slasher Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Witam. Mam zblokowaną virażkę 535. Kupiłem używane gaźniki żeby wymienić dysze główne. Niestety dysze główne w kupionych gaźnikach były takie same jak w moich. Zauważyłem jednak że wiekszy przelot mają dysze od biegu jałowego (pilot jet). Pomyslałem że może one podniosą moc silnika. Wkręciłem je w miejsce dysz głównych. Motor odpala bez problemu jednak podczas jazdy strzela czasami z gaźników i przy wyższych obrotach po prostu się dławi. Im wyższy bieg tym szybciej następuje bulgotanie w cylindrach. Moje pytanie jest takie. Czy można jakoś wyregulowaź gaźniki do współpracy z tymi większymi dyszami czy nic to nie da i muszę wrócic do oryginalnych dysz. Jeżeli można wyregulować to czy robimy to śrubą do synchronizacji czy jakąś inną. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Oddaj sprzęt do fachowca od gażników i załatwi to sprawę, bo podejście pt: "dysze wolnych obrotów są większe, więc do dadzą mocy, to założe je jako główne" nie jest dobrym rozwiązaniem i świadczy o tym, iż błądzisz w temacie, co spowoduje duże zamieszanie w temacie Twoich gażników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.