Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

www.motocyc.pl

i zobacz zakładkę O NAS tam jest kilka osób z okolic Poznania. jezeli konkretny kontakt to napisz o kogo Ci chodzi to dam namiary.

super dzieki :flesje: . Stronke odwiedzam regularnie i sprawdzam Wasze plany co do spotkan.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jego moto w warsztacie u Pimpka po montażu hypka.Hej

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej dzis kolejny waldek wyjechał z warsztatu po reanimacji po servisie u szp..... rybnik dało sie pacjeta uratować ku mojemy zaskoczeniu dzis o 19 wszedł do warsztatu gośc i opowiedział mi taka chistorie o tej firmie jak mu stare czesci załozyli ze kosa sie otwiera a pomyśleć ze 2 lata temu miałem u nich brać softail springera uzywanego po servisie u nich gośc powiedział ze mi podesle opis jego przejść ze szp... i zebym to tu wrzucił wiec za niedługo znów poruszę temat

 

za niedługo będzie mozna zobaczyć w okolicach olesna i na trasach polski waldka z zajebisice szabnietym pomysłem pimpka takiego gaznika jeszcze nikt u nas nie montował i zaden waldek w kraju mu nie da rady oj bedzie jazda po naszych wertepach prawie jak 400m sprint

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zgadza się że moje WS. Teraz się lepiej świeci, bo tam, to mu trochę chromy zaszły.

Odgłos w realu jest bardziej wyraźny, no i słychać szumy z filtra, teraz po prostu bierze oddech przy odkręceniu rola ;) .

Dziś siedziałem przy nim i zastanawiam się, czy oryginalne mocowanie do sakw wytrzymuje ciężar większy niż samych sakw, a jeżeli tak, to jaki. Trochę to delikatne a przy planach dalszych wyjazdów, chciałbym w nie napakować niekoniecznie lekkich rzeczy.

Czy może ktoś z szanownych kolegów :) po sprzęcie, ma prosty pomysł na mechanizm pozwalający na łatwe ich ściąganie, bo czasami mam wrażenie, że są zbyt łatwe do przegrzebania na postojach, nie mówiąc o zostawieniu ich na parkingu na przykład przy campingu. Od razu piszę, że sakwy już nabyłem a mocowanie jest oryginalne proste z Yamahy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No łatwe ściąganie to jeżeli masz założone na CLICK-OFF, wtedy bez problemów. Ja sobie zamówiłem w Terysie sakwy na kluczyk, jest to minimalne ale zawsze trochę większe zabezpieczenie. Wszystkie cenniejsze rzeczy które mama w sakwie wkładam to takiego worka niedużego i poprostu jak bede tracił moto na dłuższy czas z oczu to worek ze sobą, a zostawiam tylko ciuchy.

jeżeli chodzi o stelaz to zamówiłem ten z roadstylera z półką, ale powiem szczerze że widze potrzebe jeszce dac wspornik od dołu - przyspawany do stalażu i przykręcany pod stópke pasazera..Poprostu jak zauważył kumpel jadąc za mną trochę za bardzo lataja sakwy. No chyba że jak ociąże to się ustabilizują. Jak ktoś ma podobne stelaże to niech powie czy też ma podobne spostrzezenia. Narazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lester,

 

ja mam orginalne kufry w wersji silverado - tam jest rozwiązane mocowanie w podobny sposób jak zamierzasz zrobić - na pewno pomoże.

Zobacz poniższy link - też widać (gdzieniegdzie, trzeba się przyjrzeć wnikliwie :) ) podobne rozwiązanie - a sakwy i stelaże są orginalne z Yamaha.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lester,

 

ja mam orginalne kufry w wersji silverado - tam jest rozwiązane mocowanie w podobny sposób jak zamierzasz zrobić - na pewno pomoże.

Zobacz poniższy link - też widać (gdzieniegdzie, trzeba się przyjrzeć wnikliwie :biggrin: ) podobne rozwiązanie - a sakwy i stelaże są orginalne z Yamaha.

 

Pozdrawiam,

SORRY !!

 

Ale gdzie ten link? chętnie zobaczę bo stelaż robiłem sam ponieważ oryginał był do bani i wisi teraz w garażu.

Może coś bym zerżnął jak miało by być lepiej.

 

pozdr

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam tylko, że zakładając stelaże zwróćcie uwagę na to, czy nie będą ocierały o osłonę pasa albo dobijały do wahacza. Z Roadstyler'a podesłali mi dodatkowo tuleje dystansujące - pomoglo.

 

Założyłem tuleje i z jednej strony i tak opiera się na wachaczu ale więcej nie wysuwam zobaczymy co będzie dalej.

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem tuleje i z jednej strony i tak opiera się na wachaczu ale więcej nie wysuwam zobaczymy co będzie dalej.

No to dokładnie tak jak ja podczas jazdy lewy stelaż obija na dołach wahacz :biggrin: :clap: - czy tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dokładnie tak jak ja podczas jazdy lewy stelaż obija na dołach wahacz :crossy: :banghead: - czy tak?

Szczerze powiem ,że nie obija bo jest sakwa dociśnięta do wachacza ale ociera jak pracuje.W sumie na jedno wychodzi.A jak to jest rozwiązane w oryginale? pewnie ktoś ma i pewnie się podzieli ale pewnie nie znaczy napewno. :lalag:

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...