Ziele90 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Cześć! mam pytanie z racji że pogoda całkiem sprzyja by zacząć przeprawy jakieś rzeki głebsze bruzdy z błockiem itp. czy silnik musi być specjalnie zabezpieczony? czy pokrywe magneta powinno się uszczelnić czymś(sylikon?), czy gaźnik powinien być jakoś zabezpiczony? czy to w ogóle potrzebne zabiegi czy motocykle po wyjeździe z fabryki sa do tego przystosowane? dodam tylko ze chodzi o aprilie RX i honde MTX! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strugal Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Ja musiałem uszczelinic magneto bo mi woda sie wlewała , moduł zabezpiecz , sprawdz króciec ssący i wezyki pozaciskaj na gażniku , fajke zabezpiecz i kable po izoluj w koszulki termokurczliwe albo izolacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 (edytowane) ja w mt tylko tą kape od magneta mocniej skręciłem i spox - mam oddzielone magneto od zębatki, jeszcze problemem jak dla mnie jest błoto i syf pomiędzy żeberkami cylindra - mam powietrzaka :Djeszcze sprawdź na jakiej wysokości masz wlot do filtra powietrza bo mi zalało i była lekka kiszka.... Edytowane 16 Marca 2007 przez Sloniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.