Skocz do zawartości

ustawianie zawieszenia w trunderace


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

no powoli rozgryzam nowe moto, przyszedl czes na zawieszenie,

powiedzcie mi prosze co i jak

ale po koleji

przod,regulacja twardosci i dobicia, odbicia (???). twardosc na klucz, a dobicie na srubokret,

na czym polega ta druga mala regulacja,

 

tyl, amor ustawiany na gorze i z dolu na taki smieszny duzy klucz, i do tego puszka gazowa ktora ma nastawy na srubokret,

 

o mojej jezdzie: moto dosc mocna obladowany, bo jezdzimy we dwoje, a mojej slusznej wagi postawa zajmuje dosc duzo obciazenia moto :icon_razz:

drogi raczej niedziurawe bo to irlandia, jak cos to nierownosci i jakies delikatne wyboje, nie ma mowy o typowe polskiej drodze :)

a sama jazda turystyczna i nie za szybka,

 

tak wiec jak go ustawic,zeby bylo komfortowo, ale i bezpiecznie

poza tym fajnie by bylo jakby jaki mi wytlumaczyl cele i skutki poszczegolnych ustawien elementow zawieszenia szczegolnie chodzi mi o ten tyl,

a wiec co daje dolna czesc armoa, co gorna i ta puszka

moto to thunderace ale podejrzewam ze wiekszosc moto ma te same bajery,

w starej gpz'cie takich zabawek nie mialem :icon_eek:

 

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...