NaczelnyFilozof Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Ma Ktoś patent na usunięcie nagaru? Tylko nie chodzi mi o tą skorupkę na denku tłoka. Ale o taki nalot z gładzi tłoka. Żółto brązowy syf z przedmuchów na bokach tłoka. Moczyłem tłoki w roztworze rozpuszczalnika i benzyny. Czyściłem szmatami. Trochę zeszło. Teraz się moczą tylko w rozpuszczalniku. Brązowatość została najwieksza w rowkach pierścieni. Wyczyścić tyle co sie da i olać? I tak się zanagarzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan123 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Z tego co wiem, to możesz wygumować tzn. polerka, ale to Ci nic nie da, wymień pierścienie, a nagar z denka tłoka też należy usunąć i najlepiej wypolerować. Do polerowanej powierzchni nagar nie przylega tak szybko, a jak wiadomo zbyt duża ilość nagaru może prowadzić do samozapłonu ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 ja zawsze traktuje takiego tłoka pasta polerska (poleruje miejscowo) poczym przez 2h mocze go w jakiejs nawcie i wkładam do silnika;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Naczelny, ale masz problem. Przepoleruj to papierem ściernym wodnym 2000 w oleju. a jak wiadomo zbyt duża ilość nagaru może prowadzić do samozapłonu ! Tak, szczególnie od takich nalotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Dziekuje za sugestie :icon_eek: Wpadłem jeszcze na pomysł coby rowki pierścieni spróbować zaatakować szczoteczką do zębów :D Naczelny, ale masz problem. Przepoleruj to papierem ściernym wodnym 2000 w oleju. No wielki problem :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Wpadłem jeszcze na pomysł coby rowki pierścieni spróbować zaatakować szczoteczką do zębów Ja używam szczoteczki do zębów do czyszczenia trudno dostępnych miejsc w silniku itd. Jest niezwykle przydatna. Pamiętaj tylko, aby potem nie myć nią zębów :icon_mrgreen: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Co do usunięcia nagaru ja jeszcze dorwałem taki preparat do czyszczenia gaźników w spreju, fakt faktem kosztuje 15zl ale holerstwo rozpuszcza to dziadostwo, wkażdym razie powodzenia w czyszczeeniu :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.