Skocz do zawartości

Dysza super moc!!! Tuning Komar 60ccm3


WLD_Wlodi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Specjalnie tak napisałeś?? :icon_mrgreen:

oczywiscie :icon_mrgreen:

kiedys gdy jeszcze miałem simsona duzo siedziałem na allegro i zawsze śmiałem się z aukcji takiego typu :) pomijając fakt, ze komar nie jest najlepszym sprzętem do TJÓNINGÓ

to podejrzewam ze ta dysza i tak dałaby więcej niz cylinder 55 ccm wyprodukowany zapewne przez firme krzak :]

pozdro

 

Specjalnie tak napisałeś?? :icon_mrgreen:

oczywiscie :biggrin:

kiedys gdy jeszcze miałem simsona duzo siedziałem na allegro i zawsze śmiałem się z aukcji takiego typu :) pomijając fakt, ze komar nie jest najlepszym sprzętem do TJÓNINGÓ

to podejrzewam ze ta dysza i tak dałaby więcej niz cylinder 55 ccm wyprodukowany zapewne przez firme krzak :]

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

A ja myślę tak, dobrze wyremontowany i wyregulowany komar może jechać 60,a po takich super przeróbkach jak: planowanie głowicy, szlifowanie dolotu i podkowa na wale, obniżenie kanału wylotowego wraz z podniesieniem cylindra komarek poleci nawet 70 a jego przyspieszenie będzie porównywalne lub nawet i większe z seryjnymi simsonami. Takie ,,super przeróbki: robiła młodzież lat 70 startująca w wyścigach motorowerowych a moce ówczesnych komarów sięgały ok 5km.

 

Nie ma się co śmiać z tych starych cudów polskiej motoryzacji, a że jakiś człowiek chce wepchnąć jeleniowi szajs to sprawa tylko i wyłącznie jego jak i nabywcy. Po co marnować czas na podśmiewanie się z czegoś z czego i tak nie kupimy.

 

Ale to jest moje zdanie na ten temat i chyba nigdy go nie zmienię :cool: POZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę tak, dobrze wyremontowany i wyregulowany komar może jechać 60,a po takich super przeróbkach jak: planowanie głowicy, szlifowanie dolotu i podkowa na wale, obniżenie kanału wylotowego wraz z podniesieniem cylindra komarek poleci nawet 70 a jego przyspieszenie będzie porównywalne lub nawet i większe z seryjnymi simsonami. Takie ,,super przeróbki: robiła młodzież lat 70 startująca w wyścigach motorowerowych a moce ówczesnych komarów sięgały ok 5km.

 

Nie ma się co śmiać z tych starych cudów polskiej motoryzacji, a że jakiś człowiek chce wepchnąć jeleniowi szajs to sprawa tylko i wyłącznie jego jak i nabywcy. Po co marnować czas na podśmiewanie się z czegoś z czego i tak nie kupimy.

 

Ale to jest moje zdanie na ten temat i chyba nigdy go nie zmienię POZDR>

 

chłopaku wiem że naczytałeś sie dużo o tuningu komarków i simsonków z internetu jak każdy z nas, ale nie każdy znas ma tak odważne poglądy jak ty:) po pierwsze

- szlifowanie(wygładzanie) dolotu(gardzieli) pogarsza moc silnika dlateego że powierzchnia jest gładsza, co powoduje słabsze mieszanie sie paliwa z powietrzem!! rozwiercanie tak.

-po drugie po splanowaniu głowicy możesz kupić sobie skrzynkę łożyska na wał bo ich żywotność strasznie spada, lub jeden komplet dobrych(:crossy:

-Obniżenie kanału wylotowego?? piersze słysze;) sam pewnie nie iwem o co chodzi do końca.

pozdro 600

Edytowane przez kuba_195
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...