Skocz do zawartości

Przegrzewanie się silnika


Joe
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

to instalacja jest z wtryskiem pośrednim,1 punktowym, przy parowniku jest tam jedne pokrętło, przy którym grzebałem i chyba w jakiś sposób reguluje skład tej mieszanki, możliwe że przedobrzyłem z tym nieco, sprawdze jeszcze raz, dalej jest jeszcze jedno pokrętło od ilości gazu?? (czy ilości mieszanki??) ale tego nie ruszałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam i co naprawiłeś ta Astre bo co do tej wysokiej temperatury założyłeś zła pompę wody jest więcej rodzajni

jak sie założy nie siadzie na ząbek to tez sie będzie grzał parę takie tematów przerabiałem i zawsze był pompa winna a tu tym bardziej po wymianę rozrządu zaczoł sie grzać Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imho jak ktos napisla , pokreciles gazem i dlatego sie grzeje , pamietaj ze gaz zawsze wydziela duzo wieksze ilsoci ciepla od benzynki.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam i co naprawiłeś ta Astre bo co do tej wysokiej temperatury założyłeś zła pompę wody jest więcej rodzajni

jak sie założy nie siadzie na ząbek to tez sie będzie grzał parę takie tematów przerabiałem i zawsze był pompa winna a tu tym bardziej po wymianę rozrządu zaczoł sie grzać Pozdrawiam

jeszcze nie, chwilowo zaprzestałem szukać przyczyny,

co do pompy to sprzedawca twierdził, że to właściwy model do Astry F '94 1.4 8V, poza tym stara wyglądała identycznie, a o "ząbku" jakim myślisz?? na kole pasowym pompy? to chyba nie ma znaczenia...

 

imho jak ktos napisla , pokreciles gazem i dlatego sie grzeje , pamietaj ze gaz zawsze wydziela duzo wieksze ilsoci ciepla od benzynki.

to wiem, ale i tak różnica jest zbyt duża, poza tym na bieżącym ustawieniu pokrętła silnik pracuje najlepiej

 

Sorrki za OT.

Ale mam pytanie do "Joe" ile ci ta astra spali gazu w miescie/trasie ???? pozdro

7,5-8,5 cykl mieszany, generalnie dojeżdżam tym do szkoły, także 1/2 dziennej trasy "trasa", druga 1/2 miasto, dokładnie nie powiem ile w mieście/trasie bo nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a jakie masz zegary ? skala do 100st czy do 110st ? ja w moim mam do 100 st i wentylator załącza się po delikatnym przekroczeniu 100, ale to następuje po ostrej jeździe w mieście. przeważnie trzyma 90-95 st (licznikowe, przy 90 st w rzeczywistości jest 75-80st)

ja mam to samo

95 st mam tylko na trasie. w miescie przewaznie zaraz dochodzi pod 100 i wlacza sie wentylator

taki chyba urok tego samochodu

na poczatku tez mnie to niepokoilo ale potem doszedlem do powyzszego wniosku i jezdze i nic sie nie dzieje.

nigdy nie musialem sie zatrzymywac zeby "ochłonął"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

jeśłi wentylator się włącza w normalnej jeźdize to nie dobrze.

ja bym sie jeszcze raz zainteresował odpowietrzeniem układu. nie znam silnika astry, ale czy napewno odpowietrza się go czujnikiem temperatury?? nie ma na wężu odpowietrznika??

ja jeśli moge doradzić:icon_twisted: to dałbym przy mieszalniku więcej gazu i na węzu(np 2 obroty śrubą regulacyjną) i sprawdził co sie dzieje. jeśli nie pomoże powróciłbym do starego ustawienia. (spalanie wzrośnie.)

jeśli masz gaz zwykły taki jak piszesz jest śruba do regulacji przy mieszalniku i na wężu idącym do przepustnicy(najczesciej miedziana) przy mieszalniku ustawiasz wolne obroty,a na wężu przy otwarciu przepustnicy.

Edytowane przez kuba_195
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

padl mi termostat

znacie moze jakiego mechanika w Wawie? najlepiej Wola.

kolo mnie na Szarych Szeregow cos kreca i im nie ufam. wyslalem laske z samochodem a oni jej jeszcze chcieli wymienic rozrzad nie wiem po jaki ch....j.

bez rozrzadu chcieli 350 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz wyeminilem

mam silnik 8V wiec wiazalo to sie ze zdjeciem rozrzadu (przy okazji wymienilem rozrzad bo slabo juz wygladal).

efekt: temp 95st i jest ok. wczesniej podchodzilo mi pod czerwone. ale wogole nie dzialal wiatrak wiec....

 

generalnie jestem zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam V8 :icon_razz: ... ale co dokladnie z tymi 95st dłużej dochodzi do tej temp. i dopiero sie wiatrak załącza??

czy dochodzi jak poprzednio tylko ze przy tych 95st się w ogóle wiatrak się załącza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam V8 :icon_razz: ... ale co dokladnie z tymi 95st dłużej dochodzi do tej temp. i dopiero sie wiatrak załącza??

czy dochodzi jak poprzednio tylko ze przy tych 95st się w ogóle wiatrak się załącza?

 

powiem szczerze ze nie wiem kiedy sie wlacza bo go nie sluchalem ostatnio. slucham radio w aucie i jeszcze ogrzewanie (a dziala mi dopiero na 3) wiec jest dosc glosno.

tak czy siak bardzo dlugo temperatura podnosi sie do ok 95% i ja przekracza dopiero po jezdzie w korku. ale nie dochodzi do 100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...