Nitomen Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 ja zmienilem przednia z 15 na 14 i stwierdzilem ze biegu sa nieco za krotkie , a predkosc na szosie spadla , w terenie rowniez bez rewelacji , dynamika malo wzrosla zato obroty sporo wieksze. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 ja zmienilem naped na wersje z drze (przod 1 mniej, tyl 3 wiecej) i jestem zadowolony, bardzo zadowolonyale ja po asfalcie nie jezdze i nie scigam sie :biggrin:jak pisali przedpiszcy, biegi sie poskracaly ale dzieki temu moge wszystkie podjazdy robic na 2 a nie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 CześćWidzę, że co nowy użytkownik to inna opinia:) Wymyśliłem sobie kombinację 13 przód i 49 tył, zastanawiam się tylko, czy silnik da radę i czy może do przodu nie wsadzić 14?PozdrawiamGajep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 To chcesz strasznie wolny sprzet zrobic jakbys po torze chcial jechac. Mialem 13 i 43 i ciutek za szybki byl do endurzenia po lesie ,ale to tak o max 10 km/h na VI biegu. Teraz wlasnie zaloze 14 i 48 ,bo mimo wszystko te 80 km/h sie jezdzi i nie chce by przy tej predkosci silnik z 8 tysobr mial ale w okolicach 6-7 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 (edytowane) Faktycznie czasami jeżdżę po torze.Kompromisem będzie chyba kombinacja 14:49.Gajep Edytowane 3 Marca 2007 przez Gajep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Łancuch zrob tak,zeby Ci wchodzila i 13 i 14 - koszt przedniej zebatki nie duzy to mozesz miec 2 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 pamietaj ze im zabadka ma mniej zebow tym szybciej sie zuwywa(przednia) ja w swoim kacie mam 2 zestawy przełozen szosowe 16/45 i terenowe 14/50 na terenowych to z 3 idzie go na koło postawic ale na droge to sie to raczej nie nadaje bo srednie obroty (ekonomiczne)sa przy predkosci 80km/h a na szosowych 105km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.