Zoe Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Witam! Piszę tutaj z prośbą o pomoc do wszystkich posiadaczy motocykla Honda NSR 125. Mianowicie noszę się z przesiadką z DT 125 na NSR 125 (tak, tak, wiem głupio robię, że chce zamienić 125 na 125, ale jakie jest inne rozwiązanie?), jako, że zaczęła mnie pociągać turystyka motocyklowa... Niby DT powinna z racji wygodniejszej pozycji bardziej nadawać się to dalszego jeżdżenia, jednakże jej prędkość przelotowa - 85km/h jest zdecydowanie za mała, a z kolei przerabianie jej na "szybkie enduro" mija się trochę z celem, bo motocykl będzie potem "niesprzedawalny"... Dlatego chciałbym "zobaczyć z bliska" jakąś NSR, pogadać z jej właścicielem, przejechać się... Ogólnie chodzi o to, żeby zobaczyć jaka jest różnica między 125 enduro, a 125 plastik. Gdyby ktoś z Was byłby tak miły i mógł pomóc, byłbym wdzięczny. Pozdrawiam,Zoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 (edytowane) Niby DT powinna z racji wygodniejszej pozycji bardziej nadawać się to dalszego jeżdżenia, jednakże jej prędkość przelotowa - 85km/h jest zdecydowanie za mała85 km/h ? a co, zablokowana jest ? :icon_biggrin:myśle, że 100-110 dt spokojnie mozna trzymac bez obawy o silnik (na orginalnych zebatkach) :banghead: to jest 2T i potrzebuje wysokich obrotów a przy tej predkosci opór powietrza nie jest jeszcze szczególnie męczący i spalanie w normie Edytowane 26 Lutego 2007 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.