tmax2 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Witam serdecznie wszystkich miłośników latania po krzakach Kilka dni temu stałem się szczęśliwym posiadaczem klx-a. zdjęcia wrzucę w poniedziałek lub wtorek Problem w tym że nie trzyma wolnych obrotów poniżej 3 tysięcy gaśnie, da się go wtedy odratować dodaniem gazu. Gdzie może być problem. :icon_biggrin: Ogólnie stan silnika jest w/g mnie dobry ponieważ nie dymi nawet na najwyższych obrotach i nie słychać jakiś podejrzanych odgłosów przyspiesza jak dla mnie super. Jeśli na forum znajdzie się jakiś posiadacz klx a to proszę pmoc ponieważ osoba która mi go sprzedała nie miała do niego manuala. nie wiem np. do czego jest dwigienka przy gaźniku - można ją odciągnąć i zablokować w takim położeniu. Jestem z okolic Radomia jeśli czytają to osoby z okolic Radomia Kozienic Puław proszę o kontakt może w sezonie pośmigamy razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Uważam że powinieneś wyergulować gażnik,(wkreć z pół obrotu tą śrubke od przepustnicy) i wtedy zobaczysz czy moto nadal nie ma wolnych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 WitamPierwsze co po kupnie takiego sprzeta to obowiazkowy maly serwisik, czyli wymiana oleju swiecy kontrola filtra (ew. jego wymiana) i nasaczenie go olejem do filtrow (wszesniej go myjac), czyszczenie i regulacja gaznika (bo to jest jedna z przyczyn) oraz kontrola luzu zaworowego (to jest druga przyczyna niedomagan czyli podparty(e) zawor(y)). Dopiero po tych czynnosciach mozna myslec nad czyms innym jezeli motor dalej chodzi zle. A ta mala dzwigienka to zapewne ssanie.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmax2 Opublikowano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 WitamPierwsze co po kupnie takiego sprzeta to obowiazkowy maly serwisik, czyli wymiana oleju swiecy kontrola filtra (ew. jego wymiana) i nasaczenie go olejem do filtrow (wszesniej go myjac), czyszczenie i regulacja gaznika (bo to jest jedna z przyczyn) oraz kontrola luzu zaworowego (to jest druga przyczyna niedomagan czyli podparty(e) zawor(y)). Dopiero po tych czynnosciach mozna myslec nad czyms innym jezeli motor dalej chodzi zle. A ta mala dzwigienka to zapewne ssanie.Pozdro też tak myślałem że to zawory wrzucam motor na przyczepkę i do mechanika Dzieki asmodan pozdrawiam Przy okazji jeśli ktoś zupełnym cudem trafił na manuala do kawasaki klx 300 lub może go zamieścić to bardzo proszę mogę w jakiś sposób przesłać za to rozsądne pieniądze. Manuala do kawy nie ma na żadnej z polskich stron szukałem też po świecie ale nawet na klx zone nie ma 300 r Jeśli ktoś posiada proszę o kontakt pozdrawiam Uważam że powinieneś wyergulować gażnik,(wkreć z pół obrotu tą śrubke od przepustnicy) i wtedy zobaczysz czy moto nadal nie ma wolnych obrotów. Próbowałem ale poniżej 2,5-3 tyś moto powoli "umiera". dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 z wlasnego doswiadczenia (klx650) dodam ze u mnie dzialo sie podobnie ze nie trzymal obrotow i gasl ponizej 2,5 tys obr. i przyczyna byl podparty zawor wydechowy ten na ktorym jest dekompresator, pilnuj luzow w kawie bo lubi je szybko gubic, u mnie polecial wlasnie na jednym luz w ciagu 2 tyg od regulacji, naszczescie po regeneracji glowicy jest wszystko git i nie ucieka luz :icon_mrgreen:Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.