Skocz do zawartości

PROBLEM z wolnymi obrotami. kawasaki klx 300r 98r


tmax2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich miłośników latania po krzakach

 

Kilka dni temu stałem się szczęśliwym posiadaczem klx-a.

 

zdjęcia wrzucę w poniedziałek lub wtorek

 

Problem w tym że nie trzyma wolnych obrotów poniżej 3 tysięcy gaśnie, da się go wtedy odratować dodaniem gazu. Gdzie może być problem. :icon_biggrin:

 

Ogólnie stan silnika jest w/g mnie dobry ponieważ nie dymi nawet na najwyższych obrotach i nie słychać jakiś podejrzanych odgłosów przyspiesza jak dla mnie super.

 

Jeśli na forum znajdzie się jakiś posiadacz klx a to proszę pmoc ponieważ osoba która mi go sprzedała nie miała do niego manuala.

 

nie wiem np. do czego jest dwigienka przy gaźniku - można ją odciągnąć i zablokować w takim położeniu.

 

Jestem z okolic Radomia jeśli czytają to osoby z okolic Radomia Kozienic Puław proszę o kontakt może w sezonie pośmigamy razem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pierwsze co po kupnie takiego sprzeta to obowiazkowy maly serwisik, czyli wymiana oleju swiecy kontrola filtra (ew. jego wymiana) i nasaczenie go olejem do filtrow (wszesniej go myjac), czyszczenie i regulacja gaznika (bo to jest jedna z przyczyn) oraz kontrola luzu zaworowego (to jest druga przyczyna niedomagan czyli podparty(e) zawor(y)). Dopiero po tych czynnosciach mozna myslec nad czyms innym jezeli motor dalej chodzi zle. A ta mala dzwigienka to zapewne ssanie.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pierwsze co po kupnie takiego sprzeta to obowiazkowy maly serwisik, czyli wymiana oleju swiecy kontrola filtra (ew. jego wymiana) i nasaczenie go olejem do filtrow (wszesniej go myjac), czyszczenie i regulacja gaznika (bo to jest jedna z przyczyn) oraz kontrola luzu zaworowego (to jest druga przyczyna niedomagan czyli podparty(e) zawor(y)). Dopiero po tych czynnosciach mozna myslec nad czyms innym jezeli motor dalej chodzi zle. A ta mala dzwigienka to zapewne ssanie.

Pozdro

 

też tak myślałem że to zawory wrzucam motor na przyczepkę i do mechanika

 

Dzieki asmodan pozdrawiam

 

 

Przy okazji jeśli ktoś zupełnym cudem trafił na manuala do kawasaki klx 300 lub może go zamieścić to bardzo proszę mogę w jakiś sposób przesłać za to rozsądne pieniądze.

 

Manuala do kawy nie ma na żadnej z polskich stron szukałem też po świecie ale nawet na klx zone nie ma 300 r

 

Jeśli ktoś posiada proszę o kontakt

 

pozdrawiam

 

Uważam że powinieneś wyergulować gażnik,(wkreć z pół obrotu tą śrubke od przepustnicy) i wtedy zobaczysz czy moto nadal nie ma wolnych obrotów.

 

Próbowałem ale poniżej 2,5-3 tyś moto powoli "umiera".

 

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z wlasnego doswiadczenia (klx650) dodam ze u mnie dzialo sie podobnie ze nie trzymal obrotow i gasl ponizej 2,5 tys obr. i przyczyna byl podparty zawor wydechowy ten na ktorym jest dekompresator, pilnuj luzow w kawie bo lubi je szybko gubic, u mnie polecial wlasnie na jednym luz w ciagu 2 tyg od regulacji, naszczescie po regeneracji glowicy jest wszystko git i nie ucieka luz :icon_mrgreen:

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...