Nitomen Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 witam w niedziele zaabieram sie za zdjecie tylniego amorka i jego regeneracje , ale mam pewien problem. Ten sam amor z innym sposobem napinania sprezyny jest montowany w KLR 600 i ma on wentyl do pompowania , w moim amorku w miejscu gdzie w 600 jest wentyl ja mam mala czarna palstikowa zaslepke , nie wyglada na taka co by sie zdejmowala :icon_razz: zatem czy mozliwe jest ze umnie ten amor nie jest pompowany ? . Czytalem cos kiedys na forum, ze amory ze zbiorniczkiem gazowy przy 1 regeneracji maja dorabiany wentylek , zastanawiam sie czy mnie to nie czeka , na fiszkach porownalem amor od klr 600 i 650 no i widac ze od 600 ma wentyl, a od 650 go nie ma :icon_rolleyes: wiec ozo tu hozi :eek: pozatym jaki olej lac do amorka , moze byc taki jak do przedniego zawieszenia ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 amor od klr 650 jest w takim razie tak samo montowany jak od klr 250.. czyli powietrze odp za powrot amora do pierwotnego polozenia jest sprezane w trakcie skladania amora.sam raczej tego nie zrobisz, oddaj amor do prof regeneracji i bedziesz mial spokoj na pare dni ;) btw. amor olejowy nie zda egzaminu, bo dziala on jednostronnie.. tzn na scisk pracuje normalnie, a na powrot dziala slabo.. testowane empirycznie... jak cos to wal na gadu Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 kupil bym jakis amor WP od stergo LC4 600, ale chwilo na allegro nic nie ma. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 nie dopasujesz bez mocnych modyfikacji daj swoj amor do regeneracji u Seby, tak jak gadalismy.bedziesz mial swiety spokoj i gwarancje. Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 skoro juz jest temat to zapytam przy okazji ;)rozbierał ktoś amor od xr 600? bo ja nie moge dojsc jak to zrobić a może wstawiał ktos amorek od innego sprzęta? Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 a nie masz odkrecanego tego dekla, co w nim tlok sie chowa ? powinien na boku miec 2 male otworki Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 ten dekielek mam zdjęty, ale nie moge wyciągnąć tłoka (cos zablokowało tłok , jakis kawałek blaszki i wszystko się porysowało) problem polega na tym że sztyca na której jest zamocowany tłok musi miec gdzies jeszcze jakies mocowanie bo normalnie amortyzator by sie nie trzymał kupy :) jedynym zabezpieczeniem przed tym jest zabezpieczenie w kształcie pierscienia ale na pewno musi byc coś oprócz tego bo na schemacie widać gwint na końcu sztycy :( a wykecanie nic nie daje ciężko to wytłumaczyć :biggrin: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Ja do Kawasaki Kx 250 89 rok wsadziłem amor od Yamahy YZ 250 98 rok bo moj byl juz bez tlumienia i z ogromnymi wrecz luzami, wiec wy tez mozecie podmienic, wazne jest czy zbiorniczek idzie ku dołowi czy ku gorze bo u mnie w orginale idzie na dol a w tym z YZ idzie do gory co zmusilo mnie do zalozenia dyfuzora wraz z koncowka z nowszego modelu KX tzn z takiego co ma juz wydech poprowadzony pod zbiorniczkiem. Zwroccie uwage rowniez na mocowania i dlugosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip757 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 (edytowane) WitamJa też chciałem sam regenerować u siebie, nawet udało się rozebrać, ale to co zobaczyłem w środku mnie przeraziło. Zupełny brak oleju i w dodatku zmielony zawór jak po trzeciej wojnie :icon_rolleyes: .No i zacząłem szukać fachowca, co by zrobił dobrze i niedrogo. Znalazłem wiele opcji, ale w większości robili łachę, że w ogóle się sprawą zajmą i min. 300PLN. I w końcu znalazłem firmę Nagengast(znajdziesz w necie).Wzieli odemnie 195PLN i zrobili cacuś, bez narzekania, a mój amor był totalnie nietypowy(Gilera RC600).Kiedyś na forum pytałem o ciśnienie gazu w zbiorniku przy amorze i nikt nie odpowiedział, a ja w końcu wyszperałem i u mnie wynosi aż 15 atm. P.S. Z regeneracją nie warto się męczyć lepiej oddać specom z tego zakresu, dostajesz gwarancję i masz święty spokój. :buttrock: ......... a jeszce jedno jeśli nie możesz wyciągnąć tłoczyska to być może trzeba wcisnąć korek przez który wchodzi tłoczysko do cylindra i tam w ściance cylindra jest pierścień blokujący. Można poznać po tym, że na obwodzie cylindra znajduje sie jakaś dziurka (przez nią można wypchnąć pierścień). PozdrawiamWojtek Edytowane 10 Marca 2007 przez filip757 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 a pie... to wysylam do Seby - Motocykle w celu regeneracji :icon_rolleyes: umnie amor dziala ok , tylko zaczyna sie pocic i nie zbiera wszystkiego oleju z tloka. Mama nadzieje ze nic sie w nim nie rozlecialo :/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 a pie... to wysylam do Seby - Motocykle w celu regeneracji ;) umnie amor dziala ok , tylko zaczyna sie pocic i nie zbiera wszystkiego oleju z tloka. Mama nadzieje ze nic sie w nim nie rozlecialo :/ Aa to lajcik, najprawdopodobniej wymiana tylko simmeringa i oleju, mialem to samo w Etz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 (edytowane) ja w etz otworzylem amor to poza kupa rdzy nic tam juz nie bylo :icon_eek: , ale kupilem czaskie amory za 130 zl sztuka :crossy: - ech zeby tak do jakponcow kosztowalo podobnie ... :) Edytowane 11 Marca 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 do KLR 250 w PL amor centralny kosztuje ok 2400 zl..za to w USA jest chyba promocja i cena to 580$ na stronie producenta.. ogolnie to krzyz na droge :lalag: regeneruj, jak ci nie spartola roboty tak jak mi te ch*je z BALUX autopartner z barczewa, to nie bedziesz mial problemow Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 seba ponoc zna sie na robocie , tymbardziej ze amor jest rozbieralny , twoj nie byl rozbieralny dlatego byl klopot. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 (edytowane) moj w ogole to bylo jakies kowalstwo..rozcinali go i spawali, od spawu sie odksztalcil i byl przekoszony... tragedia.. dobrze ze mi kase chociaz za to oddali..ale niedlugo w mojej ramie wyladuje amor od klr 600 :P a co do rozbieralnosci, to mysle, ze po prostu nie znali sie na rzeczy..kazdy amor przeciez jakos musial byc zlozony przez fabryke.zaloze sie ze bylo od spodu jakies zabezpieczenie, ktore mozna bylo wyciagnac i rozebrac caly amor Edytowane 11 Marca 2007 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.