Skocz do zawartości

Sprężyna tył EXC 450 2006r - za miękka.


Rekomendowane odpowiedzi

Na sprężynie zawieszenia tylnego w tym Enduro napisane jest WP (producent - White Power) 80-250 !!!!

Moja masa to - 105kg. Jak siadam na moto to już zaczynam wyglądać jak na jakimś wyrobku z Orange County Choppers nie mówiąc o skakaniu które kończy się to darciem ramy o podłoże.

Jaki symbol na sprężynie powinien widnieć w moim przypadku i gdzie mogę ją kupić ?

KTM w Krakowie na oferuje mi tylko całe komplety wraz z amorem za 6700 zł he he hhe. Na dodatek operują jedynie oznaczeniemi PDS 0,1,2,3,4,5,6,7,8.

80-250 z tego co wiem oznacza 80N/mm 250mm długość sprężyny.

Edytowane przez andcomputers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbym prosić o jakieś kontakty do nich ?

Kurowski (Sanczez) 022-758-56-48, 501-555-803, (powiedz że od Marka Godlewskiego).

Krywult Bielsko-Biała 033-814-35-20,

Wójcika znajdziesz na stronie MotoX

 

Przed zmianą sprężyny, sprzawdź jeszcze czy dobrze ustawiłeś SAG zawieszenia i ustawienia kompresji i odbicia. Jeżeli jeździsz amatorsko i nie skaczesz 12 m skoków, to na tej sprężynie można w miarę dobrze jeździć. Mój 100 kilowy kolega jeździ.

 

Pozdrawiam ..

Edytowane przez konikkonik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurowski (Sanczez) 022-758-56-48, 501-555-803, (powiedz że od Marka Godlewskiego).

Krywult Bielsko-Biała 033-814-35-20,

Wójcika znajdziesz na stronie MotoX

 

Przed zmianą sprężyny, sprzawdź jeszcze czy dobrze ustawiłeś SAG zawieszenia i ustawienia kompresji i odbicia. Jeżeli jeździsz amatorsko i nie skaczesz 12 m skoków, to na tej sprężynie można w miarę dobrze jeździć. Mój 100 kilowy kolega jeździ.

 

Pozdrawiam ..

 

Dziękuję za info. Już znalazłem MXWójcika. Rozmawiałem z nim i chyba coś dojdzie do skutku.

Jeśli chodzi o latanie to zdaża mi się pod 20m (długość) 2-2,5m (wysokość) polecieć. Lądowanie na twardej nawierzchni z bruku granitowego zawsze kończy się maxymalnym dobiciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale pewnie i amor wymaga regeneracji , moze juz gazu nie ma :lalag: , zdejmij amorka i przegladnij go calego, dziwne ze w tak mlodym moto sprezyna by padla.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wnioskuje to po temacie, sam napisales ze szukasz sprezyny i ze amor dobija - wazac 100 kilo amor nie ma prawa tak latwo dobijac w takim sprzecie jak EXC 450 , pozatym sam napisales ze zadzwoniles do Wojcika , a z tego co pisze jarek s , gosc zajmuje sie dorabaniem sprezyn.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sugeruj że piszę o tym ze Marcin Wójcik zajmuje się dorabianiem sprężyn, bo to kompletna nieprawda. Pisałem że może dobrać nową/uzywaną co nie jest równoznaczne z tym że trener kadry Polski w motocrossie siedzi w piwnicy i nawija na imadle sprężyny dla chlopaków:). Ma w ofercie spręzyny z różnych firm. Kupowałem od niego sprężynę Ohlinsa do LC4-tez dokładnie na 105 kg.

wazac 100 kilo amor nie ma prawa tak latwo dobijac w takim sprzecie jak EXC 450

No coments.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast tego tekstu napisal bys dlaczego tak jest , mialem 2 kolesi jeden na lc4 600 wazacy ponad 90 kilo , drugi na KLR 600 z tylnim amorem WP od starego LC4 i tez wazyl lekko ponad 90 kilo i w zadnym sprzecie amor nie dobijal na skokach , a juz napewno nie "siadal" po samym posadzeniu dupy na moto.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast tego tekstu napisal bys dlaczego tak jest

wazac 100 kilo amor nie ma prawa tak latwo dobijac w takim sprzecie jak EXC 450

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Jeśli jesteś specem od EXC450 i orzekania czy jak jeździec o wadze 105 kg śmiga na seryjnej sprężynie KTM (jeśli się nie pomyliłem to KTM wypuszcza standartowo motocykle ze sprężyną pod 75 kg wagi) może dobić/nie może-to chylę czoło, i nie podejmuję dyskusji.

Andcomputers

Jeśli chodzi o latanie to zdaża mi się pod 20m (długość) 2-2,5m (wysokość) polecieć. Lądowanie na twardej nawierzchni z bruku granitowego zawsze kończy się maxymalnym dobiciem.

No to loty masz konkretne:)

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...