motomaniak2005 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Witamy kolege :clap: Po pierwsze: wylacz duze litery bo sie ciezko czyta :icon_razz: Po drugie: za ile ten pasek masz do sprzedania ??? ( tylko nie mow ze 800 lub wiecej :banghead: ) Witam jak widzisz juz sie dostosowałem a co do paska mysle ze rozsadna cena to 700 i wsyłke masz gratis :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Jak by Ci Michał napisał 500 to byś chciał 400.Używany pas można kupić za ok 300pln.Nowe zamienniki są po 599pln. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motomaniak2005 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Jak by Ci Michał napisał 500 to byś chciał 400.Używany pas można kupić za ok 300pln.Nowe zamienniki są po 599pln. witam a wcale ze nie :icon_razz: bo co do ceny wczesniej niz tu odpowiadałem tobie ale to jest niewazne zgodze sie z toba ze sa zamienniki ale to sa zamienniki a inne pasy to nie wiadomo z jakim przebiegiem tu masz pewność ze naprawde mało wczesniejszy wlasciciel wsadził tuningowy w 2003 roku a wtedy moto miało ok 5000km potwierdzone w ksiązce serwisowej wiec na motocyklu był 1 rok bo moto w 2002 wyjechało z salonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 (edytowane) Pamiętaj że ten pas ma już 8lat,a guma się starzeje.Lepiej już dać 1000 za nowy oryginał niż 700 za starą używkę.Pas Panther w USA kosztuje ok 170$. Edytowane 19 Kwietnia 2009 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikus_Pikus Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 jaki olej uzywacie do swoich maszyn.ja zalalem MOTUL 10w40 i jak sie nagrzeje strasznie zawory klepia i mam wrazenie jakby sie slabszy stawal.jaki jest najlepszy?marka gestosc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Poprzednio lałem Motula 15W 50,a teraz Castrola V-twin 20W 50.Silnik jest głośny na każdym i z tym trzeba się pogodzić. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Motul 7100 syntetyk 20/50 :) jest dobrze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 NIE UKRYWAM ZE TEN FILTR TROCHE MNIE DENERWUJE JAKOS BARDZIEJ MI SIE PODOBA ORGINALNA POKRYWKA I TU KOLEJNE PYTANKO CZY MOGE WYWALIC OBECNEGO K&N I ZASTAPIC GO RÓWNIEZ K&N ALE POD ORGINALNA POKRYWKE Prawdopodobnie możesz go zmienić na wkład w oryginalnej obudowie.Jakiego oleju używasz do nasączania filtra?Jeśli oryginalnego to może za dużo go dajesz.Filtr po nasączeniu powinien dobrze wyschnąć.I nie za często to robić.Jeśli chodzi o deszcz to nie ma żadnego problemu,jeżdżę z hyperhargerem a to też prawie otwarta obudowa i nigdy w deszczu nie było problemu. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikus_Pikus Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 a jak z zaworami czy po zalaniu 20w50 mniej klepią?gdzies czytalem ze sa samoregulujace? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 a jak z zaworami czy po zalaniu 20w50 mniej klepią?gdzies czytalem ze sa samoregulujace? Są samoregulujące, ale co 30kk trzeba jednak ustawić wzorcowy. Mi jak bardzo już klepał zawór, to wymieniłem kasatory i dużo się zmieniło. A co do wkładu K&N, to sam na takim jeżdżę - wkład pod oryginalną puszkę. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Są samoregulujące,co nie znaczy że regulować nie trzeba.Jest tam taki dziwny patent że jeden hydro popychacz jest na dwa zawory i regulacja ma za zadanie zsynchronizować te zawory z każdej pary.A po zalaniu 20W50 różnicy nie stwierdziłem.Zresztą kolega Upload przeprowadził doktorat na temat oleju do Wildka. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 jaki olej uzywacie do swoich maszyn.ja zalalem MOTUL 10w40 i jak sie nagrzeje strasznie zawory klepia i mam wrazenie jakby sie slabszy stawal.jaki jest najlepszy?marka gestosc? O tym było już na tym forum ,może najlepiej zalać dedykowanym przez yamahe w końcu najlepiej wiedzą co dobre dla ich wyrobu?Już o tym pisałem ,osobiście jeżdżę na zalecanym minerale Castrola 20W40 ,moto bez względu na temperaturę i obroty chodzi gładko i cicho.Nie sądzę by przy użytych do prod.silnika materiałach ,jego obrotach ,współczesnych olejach nawet mineralnych ,pow.mógł w jakiś sposób zaszkodzić ,nie bardziej aniżeli zbyt rzadki syntetyk który nie uzyska właściwego ciśnienia w magistrali stąd m.inn.słyszalne klepanie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 A po zalaniu 20W50 różnicy nie stwierdziłem.Zresztą kolega Upload przeprowadził doktorat na temat oleju do Wildka. :biggrin: Upload na olejach do Wildka zrobiła doktorat :notworthy: :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikus_Pikus Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 ja mam zalany motul 10w40.niewiem jaki byl wczesniej.na tym zaczely zawory klepac i jakby sie slabszy zrobil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Schemat gaźnika jest o tyle nieczytelny że nie widać go z drógierj strony :-) Jest tam dziura z gwintem, taka same jest zresztą pod spodem gaźćnika. Ślęcząc jednak nad serwisówką nie znalazłem żadnego wwytłumaczenia do czego one służą. Na pewno nie są to żadne przepustnice bo zatkanie ich czy odetkanie nie ma żadnego wpływu na pracę moto. Wracając jednak do problemu strzelania, nierównej pracy i problemów z serwisami :banghead: W piątek, po nieudanej wizycie na Połczyńskiej pojechałme do domu i rozkręciłem gaźnik. Przedmuchałem, wyczyściłem i złożyłem ( udało się :buttrock: ) . W sobotę rano jechałem do Częstochowy. Odpaliła pięknie, po wyłączeniu ssania na wolnych obrotach podczas dodawania gazu kilka razy kichnęła. Potem trasa, leciałem z ekipą Polisch Bandit Crew więc i prędkości były jak dla Wildka z szeroką kierownica bez szyby dość bandyckie :-) Od tego czasu motor pracuje genialnie. Zaliczyłem jeszcze wczoraj Katowice, dzisiaj rano moja krówka odpaliła pięknie i jadąc do pracy nic się niepokojącego niedziało :-) ja mam zalany motul 10w40.niewiem jaki byl wczesniej.na tym zaczely zawory klepac i jakby sie slabszy zrobil Sam używam tego oleju i nic mi nie klepie. Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Nominalne to 12, max 14 minimum 10. Moja po piątkowym sprawdzaniu 11,5 w obu garach równiutko :-) Zdrowa dziewczynka :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.