Tas[PL] Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Witam,Przymierzam się do zakupu Hondy CBR F4i.Moj (potencjalny) motocykl przyjechał do Polski ze Szwajcarii (oczywiście po szlifie).Moje pytanie jest odnośnie mocy tego motocykla. W dowodzie ma wpisaną wartość czterdzieści kilka koni mechanicznych, i wiem że ta blokada jest mechaniczna i jest założona na mantetkę (można ją odkręcić na około 1/3 orginalnego obrotu) - wiem, że nie ma problemu ze zdemontowaniem tego ogranicznika.Słyszałem jednak, że motocykle produkowane na rynek Szwajcarski miały jeszcze 'jakieś' elektroniczne blokady i ponoć te hondy były ograniczane do około 90 koni.Moje pytania zatem brzmią: 1) jak sprawdzić jaką ten motocykl ma naprawdę moc (opócz oczywiście hamowni)2) jeżeli opisany wyżej sposób jest jedyny to gdzie w wawie można sprawdzić moc motocykla (w miare rozsądnej cenie)3) jeżeli rzeczywiście jest 'jakaś' blokada :icon_mrgreen: (inna od opisywanej w poscie) ograniczająca maksymalną moc motocykla to czy poprostu się ją w "cudowny" sposób zdejmuje czy może wymaga to dużego/pracochłonego/kasochłonnego wysiłku. Pozdrawiam, i dziękuję pomoc. P.S. Z góry przepraszam za laickie podejście do tematu, lecz dopiero zaczynam przygodę z motocyklami. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Wydaje mi sie, że w przypadku tego motocykla blokada mocy może być założona w gaźnikach albo w module zapłonu. W przyapdku tego pierwszego przeważnie usuwa sie to w serwsie, a w drugim trzeba wymienić moduł. Ciężko mi uwierzyć, że może być założona na manetce gazu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jenes Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 (edytowane) Ciekawe, pierwsze słysze o blokadzie na manetce. Nie wiem jak szwajcarzy ale ja bym nie kupił moto w którym można tylko jechać/kręcić do 3-4 tyś. obrotów :cool: co to za ścig. Głosuje za moim przedmówcą, gaźniki/gardziele bądź elektronika. :rolleyes:A sprawdzić moc pewnie można u dealera hondy po numerze ramy/silnika,:icon_eek: tak mi się wydaje Edytowane 23 Lutego 2007 przez Jenes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 moj Hornet byl wczesniej blokowany właśnie na manetce i ma to wbite w briefie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tas[PL] Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Ciekawe, pierwsze słysze o blokadzie na manetce. Nie wiem jak szwajcarzy ale ja bym nie kupił moto w którym można tylko jechać/kręcić do 3-4 tyś. obrotów :D co to za ścig. Głosuje za moim przedmówcą, gaźniki/gardziele bądź elektronika. :DA sprawdzić moc pewnie można u dealera hondy po numerze ramy/silnika,:D tak mi się wydaje Nie, to nie tak, że kręci się tylko do 3-4 tyś. To wszystko zależy na którym biegu jedziesz i z jaką prędkością.Na poczatku są mniejsze róznice, ale pozniej coraz gorzej. Chodzi przede wszystkim o to, żeby przyciąć "trochę" przyśpieszenia i "bardzo, bardzo" v-max.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.