Skocz do zawartości

PROBLEM z wolnymi obrotami. kawasaki klx 300r 98r


tmax2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich miłośników latania po krzakach

 

Kilka dni temu stałem się szczęśliwym posiadaczem klx-a.

 

zdjęcia wrzucę w poniedziałek lub wtorek

 

Problem w tym że nie trzyma wolnych obrotów poniżej 3 tysięcy gaśnie, da się go wtedy odratować dodaniem gazu. Gdzie może być problem. :icon_biggrin:

 

Ogólnie stan silnika jest w/g mnie dobry ponieważ nie dymi nawet na najwyższych obrotach i nie słychać jakiś podejrzanych odgłosów przyspiesza jak dla mnie super.

 

Jeśli na forum znajdzie się jakiś posiadacz klx a to proszę pmoc ponieważ osoba która mi go sprzedała nie miała do niego manuala.

 

nie wiem np. do czego jest dwigienka przy gaźniku - można ją odciągnąć i zablokować w takim położeniu.

 

Jestem z okolic Radomia jeśli czytają to osoby z okolic Radomia Kozienic Puław proszę o kontakt może w sezonie pośmigamy razem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pierwsze co po kupnie takiego sprzeta to obowiazkowy maly serwisik, czyli wymiana oleju swiecy kontrola filtra (ew. jego wymiana) i nasaczenie go olejem do filtrow (wszesniej go myjac), czyszczenie i regulacja gaznika (bo to jest jedna z przyczyn) oraz kontrola luzu zaworowego (to jest druga przyczyna niedomagan czyli podparty(e) zawor(y)). Dopiero po tych czynnosciach mozna myslec nad czyms innym jezeli motor dalej chodzi zle. A ta mala dzwigienka to zapewne ssanie.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Asmodan napisał:

Witam

Pierwsze co po kupnie takiego sprzeta to obowiazkowy maly serwisik, czyli wymiana oleju swiecy kontrola filtra (ew. jego wymiana) i nasaczenie go olejem do filtrow (wszesniej go myjac), czyszczenie i regulacja gaznika (bo to jest jedna z przyczyn) oraz kontrola luzu zaworowego (to jest druga przyczyna niedomagan czyli podparty(e) zawor(y)). Dopiero po tych czynnosciach mozna myslec nad czyms innym jezeli motor dalej chodzi zle. A ta mala dzwigienka to zapewne ssanie.

Pozdro

 

też tak myślałem że to zawory wrzucam motor na przyczepkę i do mechanika

 

Dzieki asmodan pozdrawiam

 

 

Przy okazji jeśli ktoś zupełnym cudem trafił na manuala do kawasaki klx 300 lub może go zamieścić to bardzo proszę mogę w jakiś sposób przesłać za to rozsądne pieniądze.

 

Manuala do kawy nie ma na żadnej z polskich stron szukałem też po świecie ale nawet na klx zone nie ma 300 r

 

Jeśli ktoś posiada proszę o kontakt

 

pozdrawiam

 

  rajdowiec napisał:

Uważam że powinieneś wyergulować gażnik,(wkreć z pół obrotu tą śrubke od przepustnicy) i wtedy zobaczysz czy moto nadal nie ma wolnych obrotów.

 

Próbowałem ale poniżej 2,5-3 tyś moto powoli "umiera".

 

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z wlasnego doswiadczenia (klx650) dodam ze u mnie dzialo sie podobnie ze nie trzymal obrotow i gasl ponizej 2,5 tys obr. i przyczyna byl podparty zawor wydechowy ten na ktorym jest dekompresator, pilnuj luzow w kawie bo lubi je szybko gubic, u mnie polecial wlasnie na jednym luz w ciagu 2 tyg od regulacji, naszczescie po regeneracji glowicy jest wszystko git i nie ucieka luz :icon_mrgreen:

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...