Lucass Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Witam, chciałem się dowiedzieć jaki jest dopuszczalny luz zaworu w prowadnicy. Wiem że w jakimś przypadkowym aucie (czytałem serwisówkę cc700) określa się to tak że nalezy włożyć zawór w prowadnice i poruszać trzonkiem i jeżeli trzonek rusza się przy jego końcu ok np. 0,1mm na boki to zestaw zawór-prowadnica jest do wymiany. Chciałbym to obadać w motocyklu, tzn w serwisówce piszą jedynie średnicę maksymalną wewnętrzną prowadnicy, ale ja nie mam takich przyżądów, pozatym mój motocykl jest już dość stary i niewysilony więc też nie chcę bawić się w zegarmistrza. Jaki powinien być waszym zdaniem luz taki jak opisałem na przykładzie auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 wyslij glowice do tego zakladu http://regeneracja-glowic.pl/ - zrobia za darmo pomiary , i powiedza co nalezalo by zrobic , uzywaja wlasnego materialu i sa ponoc sprawdzeni w naprawie glowic do moto. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.