Qóba Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 (edytowane) Witam. Rozglądam się za 125kami, robię prawko A1, więc nie widzę sensu kupowania sprzętu 125 cm3 zarejestrowanego na 50 cm3, ale często takie sprzęty są fajne i byłbym nimi zainteresowany, no ALE jest ten przewał - 125/50 :buttrock: Czy jak będę miał prawko kat. A1 i motocykl o poj. 125 cm3 zarejestrowany na 50 cm3 to w razie kontroli/wypadku mogą byc jakieś problemy? Bardzo proszę o odpowiedź, bo to dla mnie dosc ważna sprawa. Z góry dzięki, pozdrawiam - Kuba :biggrin: Edytowane 9 Marca 2007 przez Qóba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Witam. Rozglądam się za 125kami, robię prawko A1, więc nie widzę sensu kupowania sprzętu 125 cm3 zarejestrowanego na 50 cm3, ale często takie sprzęty są fajne i byłbym nimi zainteresowany, no ALE jest ten przewał - 125/50 ;) Czy jak będę miał prawko kat. A1 i motocykl o poj. 125 cm3 zarejestrowany na 50 cm3 to w razie kontroli/wypadku mogą byc jakieś problemy? Bardzo proszę o odpowiedź, bo to dla mnie dosc ważna sprawa. Z góry dzięki, pozdrawiam - Kuba :wink: ee no ja bym proponował ci lepiej poszukac jakiejs 125 zarejest na 50cm, przemęczyć sie :icon_biggrin: i za dwa lata iść na kat A wtedy bedziesz mógł jeżdzic wszstkimi odkurzaczami,tak ja bynajmniej uważam Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 9 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Nie mam zamiaru ryzykowac i się stresowac jeżdżąc szczególnie, że robienie A1 a potem A wyjdzie mi 200-300 zł drożej niż gdybym nie robił A1.To mała kasa, nie warta ryzykowania :icon_razz: Zna ktoś odpowiedź na moje pytanie :evil:? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Siemka ! Nie jestem az tak zorientowany jak to jest w PL ale z racji tego, ze wiekszosc przepisow jest dopasowanych do EU uwazam, ze policja sie nie doczepi bo masz uprawnienia do prowadzenia pojazdow do 125 ccm i mocy 11 kW = 15 KM Jezeli moto nie przekroczy tej mocy to powinno byc OK. Jedynie do czego mogliby sie doczepic to do ubezpieczenia takiego pojazdu. Nie wiem jak w PL ( chetnie bym sie dowiedzial ) jakie sa koszty ubezpieczenia 50 - tki a 125- tki. U nas 50 - tka jest duzo drozsza niz 125 - tka. Wynika to wlasnie z faktu, ze kwalifikacja / poziom kierowcy z PJ 125 jest wyzsza niz 50 ccm dlatego ryzyko w eventualnym wypadku jest mniejsze - dlatego tansze ubezpieczenie. pozdrawiam :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 9 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 U nas 50tka jest tańsza no i jest przegląd bezterminowy. Jak kupie 125/50 to zadzwonie do UM wydziału komunikacji, powiem, że kupiłem motorower i zmieniłem cylinder na 125 i chce teraz przerejestrowac na motocykl :) To pomysł trajki66, dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Heh tez tak myślałem ze sobei kupie 125/50 ale to jest ryzyko jak h*j jakby cie policja zlapała i powiedzmy ze policjant zna sie na motorach a moze tez tak byc i kapnie sie ze to jest 125 a nie 50 to z samego ubezpieczyciela dostajesz kary 4 tys zl bo uznają to za oszustwo w razie wypadku czeka cie jeszcze sąd . A jakbys sprzedał potem ten motor jakiemus dzieciakowi 13 letniemu i on by sie tym zabił to mozesz miec jeszcze przejebke na maxa :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 nie wiem dokladnie jak to by bylo. ale mysle, ze napewno policjant predzej puscilby klienta co ma 125 na motorower i prawo jazdy kat. A1, niz takiego co jezdzi 125 na karcie motorowerowej... przerejestrowanie spowrotem na motorower znacznie obnizy ci wartosc motocykla, to chyba logiczne. no chyba, ze nie liczysz sie z tysiakiem w ta czy w ta... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 10 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 przerejestrowanie spowrotem na motorower znacznie obnizy ci wartosc motocyklaNie rozumiem ... :)Ja chcę przerejestrowac z powrotem na 125 cm3 - to bedzie kosztowac aż 1000 zł? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 sorki, pomylka mala:P chodzi, ze przerejestrowanie tego"motoroweru" na motocykl= obnizenie wartosci. przeciez logiczne, ze NSRki zarejestrowanej na motorower, gdzie daja ci 7 tysiecy, nie sprzedasz za te sama cene jako motocykla... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Aaa to rozumiem :lalag:O to się nie martwię, bo zawsze można z powrotem przerejestrowac na 50 cm3, jak komuś będzie bardzo zależało :wink: Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.