Skocz do zawartości

Prowadnice i zawory, jak określić czy prowadnica do wymiany?


Lucass
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałem się dowiedzieć jaki jest dopuszczalny luz zaworu w prowadnicy. Wiem że w jakimś przypadkowym aucie (czytałem serwisówkę cc700) określa się to tak że nalezy włożyć zawór w prowadnice i poruszać trzonkiem i jeżeli trzonek rusza się przy jego końcu ok np. 0,1mm na boki to zestaw zawór-prowadnica jest do wymiany. Chciałbym to obadać w motocyklu, tzn w serwisówce piszą jedynie średnicę maksymalną wewnętrzną prowadnicy, ale ja nie mam takich przyżądów, pozatym mój motocykl jest już dość stary i niewysilony więc też nie chcę bawić się w zegarmistrza. Jaki powinien być waszym zdaniem luz taki jak opisałem na przykładzie auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyslij glowice do tego zakladu http://regeneracja-glowic.pl/ - zrobia za darmo pomiary , i powiedza co nalezalo by zrobic , uzywaja wlasnego materialu i sa ponoc sprawdzeni w naprawie glowic do moto.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...