Skocz do zawartości

KZ 550 - kilka pytań


Rozio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam kilka pytań co do tego motocykla:

 

Czy ciśnienia spręzania 11,3 - 12 atm to dobry wynik ??

Kontrolka ciśnienia oleju gaśnie dopiero po ok sekundzie po odpaleniu ciepłego silnika - czy to nornalne ??

Ile powinny palić te motocykle ??

W jaki sposób były dławione (na rynek niemiecki) ?? - wyglada na to że kupiłem kastrata - nie chce sie rozpędzic powyżej 150

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze przeczytałem to kompresja wynosi 130-160psi.

 

Czyli jakoś od 9,5 do 11,5kg/cm.

 

Nie jestem pewien, Adam niech mnie poprawi jakby było źle.

Jeśli dobrze przeczytałem to kompresja wynosi 130-160psi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sie nic nie chcwalisz , żeś KZetę kupił

 

Kupiłem już na jesieni, ale dopiero teraz do stanu nadającego sie do jazdy doprowadziłem.

 

2 amory czy centralny

 

Jest to model z 2 amorkami.

 

Dzisiaj sprawdziłem spalanie i jestem nieco zmartwiony - 5l/100 przy prędkościach 80-90 i 6l/100 przy 100-120 to chyba trochu za dużo pomimo że iglice w gaźnikach są na najuboższym położeniu, a poziom paliwa zgodny z serwisówką.

 

Ustaliłem też, że przepustnice (podciśnieniowe) otwierają się tylko w ok 3/4 i opierają sie o dekle membran - czy to własnie jest sposób zdławienia ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...