Kusz Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 No, w końcu po trzech tygodniach w warsztacie, odebrałem maszynę. Z najpoważniejszych zmian - usunięcie tylnej tarczy hamulcowej i instalacja zacisku na kole pasowym. Zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zdjęcia :biggrin: :icon_question: :icon_exclaim: :icon_mrgreen: Pieknie się prezentuje, pełne uznanie na Śląsku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 No, w końcu po trzech tygodniach w warsztacie, odebrałem maszynę. Z najpoważniejszych zmian - usunięcie tylnej tarczy hamulcowej i instalacja zacisku na kole pasowym. ZdjęciaTjuning Panie konkret! Osobiście uważam, że jeszcze nie wiem czy mi się podoba :icon_rolleyes: , ale najważniejsze, że Ty tak chciałeś :icon_razz: :crossy: P.S. Czy Kolega ma zamiar pozbywać się w najbliższym czasie przednich gmoli? :crossy: Bo chętnie przygarnę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Kusz, felgi robia wrażenie masywności :lalag: ale ten otwór na błotniku z tyłu :lapad: zrób coś z tym :flesje: Pytania - gmole nie uderza o puszkę narzędziową? Alu na felgach sie nie rysuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 WitamPonieważ nikt nie odpowiedział pytam jeszcze raz Na jakich olejach latacie?I przy okazji czy wasze silniki są głośne? Właśnie przekopuję się przez magię olejów i mam pewną teorię Wielu Niemców i hamerykańców chwali sobie Mobil 1 v twinJedyną różnicą, jaką dystansuje ten olej konkurencję (całą, jaką udało mi się znaleźć w sieci) jest lepkość w temperaturze 100 stopni (pracy), który wynosi 17,7I tu mam zgryza, bo zalałem silnik olejem 17,5 więc właściwie różnica jest niewielka a praca silnika jest głośna, choć muszę przyznać, że zimny start i czas przed osiągnięciem temperatury pracy jest cicho (właściwie to przez pierwsze kilka, kilkanaście minut jazdy)Trudno mi uwierzyć, że te 0,2 jest aż tak istotne Nie będę się wdawał w szczegóły, ale wpadł mi w ręce test olejów (niestety w większości niedostępnych na polskim rynku) I w tym właśnie teście przeprowadzono badania pod obciążeniem a nie tylko efekty temperatury i okazało się, że Mobil pod wpływem obciążenia nie traci prawie wcale swojej lepkości..Niestety nie znalazłem na stronach producentów takich informacji, które mógłbym porównać z wynikami tych badań a szkoda, bo oleje Castrola wypadły bardzo słabiutko a właśnie Power1 4T mam w silniku.Naczytałem się głupot o niesamowitej ilości współczynników, jakie charakteryzują oleje, ale nikt z producentów nie podaje informacji o tym jak się ich produkt zachowuje w cyklu pracy, czyli temperatura + ciśnienie+ tarcie itp. Może dla tego, że chyba nie istnieją takie normy, albo by nie straszyć potencjalnego nabywcy Bo oczywiście mamy lepkość, lepkość w temp 40C i 100C, ale te wartości średnio się mają do prawdziwej pracy silnika.Np. Yamalube 4R indeks lepkości ma wręcz niesamowity 179 (w teście) A przy 100C 19,5!! Po prostu idealne wyniki!!Ale co z tego jak po 30 cyklach ma już niecałe 15,5 a po 120 ponad 13,5 Może ja czegoś nie rozumiem, ale czy żyjemy w świecie magii reklamy jak ma się lepsze wskaźniki na opakowaniu to sprzedaż wzrasta? No jasne, że tak!! Uprzedzam, że jako miłośnik marko castrol mogę polecić olej Power 1 4T 10W 50 do motocykle Suzuki Vz 800 a nie Wild Stara Niemcy uprzedzają przed używaniem Castrol V twin 20W 50 (w teście został sklasyfikowany na ostatnim miejscu) Doświadczenia i eksperymenty nadal trwają – mówiłem, że się nie poddam W najgorszym wypadku wypróbuję wszystkie syntetyki na rynku (zajmie ni to zapewne kilka ładnych miesięcy, ale co mi tam, jestem cierpliwy) Pozdrawiam KrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Upload, podziwiam wytrwałość. Ja latam na Motulu 15/40. Silnik jest głośny - zawór klepie. Owszem, na zimnym słychać tylko zawór, ale po rozgrzaniu całą resztę - nie jest dramatycznie, ale robię takie :P gdy posłucham np. Drag Stara czy jakiejś Hondy. Mam wrażenie, że w wildzie wszystko w środku jest poluzowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Kusz, felgi robia wrażenie masywności :biggrin: ale ten otwór na błotniku z tyłu :biggrin: zrób coś z tym :banghead: Pytania - gmole nie uderza o puszkę narzędziową? Alu na felgach sie nie rysuje? Czołem, Przepraszam, że naraziłem Cię na tak negatywne doznania estetyczne. Rzeczywiście, dziur jeszcze nie zdążyłem załatać. Zmieniła mi się koncepcja na tylne kierunkowskazy a termin u znajomego metaloplastyka, któremu powierzam wszelkie przeróbki mam dopiero na drugą połowę lipca. Puszka nie uderza o gmole - zostaje, wbrew pozorom całkiem sporo luzu. Przy okazji dodam, że ostatnio wymieniłem również główną sprężynę na wahaczu. Różnica jest ogromna. Wcześniej narzekałem na nadmierne bujanie na wszelkich możliwych nierównościach na drodze. Ważę