzał żebym sie nie przejmował bo być moze jak zmieniał olej to mu sie za duzo nalało i teraz nadmiar wychlapuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 treść była ale miałem problemy z wysłaniem jej niewiem czego. A więc tak mam problem z wałem mianowicie olej mi sie skrapla na śrubie co sie olej spuszcza, no i mam pytanie jaki tam wchodzi olej ( czy ma być jakiś specjalny) ile sie go tam wlewa i ile mnie to może kosztować ? śrube próbowałem dokręcić ale ani niedrgnie. Motor jak stoi to sie nic nie dzieje dopiero jak sie gdzieś przewioze zaczyna sie pokazywać olej i kapie na obręcz koła, poprzedni właściciel powiedzał żebym sie nie przejmował bo być moze jak zmieniał olej to mu sie za duzo nalało i teraz nadmiar wychlapuje.Za dużo oleju? coś mi się nie widzi, ponieważ oleju do dyferencjału wlewa się pod sam korek.W VS1400 jest taki sam jak w VS800 czyli klasy: SAE90 i jakości wg.API: GL-5 (cokolwiek to oznacza) A wchodzi go tam niewiele - 200-220ml ps. wlewa i wylewa się go trzymając motocykl w pozycji pionowej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 treść była ale miałem problemy z wysłaniem jej niewiem czego. A więc tak mam problem z wałem mianowicie olej mi sie skrapla na śrubie co sie olej spuszcza, no i mam pytanie jaki tam wchodzi olej ( czy ma być jakiś specjalny) ile sie go tam wlewa i ile mnie to może kosztować ? śrube próbowałem dokręcić ale ani niedrgnie. Motor jak stoi to sie nic nie dzieje dopiero jak sie gdzieś przewioze zaczyna sie pokazywać olej i kapie na obręcz koła, poprzedni właściciel powiedzał żebym sie nie przejmował bo być moze jak zmieniał olej to mu sie za duzo nalało i teraz nadmiar wychlapuje.Nadmiaru nie wlejesz bo nalewasz przez (i do) otwór śruby uzupełniającej, jesli bedzie cedził to przez oringi na połaczeniu obudowy wału z obudową dyfra.Sprawdz czy śruba spustowa ma miedzianą podkladkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu.2000 Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 sprawdziłem pozom oleju jest w miare dobrze dużo nie wyciekło i oglądnołem tą śrube spustową wygląda tak jakby była krzywo wkręcona co z tym zrobiś trzeba będzie pewnie gwintować?? sąsied mi doradził żebym zrobił uszczelke ze skóry i wkręcić tak ona napęcznieje i nie będzie puszczać co o tym myślicie ?? A i gdzie moge dostać taki olej ??czy zwykły przekładniowy nie będzie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.