andcomputers Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 (edytowane) Na sprężynie zawieszenia tylnego w tym Enduro napisane jest WP (producent - White Power) 80-250 !!!!Moja masa to - 105kg. Jak siadam na moto to już zaczynam wyglądać jak na jakimś wyrobku z Orange County Choppers nie mówiąc o skakaniu które kończy się to darciem ramy o podłoże.Jaki symbol na sprężynie powinien widnieć w moim przypadku i gdzie mogę ją kupić ?KTM w Krakowie na oferuje mi tylko całe komplety wraz z amorem za 6700 zł he he hhe. Na dodatek operują jedynie oznaczeniemi PDS 0,1,2,3,4,5,6,7,8. 80-250 z tego co wiem oznacza 80N/mm 250mm długość sprężyny. Edytowane 13 Marca 2007 przez andcomputers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 (edytowane) Cyknij do Sanczeza w W-wie, albo Wójcika w Gdańsku, dobiorą Ci same sprężyny takie jak trzeba z nowych/używanych . Edytowane 14 Marca 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andcomputers Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Cyknij do Sanczeza w W-wie, albo Wójcika w Gdańsku, dobiorą Ci same sprężyny takie jak trzeba z nowych/używanych . Mógłbym prosić o jakieś kontakty do nich ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konikkonik Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 (edytowane) Mógłbym prosić o jakieś kontakty do nich ?Kurowski (Sanczez) 022-758-56-48, 501-555-803, (powiedz że od Marka Godlewskiego).Krywult Bielsko-Biała 033-814-35-20,Wójcika znajdziesz na stronie MotoX Przed zmianą sprężyny, sprzawdź jeszcze czy dobrze ustawiłeś SAG zawieszenia i ustawienia kompresji i odbicia. Jeżeli jeździsz amatorsko i nie skaczesz 12 m skoków, to na tej sprężynie można w miarę dobrze jeździć. Mój 100 kilowy kolega jeździ. Pozdrawiam .. Edytowane 14 Marca 2007 przez konikkonik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andcomputers Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Kurowski (Sanczez) 022-758-56-48, 501-555-803, (powiedz że od Marka Godlewskiego).Krywult Bielsko-Biała 033-814-35-20,Wójcika znajdziesz na stronie MotoX Przed zmianą sprężyny, sprzawdź jeszcze czy dobrze ustawiłeś SAG zawieszenia i ustawienia kompresji i odbicia. Jeżeli jeździsz amatorsko i nie skaczesz 12 m skoków, to na tej sprężynie można w miarę dobrze jeździć. Mój 100 kilowy kolega jeździ. Pozdrawiam .. Dziękuję za info. Już znalazłem MXWójcika. Rozmawiałem z nim i chyba coś dojdzie do skutku.Jeśli chodzi o latanie to zdaża mi się pod 20m (długość) 2-2,5m (wysokość) polecieć. Lądowanie na twardej nawierzchni z bruku granitowego zawsze kończy się maxymalnym dobiciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 ale pewnie i amor wymaga regeneracji , moze juz gazu nie ma :lalag: , zdejmij amorka i przegladnij go calego, dziwne ze w tak mlodym moto sprezyna by padla. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andcomputers Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 ale pewnie i amor wymaga regeneracji , moze juz gazu nie ma :icon_mrgreen: , zdejmij amorka i przegladnij go calego, dziwne ze w tak mlodym moto sprezyna by padla. No co ty. A kto tu mówi że sprężyna padła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 wnioskuje to po temacie, sam napisales ze szukasz sprezyny i ze amor dobija - wazac 100 kilo amor nie ma prawa tak latwo dobijac w takim sprzecie jak EXC 450 , pozatym sam napisales ze zadzwoniles do Wojcika , a z tego co pisze jarek s , gosc zajmuje sie dorabaniem sprezyn. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 (edytowane) Nie sugeruj że piszę o tym ze Marcin Wójcik zajmuje się dorabianiem sprężyn, bo to kompletna nieprawda. Pisałem że może dobrać nową/uzywaną co nie jest równoznaczne z tym że trener kadry Polski w motocrossie siedzi w piwnicy i nawija na imadle sprężyny dla chlopaków:). Ma w ofercie spręzyny z różnych firm. Kupowałem od niego sprężynę Ohlinsa do LC4-tez dokładnie na 105 kg. wazac 100 kilo amor nie ma prawa tak latwo dobijac w takim sprzecie jak EXC 450 No coments. Edytowane 14 Marca 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) zamiast tego tekstu napisal bys dlaczego tak jest , mialem 2 kolesi jeden na lc4 600 wazacy ponad 90 kilo , drugi na KLR 600 z tylnim amorem WP od starego LC4 i tez wazyl lekko ponad 90 kilo i w zadnym sprzecie amor nie dobijal na skokach , a juz napewno nie "siadal" po samym posadzeniu dupy na moto. Edytowane 15 Marca 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) zamiast tego tekstu napisal bys dlaczego tak jest wazac 100 kilo amor nie ma prawa tak latwo dobijac w takim sprzecie jak EXC 450 Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Jeśli jesteś specem od EXC450 i orzekania czy jak jeździec o wadze 105 kg śmiga na seryjnej sprężynie KTM (jeśli się nie pomyliłem to KTM wypuszcza standartowo motocykle ze sprężyną pod 75 kg wagi) może dobić/nie może-to chylę czoło, i nie podejmuję dyskusji.AndcomputersJeśli chodzi o latanie to zdaża mi się pod 20m (długość) 2-2,5m (wysokość) polecieć. Lądowanie na twardej nawierzchni z bruku granitowego zawsze kończy się maxymalnym dobiciem.No to loty masz konkretne:) Edytowane 15 Marca 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.