zx6rboss Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Jeżeli tak mówicie to zdam się na waszę wiedze i zrobie pełny serwis gaźników,lecz dopiero jak zrobi się troszke cieplej bo narazie u mnie jest jeszcze zima! Jeszcze raz bardzo dziękuje i mam nadzieje że macie racje i mój problem uda się naprawić do rozpoczęcia sezonu. :crossy: Pozdrawiam Łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 pozwole sobie podpiąć pod ten sam temat :crossy: mam tez takie moto ale z 97r. problem jest taki ze moja dlawi z zaleznosci od predkosci, po prostu dostaje za duzo powietrza (przez wloty pod lampa) a za mało paliwa przy wyzszej predkosci. Teraz pytanie, mam motodate ale w niej nie jest napisane o ile ma byc wykrecona sruba mieszanki w gaznikach (nie ma wogole tego podanego dla rocznikow 95-97- przynajmniej w mojej autodacie) moze mi ktos podac ilosc tych obrotow? bede bardzo wdzieczny. Drugie pytanie czy to moze byc wlasnie powodem tego ze moto nie jedzie przy wyzszej predkosci, nawet nie tyle wyzszej bo to juz sie zaczyna przy 80-100km/h. Pozdrawiam i z gory wielkie dzieki,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Drugie pytanie czy to moze byc wlasnie powodem tego ze moto nie jedzie przy wyzszej predkosci, nawet nie tyle wyzszej bo to juz sie zaczyna przy 80-100km/h. Pozdrawiam i z gory wielkie dzieki,. Nie. Śrubami regulacji składu regulujesz tylko skład mieszanki na wolnych obrotach, częściowo także w zakresie wolne-średnie, jednak przy wyższych obrotach/prędkości - stopień wykręcenia śruby nie ma żadnego znaczenia. W dużym uproszczeniu, za wolne i przejście na średnie odpowiadają piloty (śruby regulacji składu), na średnich obrotach najważniejsza jest iglica, przy pełnym otwarciu liczą się w zasadzie tylko dysze główne. W całym zakresie istotny jest poziom paliwa w komorach pływakowych. Czy Twój problem występuje niezależnie od obrotów? Tzn - czy występuje przy 100kmh na trójce, czwórce, etc, czy jednak w zależności od tego ile masz obrotów przy danej prędkości - jest inaczej? Sprawdź przede wszystkim czy masz dobrze podłączone wszystkie węże od dolotów Ram-Air, w szczególności ten gumowy wąż idący spod lampy do gaźników. Sprawdź czy nie masz zagiętego wężyka paliwowego, przypchanego kranika, albo filtra paliwa. Generalnie z Twojego, bardzo lakonicznego opisu - wychodzi, że masz jakiś ogólny problem z niedostateczną ilością paliwa. Może to być problem, który powstaje przed gaźnikami - czyli właśnie jakaś niedrożność zasilania, ale niekoniecznie. Generalnie - jeżeli nie masz doświadczenia - odżałuj na mechanika. Ucząc się tego na własnym sprzęcie możesz wpędzić się w niepotrzebne koszty. Przyczyn może być od cholery i ciut, bez osłuchania sprzęta ciężko wydać trafną diagnozę. pzdryahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 No wlasnie pisalem ze to dlawienie nie zalezy od obrotow a od predkosci. przewody do ram-air mysle ze sa ok podlaczone, tak jak najlepiej pasowaly. Zrobilem maly test zatykajac doloty Ram-air pod lampa, bylo juz duzo lepiej, wiec po prostu przy wyzszej predkosci dostaje zbyt uboga mieszanke. Tylko dlaczego, kranik sprawny, przewody nie zagiete... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Wczoraj zrobiłem ponowne rozeznanie i co sie okazało ze gumy od dolotów do Ram-Air ktore ciagna sie spod lampy sa po prostu luzne, jeden wogole nie wlozony do air-boxa. Czy to moze miec wplyw? Jesli nie to wezne sie dzis za iglice. Bo synchronizacji nawet nei robie, dlatego ze wlasnie bardzo dobrze pracuje na wolnych i podczas przejscia z wolnych na srednie oborty. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Na pewno airbox musi byc szczelny, tzn wszystkie gumy na swoich miejscach, zadnych szpar miedzy pokrywami.Dodatkowo mozesz sprawdzic jak benzyna leci z kranika na PRI - powinna leciec mocnym strumieniem moze tam jest jakas obstrukcja.Do tego zmiany w wydechu i wysoko przeplywowy filtr zalozone razem moga zubozyc mieszanke do tego stopnia ze moze byc zbyt uboga w calym zakresie obrotow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.