siwypfk Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Wiec zdania podzielone a fakt ciekawa rozmowa, kurcze przydałoby sie zeby sie przejechac z taką szybą ale chyba fakt zostane przy dobrym kasku , napisze jak wybiore co moze potrwac :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Intruder do sprzedania to jedno, a ten ktorym jezdze to drugie. Jezdze modelem z 1988 roku, 4-biegowymz wydechami cobra,filtrem k&n,gazniki oryginalne, ale dostrojone do wydechow i filtra. W sumie wmt czy 800-ka jest szybsza czy nie. Kto raz siadzie na 1.4 nie bedzie chcial sie juz zamienic na 0.8. Przynajmniej ja juz jestem skrzywiony na punkcie poj. skokowej i choroba postepuje. N aprzyszly sezon bedzie cos z 1.7 lub 1.8. A do Krakowa zapraszam! Mam domek w Balicach- moge nawet przenocowac i impre zrobic na lotnisku!ps: Spotkalem sie z artykulami w amerykanskiej prasie, ze pierwsze trudery 4-biegowe o mocy bodaj nawet 71 km robily czasy ponizej 13-u sek. przy V okolo 100 mph. Dane ktore podajesz dotycza 5-biegowca. A co do szyby- wpadnij do Krakowa to ci pozycze.Ale chlopaki maja racje- znacznie praktyczniejszy jest kask z szyba- przekonasz sie jak cie zlapie ulewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 No własnie a z jakim wydatkiem wiąze sie kupno kasku i co proponujecie wiem ze były tematy ale konkretnie do tej sytułacji, do krakowa nie mam najdalej ale blisko tez nie , mimo wszystko dobrze wiedziec moze skorzystam kiedys :clap: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Na 6-cio letniego szkraba ciezko bedzie cos znalezc :clap: , ale ja z czystym sumieniem polecam nolana n31. To jet z podnoszona szyba zakrywajaca cala twarz. Koszt ponizej 400-u zeta.Bardzo dobrze wykonczony i lekki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Ja tez sie spotkałem z twierdzeniem że pierwsze VSy miały moc 71 KM ale więcej dokumentów (a raczej artykółów i stron WWW) podaje moc 68 KM. Zresztą nawet dokadnie nie wiadomo jak były dławione kolejne wersje (napewno tłumiki, byc może moduł zapłonowy). Pójde na kopmpromis i niech bedzie że 68KM wersja VS 1400 objedzie VS 800 :clap: Te dane brąłem z http://motorcyclecruiser.com/ - myslę że są wiarygodni. Czas poniżej 13 sekund Intruderem to chyba bajki. Ja z wydechami drag pipes, filtrem K&N i zestawem Dyno Jeta wykreciłem coś ponad 14 sekund (ale nieumiałem dobrze wystartować :roll: ) Wydruk z hamowni seryjnego VS 1400 oraz z "kitem" Dyno Jet. Żeby nie było że zmyślam z tą mocą 50 KM na kole. A jeszcze podrążę troszki temat. Filtry K&N masz wkładane w seryjne airboxy czy stozkowe? Iglice zmieniałeś? Jakie dysze pozakładałeś? There is no replacement for displacement :clap:. a jak bedesię wybierał w odwiedziny do smoka to podeslę PW to może się stykniemy i przy broawrku obgadamy sprawę :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Pompka- skoro tak swiecie wierzysz w to co jest w amerykanskich gazetach to przeczytaj dokladnie to; http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/intruder14/Jest jak byk napisane ,ze wczesne trudery schodzily ponizej 13-u sek. przy 100mph :clap: Filtry mam w oryginalnych airboxach.Dysz i iglic nie zmienialem. Duzo jezdze, czesto po gorach. Slyszalem ze dynojety itp. w tych warunkach sie nie sprawdzaja. Wysokosc n.p.m. ma podobno wplyw na mieszanke i istnieje ryzyko ze sie cos po drodze rozreguluje. Ale nie wykluczam, ze kiedys zanabede jakies jety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Poprzynudzam jeszczę trochę....:clap: To ile mocy miał by według Ciebie taki "najmocniejszy" Intruder z 1987? SILNIK 71KM prawda? I czas na 1/4 mili 13sekund prędkość 100 MPH :roll: . Niechce mi się w to wierzyć. Znajomy ze Szwecji ma VSa rozwierconego na 1600 ccm rozwiercone kanały dolotowe, gaźniki 40mm, dorabiane "sportowe" wałki rozrządu, zmieniony moduł zapłonowy i parę inych gadżetów. Moc ponad 80KM i 140 Nm na KOLE! Zgadnij jaki czas na 1/4 mili? Ponad 13s z (fakt że dużo zalezy od kierowcy). Prędkość Intrudera w dużym stopniu limituje przełozenie skrzyni biegów (pierwsze trzy są identyczne w każdej wersji) i dyfra (identyczny we wszystkich modelach). Inna sprawa, że wszystkie VSy z oryginalnymi wydechami i filtrami cierpią na "zadyszkę" przy wysokich obrotach. Po prostu po przekroczeniu pewnych RPM dławią się z powodu braku powietrza... P.S. Takie ustawienia jak Ty masz w swoim motocyklu (wydechy aftermarket i filtry K&N) powoduje ubogą mieszankę. Chociaż ty mieszkasz troszki wyżej niż ja i może ta różnica sprawia, że motocykl dobrze