tazz Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 hej moja kobita chce kupić sobie w.w. honde ylko coś w niej stuka. czym to moze byc spowodowane ??i jeszcze jedno pytanko w jakich cenach mniejwięcej klasuja sie pierścienie do tego motocykla ?? z góry dziex i pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 To zalezy skad stuka.Pierscienie kosztuja kolo $50. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr_simon Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Wszystko zależy od tego gdzie i jak stuka. Dwa lata jeździłem Rebelką i też występowało u mnie takie stukanie, a spowodowane one było tym, że poprzedni właściciel zaniedbał wymianę oleju i po prostu przegrzał silnik, co doprowadziło do wytarcia się panewek na wałku rozrządu i zawory zaczęły stukać. Zrobiłem mały remont, tanim kosztem (kumpel wytulejował mi takie same panewki z brązu), wyregulowałem zawory i stukanie ustało, ale pozostały jeszcze pierścienie do wymiany, a komplet pierścieni z katalogu Larssona to wydatek rzędu 200zł. Motocykl jak dla początkującego lub kobiety rewelacja! Dobrze się prowadzi, mało pali (na trasie poniżej 2,5l.) nigdy nie zawiedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lehoom Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Ogólnie to nie polecam wymiany samych pierscieni. Układ tłok-cylinder zużyje się o wiele szybciej niż na tych na których chodizl od początku. a do tego górny pierścien może się złamać/wygiąc/uszkodzić o próg powstaly w górnej części cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.