bart_b Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 nie mowie o katowaniu ale czasem zdaza sie szybciej przyspieszac. co do mocy i zrzerania opony to wlasnie z tego powodu szukam opon w klasie "kartofle". w slabszych sprzetach zakladalem tylko opony sportowe (pilot sport, M1,) Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) Na M1 zrobilem 13 700 km i nie moge o nich zlego slowa powiedziec, poza tym, ze szybko sie zuzywaja u mnie pierwsza tylnya poszla chyba po 5700 i miala jeszcze 2 mm profilu. druga watrzymala wiecej ale bieznik byl bardziej zjechany, ponizej dozwolonego :icon_mrgreen: - bo w PL nie bylo i trzeba bylo pare dni czekac ). Wiem, ze na Michelin Pilot power " K " prowadzi sie najlepiej ( zobaczymy jakie beda raporty z M3 ) ale te zuzywaja sie o 50 % szybciej od M1. :icon_mrgreen: Edytowane 9 Maja 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 zdecydowalem sie na conti road atack. jak posmigam to opisze :icon_rolleyes: Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 zdecydowalem sie na conti road atack. jak posmigam to opisze :icon_twisted: Pamiętaj że do XX'a jest wersja specjalna "C" :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 (edytowane) Pamiętaj że do XX'a jest wersja specjalna "C" ;) no wlasnie slyszalem o tym. czym sie rozni?? wersja bez "C" w rozm 190 tez ma index predkosci 270 i zakladaja to np do R1 ktora jest tez bardzo mocna a nawet mocniejsza i nic sienie dzieje. troche nie kumam, ale jak bys mogl to powiedz mi o co chodzi, zawsze to bede o jedna rzecz do przodu Edytowane 16 Maja 2007 przez bart_b Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 no wlasnie slyszalem o tym. czym sie rozni?? wersja bez "C" w rozm 190 tez ma index predkosci 270 i zakladaja to np do R1 ktora jest tez bardzo mocna a nawet mocniejsza i nic sienie dzieje. troche nie kumam, ale jak bys mogl to powiedz mi o co chodzi, zawsze to bede o jedna rzecz do przodu Wersje specjalne najczęściej różnią się wewnątrzną budową kordu dzięki czemu uzyskują lepszą stabilność, prowadzenie etc. Conitnental nigdzie nie podaje czym różni się "C" od zwykłej wersji ale jeśli kupujesz nowy komplet to polecam założyć to co zaleca producent :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 nop z tego co widze jest napisane "C" tak wiec powinno byc ok Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.