Ghost_Rider Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Witam słyszałem, że Gixer 1000 K3 ma opóźniony zapłon na 1,2 i 3-cim biegu czyli ma mniej mocy i jest możliwość obejść to wpinajac jakiś rezystor czy coś w tym stylu tylko gdzie i jak :buttrock: :smile: jeżeli ktoś wie jak to dokładnie zrobić i jakie są tego efekty to prosze o podpowiedź na forum lub gg 5549553 :) :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) Urządzenie do tego nazywa się G-pack i nie kosztuje majątku.Ale tak sobie myślę że to lipa z ograniczeniem prędkości maksymalnej, bo mam zmienione zembatki i moto na szóstym biegu normalnie idzie do odcięcia pomimo licznika zaciętego na 299. Edytowane 20 Marca 2007 przez zajac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 generalnie wszystkie wtryskowe gixery maja tak ze jest oddzielna mapa do kazdego biegu i pelna fabryczna moc jest dopiero na 5. jest takie urzadzenie - mozna kupic w dynotech.pl, nazywa sie Timing Retard Eliminator firmy Ivan's Performance. wedlug producenta dziala tak ze wszystkie biegi sa czytane jako piatka, oprocz tego poprawia sie reakcja na dodanie gazu przy pozycjach przepustnicy od 0 do 50% otwarcia.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 IVAN'S RERFORMANCE - eliminator opóźnienia zapłonu (TRE).do Twojego Giksa kosztuje 350zł, wejdź na stronę www.dynotech.pl , mozesz tez u nich zamowic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Kurde chłopaki myślałem, że będzie zero odpowiedzi, albo beda pisać, że jestem jakiś niepoważny i nie ma czegoś takiego, ale widze, że jest tu wielu znawców i już się wszystko wyjaśniło dzięki :D :D :) a ktoś z was miał to montowane w swoim motocyklu :icon_mrgreen: jest to warte tych 350żł i jak z trudnością montarzu :clap: bo nie chce mi sie wydawac 350zł dla 5 koników :wink: zdajcie swoje relacje :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 (edytowane) Osobiscie to chyba raczej obstawialbym za Power Commander'em, PC eliminuje ta "przypadlosc" opozniania zaplonu, a dodatkowo masz mozliwosc "wrzucenia" mapy zaplonu pod Twoje moto z konkretnymi przerobkami typu wydech, filtr itp. Mapy mozna znalesc na stronie PC, jest tam ich na prawde duzo pod kazde moto i z wieloma roznymi modyfikacjami. Najnowszy PC to PC IIIUSB, podpinasz to pod ECU Twojego moto, podlaczasz sie do laptopa lub kompa i wrzucasz mape (mozesz tez ja sam tworzyc). Samemu ciezko je dobrze napisac, ale na stronie PC czy na roznych forach jest ich wiele, bardzo dobrze zrobionych na podstawie badan na hamowni. Do Twojego K3 kosztuje okolo 1400-1500zl, wzrost mocy bedzie na prawde zauwazalny. Nie wiem jak Suzuki jest "wrazliwe" na PC, ale ZX-12R robia na tylnym kole nawet po 200KM, po drobnych modyfikacjach takich jak wydech, PC itp. Jak masz kase to warto. Edytowane 21 Marca 2007 przez Kris_big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 (edytowane) No właśnie mocy mi aż tak bardzo nie brakuje motor mam dopiero miesiąc :icon_razz: i w żadne PC nie chce mi się bawić i myślałem o tym TRE tylko, że wykonanie ma wiele do życzenia bo wygląda to tak jak by mały chińczyk po ciężkim dniu zbierania ryżu robił to w piwnicy i dlatego włąśnie chciłabym uslyszec opinie kogoś kto założył to sobie do gixa i czy czuć wyraźnie tą róznice tak aby nie wyżucic 350zł w błoto wole sobie paliwko kupić :icon_mrgreen: No i jak to wygląda ze spalaniem bo nie chce żeby po tej przeróbce brał mi 15 l na 100km :D albo to Moja strona juz ywkonanie lepsze ijest napisane, że eliminuje ogranicznik predkości czytli tą blokade do 299 tak ?? no i tańsze 320zł tylko przeczytajcie opis bo jakoś tak dziwnie napisane elimunuje opóźnienie zapłonu na wszystkich biegach tak zeby na każdym biegu czytał 5 czy odblokowuje tylko 6 bieg ?? Edytowane 21 Marca 2007 przez Ghost_Rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Osobiscie to chyba raczej obstawialbym za Power Commander'em, PC