ok 95kg i nawet jeżdżąc bez pasażera, często "dobijałem" koło do błotnika. Nie wspomnę co się działo przy jeździe z większym obciążeniem. Teraz, jazda jest nieporównywalnie bardziej stabilna. Motocykl pewniej się prowadzi w zakrętach a dobijanie przy zjeżdżaniu z krawężnika to już historia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Czołem, Przepraszam, że naraziłem Cię na tak negatywne doznania estetyczne. To był tylko żart z mojej strony :banghead: a spręzyna faktycznie przydałaby się - bujanie na zakrętach tez mnie drażni. Załozyłem stelaże pod sakwy - generalnie pasują, ale lewy delikatnie ociera o końcówkę wahacza. Zdystansuje go troche podkładką. Ale nad spręzyną pomyślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 To był tylko żart z mojej strony :) Z mojej też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Przy okazji dodam, że ostatnio wymieniłem również główną sprężynę na wahaczu. Różnica jest ogromna. ..... Teraz, jazda jest nieporównywalnie bardziej stabilna. Motocykl pewniej się prowadzi w zakrętach a dobijanie przy zjeżdżaniu z krawężnika to już historia. Hmm...Ja ważę 85 + pasażerka jakieś 50 z okładem + załadowane sakwy i u mnie nic nie dobija i nie buja...Chyba że w murzynowie już coś wcześniej wykombinowali... :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Hmm...Ja ważę 85 + pasażerka jakieś 50 z okładem + załadowane sakwy i u mnie nic nie dobija i nie buja...Chyba że w murzynowie już coś wcześniej wykombinowali... :notworthy:Taa, tylko Kusz ma chyba większy rozmiar kół, co przy niskim profilu i szerokim kapciu robiło swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilcape Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Drogi Uploadzie... mojego wildka zalewam Bel Ray V-Twin Synthetic Blend 20W50 i musze przyznać że silnik jest... głosny... Mam tak samo jak ty... przy rozgrzewaniu ideał... cichutki... jak w samochodzie... ale jak się rozgrzeje to mam i tak orkiestrę.... niezależnie od poziomu oleju... cykanie... detonacje mieszanki odczuwalne i słyszalne... Powoli przekonuję się że tak ma być i tyle... choc trochę serce mi się kraje jak słyszę poszczególne odgłosy każdego prawie elementu silnika... ... ale jak przyspieszam... idzie jak burza... przejechałem dopiero ok. 1500 km ale nic się nie zmienia... moze po prostu tak ma być... hmmm... Pozdrawiam PS... jak wypada mój olej w testach???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Powoli przekonuję się że tak ma być i tyle... Coś mi mówi, że wszyscy do tego dojdziemy :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilcape Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 ...Prałacie szanowny... a jak Twoje wydechy??? to chyba jakies Vansy... fajnie to gada?? warto nabyć? ... ja latam na kastrujących firmowych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 PS... jak wypada mój olej w testach???? To zabawne, ale na stronie producenta nie mogę odnaleźć żadnej specyfikacji W teście który mam brał udział inny olej tej firmy Bel Ray EXS syntetyk 10W50 A oto wyniki- Bardzo wysoka lepkość 179 (REWELKA)- Dość niestabilny przy pracy szybko wytraca gęstość przy obciążeniu (To właśnie jest moim zdaniem problem z którym walczymy) aczyna od 17,4 (całkiem nieźle) i po 120 cyklach kończy na 15,5 (cholernie słabo na tyle źle że nie utrzymuje standardu SAE50 I spada do SAE 40 - W teście pod obciążeniem i temperaturą wypadł najgorzej ze wszystkich testowanych - Całkiem nieźle wypadł w teście minimalizowania zużycia (40 kg ,1800RPM, 150C) wynik 0.6 mm (najlepsi mają 0,4)- W teście ochrony skrzyni biegów nie wykazał w ogóle zużycia!!- Osiągnął też najwyższy wynik na oxydację (nie tworzy szkodliwych związków z Benzyną itp.- Fatalny ale nie najgorszy wynik na lotność (możesz mieć wrażenie konsumpcji oleju) - Prawie nie zawiera detergentów (nie czyści silnika)- Pieni się, ale nie katastrofalnie- Nie przeszedł testu na korozję. Najgorszy wynik - Na 16 testowanych produktów zajął 10 miejsceZaznaczam że nie jest to ten olej który masz w silniku jeśli znajdziesz jego specyfikację będę mógł go porównać z moim zbiorem – pierwszy raz widzę że producent nie umieścił takich informacji na stroniEW tym teście brało udział kilka olejów Castola i wszystkie wypadły podobnie więc myślę że czas na zmianę I wiem już że nie warto wlewać Castrola GPS 20W-50, Castrola V twin20W-50, Castrola Power 1 Racing 4T10W-50, Yamalube 4R 10W-50, Valvoline 4 Srtoke 20W-50, Bell Ray EXS 10W-50, Motul 15W-50 dzięki Prałatowi (ale to pół-syntetyk)Z dostępnych w Polsce olejów spróbowałbym Motula 7100 4T 20W-50Ale to musi poczekać bo czekam na paczkę z pięciopakiem Mobila 1 V Twin 20W-50 PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1,6Tańczący z olejami Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.