Skiba_gpz Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 witam no powoli rozgryzam nowe moto, przyszedl czes na zawieszenie,powiedzcie mi prosze co i jak ale po kolejiprzod,regulacja twardosci i dobicia, odbicia (???). twardosc na klucz, a dobicie na srubokret, na czym polega ta druga mala regulacja, tyl, amor ustawiany na gorze i z dolu na taki smieszny duzy klucz, i do tego puszka gazowa ktora ma nastawy na srubokret, o mojej jezdzie: moto dosc mocna obladowany, bo jezdzimy we dwoje, a mojej slusznej wagi postawa zajmuje dosc duzo obciazenia moto :icon_razz: drogi raczej niedziurawe bo to irlandia, jak cos to nierownosci i jakies delikatne wyboje, nie ma mowy o typowe polskiej drodze :) a sama jazda turystyczna i nie za szybka, tak wiec jak go ustawic,zeby bylo komfortowo, ale i bezpiecznie poza tym fajnie by bylo jakby jaki mi wytlumaczyl cele i skutki poszczegolnych ustawien elementow zawieszenia szczegolnie chodzi mi o ten tyl, a wiec co daje dolna czesc armoa, co gorna i ta puszka moto to thunderace ale podejrzewam ze wiekszosc moto ma te same bajery, w starej gpz'cie takich zabawek nie mialem :icon_eek: dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.