Skocz do zawartości

Łożyska przedniego koła.


peefjot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniałem łożyska w przednim kole. Wymontowane stare łożyska kulkowe kryte miały wydłubane osłony od strony wnętrza piasty piasty. Czy w nowych też powinienem je wydłubać? Gdyby chodziło o wykorzystanie wnętrza piasty jako pojemnika na smar do łożysk, to biorąc pod uwagę jej obiętość musiałbym władować ze dwie litrowe puszki. Inaczej nie miałoby to sensu. Może chodzi o usuwanie wody, kóra mogła by się dostać pod osłony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem powinieneś zostawić osłony po obu stronach łożyska..

w przeciwnym razie smar nie utrzyma się wewnątrz i szybko nowe łożyska też szlag trafi..

a co do starych to bym sie nei zdziwił jeśli by wymagały wymiany właśnie przez ten brak osłonek a przez to utratę środka smarnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostaw je w spokoju, po to maja simera albo blaszke zeby ten smar fabryczny sie trzymal i woda nie dostawal, odkrywa sie tylko wkladajac do silnika np. na wal w 2T

Zostawiłem je w spokoju. Jestem tego samego zdania. Pewnym problemem jest dla mnie to, że kiedy wymieniałem łożyska w moim poprzednim moto [Yamaha FJ] ,to też nie miały wewnętrznych osłonek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...