Ci chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Ja sie nie upieram przy tych osiagach . Po prostu powoluje sie na ta gazete z ktorej ty czerpales wczesniej info. Wyniki z tabelek to nie wszystko. Istotne sa tez komentarze najlepszych dziennikarzy motocyklowych w stanach. W porownaniu najnowszych power cruiser'ow ktorys z nich napisal, ze moglby w nim sie znalezc jeden z pierwszych intruderow bo kwalifikuja go do tego osiagi i agresywnie zestopniowana skrzynia (pewnie ta 4-biegowa) Stosunek mocy do masy ma zblizony do VTX-a i worrior'a, a lepszy od mean streak'a. Moc i moment to nie wszystko - istotna jest charakterystyka tych parametrow. Moze twoj kolega ze Szwecji ( czy to ten z intruderalert?) ja spapral? Moim zdaniem roznice w czasach wynikaja rownierz z ilosci biegow. Czterobiegowym 400 m pokonujesz na czwartym biegu z kolei 5-biegowym musisz zapiac piatke, a zmiana biegu tez zajmuje jakis ulamek sek.No i zgadzam sie ,ze trzeba umiec ruszyc i ze istotny jest czas reakcji, umiejetnosc szybkiej zmiany biegow itp.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Ja też 100% pewności nie mam ale wydaje mi się to nieprawdopodobne żeby seryjnym chopperem z silnikiem 71 KM (albo 68KM) zejść na 1/4 mili do 13 sekund. Powtarzam raz jeszcze: pierwsze 3 biegi i dyfer są identyczne we wszystkich Intruderach 1400. Identyczne przynajmniej są numery części na fiszkach. Tak chodzi mi o typa który na IA uzywa nicka Evilezed. Niesądzę żeby spaprał. Parametry są imponujące (140Nm na kole to dużo więcej niż np: Worrior który ma ponad 140Nn ale na silniku). No chyba, że Evilezed kłamie :lol: :clap: Z tego co pamiętam to na 1/4 mili Intruderem wystarczą 3 biegi. Ale to już ponad rok temu i głowy nie dam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 No to problemem jest kierowca. Co z tego ze ma te 140 Nm , skoro nie potrafi ich wykorzystac. Podejrzewam, ze objezdza go sporo seryjnych maszyn. :clap: Znam kilku motocyklistow majacych bardzo mocne maszyny, a nie potrafiacych na nich jezdzic.ps: Ja przy 150kmh musze juz zapiac czworke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Oj cięzko Cię przekonać :clap:. Niewiem jak ten gość jeździ ale zakładam, ze niejest totalnym gamoniem. Na tych wyścigach na których byłem 3 miejsce zajął koles na VS 1400 z 88 roku (po pewnych przeróbkach - cięzko wyczuć jakich bo koles sam niewiedziął co było robione) czas 14,186. Zalezy jak się udało wystartować raz byłem lepszy a raz gorszy od niego (lepszy niestety tylko na próbach, potem skaszaniłem start :clap:), drugie miejsce Magna 750 13,747s I nie ma bata, zeby Intruder z nią wygrał), pierwsze Harley EVO 1340 12,953s za nim to nawet nie było szansy się utrzymać. W sumie to zeby mieć 100% pewności trzeba by zrobić wyścigi VSów różnych wersji :lol: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Twoje argumenty do mnie trafiaja, tylko ze na tym polega dyskusja , ze ja mam swoje , a ty masz swoje do powiedzenia. Nie wiem czy znasz przypadek Piotra Dobrowolskiego, zawodnika motocyklowego, ktory sciga sie tez w wyscigach na 400 m. Ma najmocniejsze auto w Polsce 900-konna Supre i jest w generalnej klasyfikacji bodaj 10-ty. Moze podobnie jest z tym Szwedem. Ja tez raz mialem okazje powyscigowac sie na zlocie amerykanskich samochodow na torze pod Kielcami,ale niestety tylko z samochodami i na dodatrk wysiadla aparatura pomiarowa... :clap: Ale chetnie bym sprawdzil swoje mozliwosci przy jakies okazji :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Najlepiej jak to sprawdzicie moze gdzies na jakims spotkaniu forumowiczów albo bemowo i sie wszystko wyjasni :clap: a poza swoją drogą tez musze sie kiedys przejechac intruzem1400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Sprawa wygląda tak, że ja widziałem pomiary na hamowni kilku(nastu) VSów o róznym stopniu modyfikacji i wiem ile KM może mieć Intruder. Byłem też na zawodach na 1/4 i wiem jakie seryjne motocykle schodzą ponizej 13 s. Miałem też okazję pojeździć Intruderami z róznych wersji (oprócz tego z 87 roku). siwypfk -> Sprawdzić tego się niestety nieda bez hamowni czy urządzeń do pomiaru czasu i prędkości (w przypadku czasu na 1/4mili). Uważaj bo jak się przejedziesz 1400 to nagle 800 wyda się małym motorkiem z wysokoobrotowym nieelastycznym silnikem :clap:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Tak tak wiem wiem , kurde tez bys sprawdził swoją 800 gdybym miał gdzie jestem ciekaw czy na kole by było 45/50KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.