Belin Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Witam!!! Zakupiłem Gixxer'a 1100w i od zakupu szarpie mi drugi bieg ,moje pytania brzmią: -Jakie części mogą być uszkodzone???-Czy w tym modelu żeby wymienić skrzynie trzeba rozbierać calutki silnik czy da sie do tego dobrać od spodu jakoś???-Ewentualnie kto może mi to w Warszawie zrobić za rozsądne pieniądze. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje i pozdrawiam!!!Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Jesli chodzi o naprawe sprobuj u Pawla Boruty z naszego forum.Polecialy sprzegla klowe kol dwojki i trzeba to zrobic zanim wygnie sie wodzik, czyli zaraz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belin Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Jak moge się z nim skontaktować i jaki może być przypuszczalny koszt części???:banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 A w której części W -wy mieszkasz??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belin Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Mokotów dolny koło trasy siekierkowskiej takie osiedle Idzikowskiego sie nazywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Pytam, bo jest dobry serwis w Pruszkowie. Jak będziesz chciał coś więcej się dowiedzieć to zagadaj na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Warsztat Pawla tez nie w Wwie a w Zielonce.Jest tu moderatorem, wiec kontakt do niego mozesz znalezc na Forum. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lehoom Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Wspolczuje ......skrzynia biegow....to typowe w Suzuki....ja sprzedawalem swoja RF 600R to na skrzynia juz niezle wyla na kilku biegach....i chyba lozysko zdawsze bylo pekniete tez bo ciagle cos pstrykalo ale ablem sie rozbierac bo nie bedzie z czego skladac, wiec sprzedalem. A wcale nei mial duzo przejehcane ok.40 tys km, kupiona i serwisowana w UK. Szkoda bo to dobry motur byl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Witaj Belin! Widze, że jest nowy motocykl w moich okolicach. Ja mieszkam kawałek za Bartycka w kierunku na Gdańsk, kiedy zobacze GSXR1100 to pewnie będziesz Ty. Mieszkamy bardzo niedaleko. Siekierkowska, Powsińska, Czerniakowska... będziesz miał troche ładnych prostych ;) Jest taki jeden serwis blisko Nas: http://www.gadimex.com.pl Nigdy tam nie byłem, ale czytałem na forum pozytywne opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Wspolczuje ......skrzynia biegow....to typowe w Suzuki.. Jakie typowe, skrzynie Suzuki sa najlepsze z produktow japonskiej "wielkiej czworki"To tylko nie umiejacy zmieniac biegow wlasciciele, oraz te proby jazd na gumie ze zmiana biegowktore sa zaciekle cwiczone powoduja takie uszkodzenia.W moim Suzuki z 84r skrzynia do tej pory chodzi jak maslo. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin 80 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Zakupiłem Gixxer'a 1100w i od zakupu szarpie mi drugi bieg ,moje pytania brzmią:-Jakie części mogą być uszkodzone???-Czy w tym modelu żeby wymienić skrzynie trzeba rozbierać calutki silnik czy da sie do tego dobrać od spodu jakoś??? Witam!Kilka lat temu przerabiałem ten sam problem w takim samym GSX-R, też z '94. To jakie części są uszkodzone zależy od tego jak długo jezdzisz z tą wyskakującą 2. W moim GSX-R na początku 2 wyskakiwała tylko przy mocniejszych obciążeniach, ale dosyć szybko usterka przybierała na sile. Wystarczyło kilka tys.km i 2 szarpała juz przy najmniejszym dodaniu gazu. W moim przypadku po wymontowaniu skrzyni biegów okazało się że oprócz wyciętych kłów na dwóch współpracujących trybach, był tez uszkodzony wodzik, a także był ponadnormatywny luz pomiędzy wodzikiem a programatorem biegów(tzw. pamiętnik). Niestety koszt nowych części ( 2 tryby, wodzik, pamiętnik) był kosmiczny, wtedy (chyba ze 4 lata temu) ponad 3tys.zł, a to koszt samych części, bez robocizny. Zdecydowałem się na inny wariant. Kupiłem używaną skrzynię biegów ( w porównaniu do mojej była w b.dobrym stanie), w niej dla pewnosci wymieniłem jedno z kół zębatych. Za skrzynię zapłaciłem cos ok.400zł, 1 nowy tryb coś ok.600zł. Po naprawie zrobiłem kilka tys.km bez problemu, a następny właściciel też się nie skarżył na problemy z ta nieszczęsną dwójką.Z tego co się wtedy zorientowałem to standardowa bolączka tych motocykli, po 40-50 tys.km ta usterka ujawnia się w wiekszości egzemplarzy, no chyba że były wyjątkowo łagodnie traktowane. Weż się za tą skrzynię biegów jak najszybciej, może uda się ją jeszcze naprawić tańszym kosztem. Jeśli chcesz mogę ci dać namiary do warsztatu gdzie ja wtedy naprawiałem, w Wołominie, przystępne ceny za robociznę. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.