ntv650 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Witam, mam problem z uszkodzonymi membranami w gaźnikach do motorku FJ 1200A 1991r. W związku z czym mam pytanie czy nie wiecie czy może pasują tam membrany z innego motoru, a może znacie jakieś adresy gdzie mógłbym się popytać o takie gaźniki używane ( bo pewnie nikt nie sprzeda samych membran). Problem jest o tyle nagły że mam rozkręcony motor, na membranach są dziurki a nowe to wydatek 265 zł x 4 co stanowczo jest ponad moje możliwości finansowe. Bardzo będę wdzięczny za jakomkolwiek pomoc ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 A co sie stało że masz wszystkie membrany do wymiany??Takie stare , że popekały?Czy jakis "mechanik"sie nimi zajął?Wertuj allegro i ogłoszenia, a na bank dostaniesz całe gaźniki.Handlarzy nie brakuje...;-)Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ntv650 Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Nie mam pojęcia co się z nimi stało, motor kupiłem pół roku temu i dopiero teraz robiłem cały serwis, jakiś idiota pokleił je na silikon, po prostu brak mi słów.Od pewnego czasu szukam na allegro i znalazłem tylko jedne gaźniki ale też miały membrany uszkodzone i nie wiem gdzie mam jeszcze szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 myślisz pewnie,o tych za 100zł ??też myśle o kupnie gaźników ale z uwagi na inne podzespoły, u mnie też mam poklejone 2 mębrany, tragedii nie ma do póki działa to ich nie ruszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GANER Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Witam Sprubuj tutaj:http://cgi.ebay.de/Yamaha-FJ-1200-Vergaser...1QQcmdZViewItem Albo http://perso.wanadoo.es/alffazer/Home.htm tips i fixes( z menu po lewej) ,nacisnij next i znajdz Carb Diaphragm repair. Strona produktu który jest tam opisany. http://www.plastidip.co.uk/index2.cfm?page=productIndex To tyle ode mnie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ntv650 Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 no tak, a czym pokleiłeś te membrany, są jakieś specjalne kleje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 takie juz miałem w swoich gaźnikach, wygląda to jakby jakimś silikonem(czarny) było klejone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fidotp Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Widziałem części w tym gazniki do FJ-ty na allegro.Może dużo nie chce za komplet gazników.Spróbuj.http://www.allegro.pl/item166712887_yamaha...zne_czesci.html__________________________________________________________________www.yamahafj1200.prv.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 (edytowane) tez miałem problem w gaźniku z membraną. Były niewielkie dziury. Łatki wykonałem z rękawiczek chirurgicznych a klej dostałem od mechanika, ale jestem pewien ze zwykła kropelka również da rade. Musisz jednak postarać się tak to przykleić by nie usztywnić membrany. Tzn. mała łatka kropelka kropelki i przkleić. U mnie egzamin zdało i śmiga. Natomiast problem mam teraz z zalewającym się gaźnikiem o czym można przeczytać :flesje: P.S Dziury w membranie nie przekraczały 1-2 mm :icon_mrgreen: P.S 1 klej od wew. strony :D ciśnienie samo bedzie "przyklejać" łatki a klej tylko trzymał, żeby sie nie przemieszczały :) Edytowane 19 Lutego 2007 przez ^lunatyk^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fidotp Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Jeśli zalewa Wam gaźniki to przyczyna będzie chyba jedna.Nieszczelne zaworki iglicowe.Sprawdźcie je.Te części też potrafią się wypracować.W układzie paliwa jest przecież ciśnienie które wytwarza pompka krokowa i jeśli zaworki iglicowe nie będą się szczelnie zamykać to efektem będzie nadmiar paliwa w gaźnikach._________________________________________________________________________________________www.yamahafj1200.prv.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Żadną kropelką, tylko klejem np. obuwniczym. Klej ma być sprężysty a nie twardy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Żadną kropelką, tylko klejem np. obuwniczym. Klej ma być sprężysty a nie twardy. czysta teoria ale warto praktykować :icon_twisted: ps. dętke w rowerze zawsze łatam kropelką i jeszcze mi się nie zdarzyło żeby coś się z tą łatą działo ... [ żeby nie zdało egzaminu ... ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ntv650 Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 pewna osoba doradziła mi klejem do klejenia szyb w samochodach, podobno nie rozpuszcza go benzyna, jest bardzo wytrzymały i do końca pozostaje sprężysty.Nic innego mi chyba nie pozostało jak to wypróbować, bo innych gaźników nie umiem znaleźć, te na allegro też dziurawe, :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 pewna osoba doradziła mi klejem do klejenia szyb w samochodach, podobno nie rozpuszcza go benzyna, jest bardzo wytrzymały i do końca pozostaje sprężysty.Nic innego mi chyba nie pozostało jak to wypróbować, bo innych gaźników nie umiem znaleźć, te na allegro też dziurawe, :) jak skleisz złóż gaźnik palec przez wlot do cylindtra włoz i popchnij ten tłoczek z iglicą do góry ... jak wszystko zrobisz dobrze to powinnien sam opaść :> good luck :biggrin: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Masz numer do gościa od którego kupiłem pompe oleju. Ma silnik od 1100 co prawda, ale wydaje mi się że gażniki będą te same. Kolo mieszka w Bielsku-Białej. 604235803.Napewno się gogadacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.