yarunek Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Witam!Zrobiłem generalke swojej mz 150 to znaczy:szlif,wymiana tłoka,pierścieni,łożysk na wale i regeneracja wału i pojawiły sie nastepujące problemy:1)silnik cieżko odpalić to znaczy trzeba sie sporo nakopać zeby zaczął chodzić a odpalanie jest takie na raty,chwile pochodzi i gasnie i tak az do skutku (przed remontem odpalał na dotyk)2)z cylindra dochodzi dziwny dzwiek,słychać jakieś dziwne tarcie takie dosć głośne Czy to coś może być związane ze zle zrobinym szlifem albo zle dobranym tłokiem (w tej częsci remontu nie uczestniczyłem)?Czy powninienem jezdzić dalej i zobaczyc co sie bedzie działo w czasie docierania(narazie przejechalem 30km).Z góry dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Witam!Zrobiłem generalke swojej mz 150 to znaczy:szlif,wymiana tłoka,pierścieni,łożysk na wale i regeneracja wału i pojawiły sie nastepujące problemy:1)silnik cieżko odpalić to znaczy trzeba sie sporo nakopać zeby zaczął chodzić a odpalanie jest takie na raty,chwile pochodzi i gasnie i tak az do skutku (przed remontem odpalał na dotyk)2)z cylindra dochodzi dziwny dzwiek,słychać jakieś dziwne tarcie takie dosć głośne Czy to coś może być związane ze zle zrobinym szlifem albo zle dobranym tłokiem (w tej częsci remontu nie uczestniczyłem)?Czy powninienem jezdzić dalej i zobaczyc co sie bedzie działo w czasie docierania(narazie przejechalem 30km).Z góry dzieki za pomoc Myśle że co do odpalania to silnik dostaje za mało paliwa i przez to ci cieżko zapala i pożniej gaśnie.sprawdz poziom paliwa oraz przeczyść i wyreguluj gaźnik. i jak byś mógł to wymień też świece i sprawdz zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 2)z cylindra dochodzi dziwny dzwiek,słychać jakieś dziwne tarcie takie dosć głośne Możliwe ze przy zakładaniu cylindra pękl pierscien, sprawdz to i nie odpalaj narazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 nic nie pekło;] Ustaw zapłon iglica max do góry! ma być wieksza dawka paliwa to sa prawa dotarcia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redair Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 (edytowane) Po pierwsze to zobacz czy dobze wlozyles simeringi lekko sie przekzywi i juz hamują. Stuki moga wystepowac jak sa uszczelki pod cylindrem za cienkie. A slyszalne tarcie po spaleniu 5litrow paliwa powinny ustąpic:) Edytowane 21 Marca 2007 przez redair Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.