eliminuje ta "przypadlosc" opozniania zaplonu, a dodatkowo masz mozliwosc "wrzucenia" mapy zaplonu pod Twoje moto z konkretnymi przerobkami typu wydech, filtr itp. Mapy mozna znalesc na stronie PC, jest tam ich na prawde duzo pod kazde moto i z wieloma roznymi modyfikacjami. Najnowszy PC to PC IIIUSB, podpinasz to pod ECU Twojego moto, podlaczasz sie do laptopa lub kompa i wrzucasz mape (mozesz tez ja sam tworzyc). Samemu ciezko je dobrze napisac, ale na stronie PC czy na roznych forach jest ich wiele, bardzo dobrze zrobionych na podstawie badan na hamowni. Do Twojego K3 kosztuje okolo 1400-1500zl, wzrost mocy bedzie na prawde zauwazalny. Nie wiem jak Suzuki jest "wrazliwe" na PC, ale ZX-12R robia na tylnym kole nawet po 200KM, po drobnych modyfikacjach takich jak wydech, PC itp. Jak masz kase to warto.gix k3 ma seryjnie okolo 155km na kole, k5 ma 161. PC nie zmienia map zaplonu tylko wtrysku. zeby zmieniac mapy zaplonu musisz wydac kolejne poltora tyska na Dynojet ignition module, czyli modul zaplonowy.PC oplaca sie instalowac jak masz pelny, najlepiej rejsingowy wydech. mapy z netu i zalaczone na plycie sie do niczego(przewaznie) nie nadaja, bo nawet dwa egzemplarze, zjechaly w tym samym czasie z tasmy produkcyjnej moga sie znaczaco roznic pod wzgledem osiagow silnika. zeby zapobiec utracie mocy przy zainstalowaniu wydechu i PC trzeba oddac moto na hamownie i tam zestroic. 200km na tylnym kole to maja superbajki, ktore kosztuja 200kola+. przy pelnym wydechu/filtrze/PC i zestrojeniu na hamowni mozesz liczyc na okolo 10km w przypadku litra. ja mam 600k4, ktory wedlug testow ma w serii okolo 104km na kole. przy pelnej yoshi TRS/k&n/PCIII spodziewam sie okolo 110km po zestrojeniu w PP. wiecej nie bedzie. w przypadku TRE na 5km nie licz(poza tym napisalem o TRE post wyzej:p) litrowe moto o mocy 185km na kole mozesz kupic w TEN KATE HONDA za okolo 40tys ojro - tyle o kosztach dodatkowych kucy. TRE ma powodowac ze nie szarpie ci motorek jak odkrecasz gaz na poczatku - suzuki ma opoznienie zaplonu na nizszych biegach zeby mniej chetnie fura stawala na kolo, oraz ze wzgledu na ochrone srodowiska. to szarpanie jest dosc upierdliwe. jak bede mial hajc to kupie TRE i moge ewentualnie napisac czy cos daje.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 No głównie chodzi mi żeby chociaż toszke lepiej dawał na gume no i fajnie by było zobaczyć na wyswietlaczu zamiast 299 np 303 km/h :D to który polcacie ten pierwszy za 350zł czy ten drugi za 320?? ten drugi lepiej wyglada ale ma jakiś dziwnie skonstruowany pis i nie wiem czy on odblokowuje wszystkie biegi czy tylko 6 ?? :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 gix k3 ma seryjnie okolo 155km na kole, k5 ma 161. PC nie zmienia map zaplonu tylko wtrysku. zeby zmieniac mapy zaplonu musisz wydac kolejne poltora tyska na Dynojet ignition module, czyli modul zaplonowy.Tak to prawda, sam PC nie zmieni zaplonu, trzeba do niego dokupic ignition module PC oplaca sie instalowac jak masz pelny, najlepiej rejsingowy wydech. mapy z netu i zalaczone na plycie sie do niczego(przewaznie) nie nadaja, bo nawet dwa egzemplarze, zjechaly w tym samym czasie z tasmy produkcyjnej moga sie znaczaco roznic pod wzgledem osiagow silnika.Znaczaco to raczej nie, to jest okreslone na poziomie kliku procent (max 3-5%). Jakosc wykonania jest na takim poziomie ze na pewno sa to wartosci nie odczuwalne. zeby zapobiec utracie mocy przy zainstalowaniu wydechu i PC trzeba oddac moto na hamownie i tam zestroic. 