Skocz do zawartości

Zephyr 1100


Rekomendowane odpowiedzi

Rowniez przylaczam sie do gratulacji, oby ci sluzyl jak najlepiej, jezdzij bezpiecznie.

 

Ps. A co do Horneta to jest niesamowcie wygodny i idealny na dalekie trasy. Kolega na takim samym jak moj pojechal na Alaske i byl bardzo zadowolony. Po 3 latach jezdzenia w dalekie trasy po stanach dalej twierdzi ze to jeden z najlepszych motocykli do turystuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
  • 2 tygodnie później...

Przeczytaj TEN temat :) Jest tu kilka wypowiedzi. Zephyr 750 swietnie sie prowadzi, zesci umiarkowanie dostepne i umiarkowanie drogie. Ma kilka przypadlosci, ale jesli sie zakochasz to odpuscisz.

Ogolnie bardzo przyjemne moto.

Co do 1100 chodza opinie, ze nieco gorzej sie prowadzi od swoich mniejszych braci, ale mocy ma duuzo.

No i piekny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

na dzieńdobry sorka za odgrzewanie starego tematu, ale jako 6cio letni właściciel chcę coś napisać:

Moto prowadzi się super mimo swojej wagi - tak samo dobrze jak 750 i 550, ale przyspieszenie ma bez porównania większe.

Co do spalania - jeżdżę turystycznie z żoną - przy przelotowej 120km/h z kuframi (wiadomo naked) spalanie wynosi 5,5 litra na 100km... Wiadaomo - jak się szajba załączy to i potrafi 9 łyknać (tyle co np Yamaha R6)

Nie psuje się!!! przez 5 lat oprócz wymian eksploatacyjnych nie robiłem nic!!

Olej bierze - zawsze zapodaję ok 100ml na 1000km - wiadomo chłodzony olejem.

a zdjecia sprzęta macie tutaj:

http://bikepics.com/members/palaszd/94zr1100/

 

w razie pytań - odpowiem na każde.

Pozdrawiam - Pałasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam byłem posiadaczem Zephyra 750 i 1100 bardzo dobre maszyny mankamen szumiacy łańcuch przeniesienia napedu idzie sie przyzwyczaic i nawet jak wymienisz na nowy po kilku tysiacach szumi spowrotem. Silnik stosowany do dzis w młodszych kawach z czesiami nie ma problemu sa w rozsadnej cenie. co do prowadzenie prowadzi sie stabilnie najwazniejsze dobrze ustawione kolo tylne nie jest to łatwe zeby ustawic je dobrze. co do spalania powiem tak wyzej kolega napisal ze pali 5,5 l nigdy mi sie nie udalo takiego spalania osiagnac a napewno nie na 1100 750 palilo mi od 6.5 do 10 a 1100 od 6,5-12l na sto i nie chodzi tu o katowanie poprostu warszawa korki itp spalanie sprawdzone na codziennych dojazdach do pracy. predkosc przelotowa na pustych drogach to dla 750 najlepiej okolo 130 dla 1100 mozna przyjac 150. lecz wiadomo ze motory wyciagaja kolo 210 ale w tedy ciezko na nich usiedziec. Trzeba bardzo dbac o regulecje zaworow i gaznikow. olej braly mi srednio tak jak kolega pisla okolo 100 na jeden 1000km na trasach jak jezdzilem nie braly praktycznie wogole w miescie to zjawisko wystepowalo. w 1100 warto zainwestowac w stalowe oploty ze wzgledu na mase motoru. Wyglad motocykla piekny i klasyczny. Mankamentem jest 5 stopniowa skrzynia biegów brakuje 6 biegu. motocykle nie nadaja sie zbytnio na pierwsze moto ciezkie i mimo malej mocy jak na te pojemnosci potrafia niezle pazura pokazac. Silniki nie do zajezdzenia jak sie je serwisuje ja przejechalem na 750 okolo 35tys i chodzil super.

Pozdrawiam i zycze szerokosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam byłem posiadaczem Zephyra 750 i 1100 bardzo dobre maszyny mankamen szumiacy łańcuch przeniesienia napedu idzie sie przyzwyczaic i nawet jak wymienisz na nowy po kilku tysiacach szumi spowrotem. Silnik stosowany do dzis w młodszych kawach z czesiami nie ma problemu sa w rozsadnej cenie. co do prowadzenie prowadzi sie stabilnie najwazniejsze dobrze ustawione kolo tylne nie jest to łatwe zeby ustawic je dobrze. co do spalania powiem tak wyzej kolega napisal ze pali 5,5 l nigdy mi sie nie udalo takiego spalania osiagnac a napewno nie na 1100 750 palilo mi od 6.5 do 10 a 1100 od 6,5-12l na sto i nie chodzi tu o katowanie poprostu warszawa korki itp spalanie sprawdzone na codziennych dojazdach do pracy. predkosc przelotowa na pustych drogach to dla 750 najlepiej okolo 130 dla 1100 mozna przyjac 150. lecz wiadomo ze motory wyciagaja kolo 210 ale w tedy ciezko na nich usiedziec. Trzeba bardzo dbac o regulecje zaworow i gaznikow. olej braly mi srednio tak jak kolega pisla okolo 100 na jeden 1000km na trasach jak jezdzilem nie braly praktycznie wogole w miescie to zjawisko wystepowalo. w 1100 warto zainwestowac w stalowe oploty ze wzgledu na mase motoru. Wyglad motocykla piekny i klasyczny. Mankamentem jest 5 stopniowa skrzynia biegów brakuje 6 biegu. motocykle nie nadaja sie zbytnio na pierwsze moto ciezkie i mimo malej mocy jak na te pojemnosci potrafia niezle pazura pokazac. Silniki nie do zajezdzenia jak sie je serwisuje ja przejechalem na 750 okolo 35tys i chodzil super.

Pozdrawiam i zycze szerokosci

 

Ja tam się nie znam ale 1100 ma napęd z wału przenoszony za pomocą koła nie łańcucha ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...