Skocz do zawartości

stuki w silniku


tazz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hej moja kobita chce kupić sobie w.w. honde ylko coś w niej stuka. czym to moze byc spowodowane ??

i jeszcze jedno pytanko w jakich cenach mniejwięcej klasuja sie pierścienie do tego motocykla ??

z góry dziex i pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego gdzie i jak stuka. Dwa lata jeździłem Rebelką i też występowało u mnie takie stukanie, a spowodowane one było tym, że poprzedni właściciel zaniedbał wymianę oleju i po prostu przegrzał silnik, co doprowadziło do wytarcia się panewek na wałku rozrządu i zawory zaczęły stukać. Zrobiłem mały remont, tanim kosztem (kumpel wytulejował mi takie same panewki z brązu), wyregulowałem zawory i stukanie ustało, ale pozostały jeszcze pierścienie do wymiany, a komplet pierścieni z katalogu Larssona to wydatek rzędu 200zł. Motocykl jak dla początkującego lub kobiety rewelacja! Dobrze się prowadzi, mało pali (na trasie poniżej 2,5l.) nigdy nie zawiedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to nie polecam wymiany samych pierscieni. Układ tłok-cylinder zużyje się o wiele szybciej niż na tych na których chodizl od początku. a do tego górny pierścien może się złamać/wygiąc/uszkodzić o próg powstaly w górnej części cylindra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...