200km na tylnym kole to maja superbajki, ktore kosztuja 200kola+. przy pelnym wydechu/filtrze/PC i zestrojeniu na hamowni mozesz liczyc na okolo 10km w przypadku litra. ja mam 600k4, ktory wedlug testow ma w serii okolo 104km na kole. przy pelnej yoshi TRS/k&n/PCIII spodziewam sie okolo 110km po zestrojeniu w PP. wiecej nie bedzie. w przypadku TRE na 5km nie licz(poza tym napisalem o TRE post wyzej:p) litrowe moto o mocy 185km na kole mozesz kupic w TEN KATE HONDA za okolo 40tys ojro - tyle o kosztach dodatkowych kucy. TRE ma powodowac ze nie szarpie ci motorek jak odkrecasz gaz na poczatku - suzuki ma opoznienie zaplonu na nizszych biegach zeby mniej chetnie fura stawala na kolo, oraz ze wzgledu na ochrone srodowiska. to szarpanie jest dosc upierdliwe. jak bede mial hajc to kupie TRE i moge ewentualnie napisac czy cos daje.pozdroJa nie mialem na mysli ani 600ccm ani nawet 1000ccm, napisalem o moto z silnikiem 1200ccm, a to jest drobna roznica. W przyroscie mocy rownież. co prawda nie jest to 200KM, ale warto poczytac:http://www.zx-12r.org/Motorcycle_info/Info...20-%20185HP.htmPo zalozeniu ukladu Akrapovica plus PCIII moc wzrosla ze 157.7KM do 185.2KM na tylnym kole, a wiec jest to 27,5KM!!!Tyle mocy po tak niewielkich zmianach, wiec moim zdaniem na pewno warto. A co do 200KM to wystarczy wejsc na forum ZX12 lub Hayabusy zeby sie przekonac ile mozna wyciagnac. Nawet z seryjnego moto z niewielkimi przerobkami, ktore nie kosztuja iles tam tysiecy ojro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Tak to prawda, sam PC nie zmieni zaplonu, trzeba do niego dokupic ignition moduleZnaczaco to raczej nie, to jest okreslone na poziomie kliku procent (max 3-5%). Jakosc wykonania jest na takim poziomie ze na pewno sa to wartosci nie odczuwalne. Ja nie mialem na mysli ani 600ccm ani nawet 1000ccm, napisalem o moto z silnikiem 1200ccm, a to jest drobna roznica. W przyroscie mocy rownież. co prawda nie jest to 200KM, ale warto poczytac:http://www.zx-12r.org/Motorcycle_info/Info...20-%20185HP.htmPo zalozeniu ukladu Akrapovica plus PCIII moc wzrosla ze 157.7KM do 185.2KM na tylnym kole, a wiec jest to 27,5KM!!!Tyle mocy po tak niewielkich zmianach, wiec moim zdaniem na pewno warto. A co do 200KM to wystarczy wejsc na forum ZX12 lub Hayabusy zeby sie przekonac ile mozna wyciagnac. Nawet z seryjnego moto z niewielkimi przerobkami, ktore nie kosztuja iles tam tysiecy ojro.sorry nie doczytalem, ze chodzilo o zx12. zwracam honor :P . modul zaplonowy kosztuje tyle samo co PC wiec razem jest 3kola za sama elektronike. jesli chodzi o jakosc wykonania to roznice moga byc naprawde wielkie. na przyklad w wyscigach superstock bogate teamy robia tak ze przygotowujac odpowiednia maszyne(oczywiscie jesli dysponuja dobrym budzetem) rozbieraja kilka/nascie silnikow i skladaja z nich jeden, wybierajac glowice z najlepszym sprezaniem, najlzejsze tloki, najbardziej luzny wal itd. to sie fachowo BLUEPRINTING. w ostatnim przedostatnim WMC byl artykul o cbr1000rr zrobionej przez ten kate honda na 185 przy w zasadzie stockowych przerobkach typu pelny arrow, PC i moze uszczelka pod glowice. to jest zajebiscie duzo, zwlaszcza ze cebra na najslabszy sposrod japonskich litrow silnik - 155km na kole.jesli chodzi o hajke to na zachodzie bez problemu robia 700km(masowka) a rekord to cos w okolicach 1000km.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Nadal czekam na porady co do wyboru jednego z tych 2 eliminatorów opóźnienia zapłonu o którcyh pisałem wcześniej i dałem link i co do opisu tego drugiego :icon_exclaim: :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 to jest to samo.ten sam produkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Kurde jak ma lepiej na gumę wyrywać??? Mój na fabrycznym przełożeniu idzie trójką z gazu, potrenuj trochę a potem motorsa modyfikuj. A jak naprawdę słaby jest to se zembatkę przednią zmień na 16 za 30 pln i będzie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Na gumie już w sumie latam nie najgorzej 1,2,3,4 bieg tak do ok 220-230 km/h ale podrywam go z gazu i najcześciej na 2 tak przy 110km/h i chciałbym np zeby przy troche niższych obrotach juz rwał w góre a najbardziej interesuje mnie właśnie to odblokowanie ogranicznika z licznika :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.