Skocz do zawartości

wymiary ramy junak! Ważne dla odratowania sprzętu


Merh
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

...jak w temacie. chodzi mi o 4 wymiary wzięte z dobrej ramy w punktach oznaczonych na rysunku w tym linku:XXX

jesli ktoś mógłby mi je podać-proszę podawać kolejno od góry(są 4 strzałki) ewentualnie przerobić rysunek wstawiając w paincie cyfry.

 

szczere podzikowania za odpowiedz

Edytowane przez Merh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

ej,panowie,to dla mnie bardzo ważne.czekam na wymiary bo nie moge bez nich moto złożyć :/

Z racji tego, że przypadkowo :) miałem ramę pod ręką to dokonałem tych pomiarów.

Pozwoliłem sobie też na modyfikację Twojej fotki (mam nadzieję, że nie będziesz miał o to pretensji).

Fotka jest tutaj:

http://junak.ekoma.pl/mediagallery/media.p...070208204313824

Powodzenia w pracach! :crossy:

Edytowane przez pustynny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh...widzę kolege z pomorskieg. chciałem sie tam zarejestrowac juz wiele razy,ale mimo wszystko nie daje rady :/

a co do fotki to pisałem ze można własnie na niej napisac wymiry.bedzie bardziej czytelnie :D szczere podziekowania dla Ciebie,Pustynny!

tylko jeszcze jedna prośba:podeslij mi to na maila bo mam odmowe dostepu na pomorskim :/ : [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe... wystarczy kliknac w link który podałem na samej górze. i wszystko staje sie jasne :bigrazz: rama nie trzyma juz wymiary.przydałoby sie ją jakos wyprostować,bo już opiera sie o iskrownik ;| a to chyba nie za dobrze,jak nie da sie wyciagnac iskrownika.przez 40 lat aluminium zdążyło sie wytrzeć,rama tez dostała przy wprowadzaniu po schodach z piwnicy,co nie co dały tez wyjazdy starego na ryby itd... no i efekt jest ;] same otwory w silniku,na szpilki mocujace go do ramy,tez przydałoby sie jakos po ludzku zrobić,ale i na to nie mam jeszcze pomysłu.dobrze ze tylko dwa ;] trzeci,na lapie z przodu jest w normie :banghead:

wibracje byly takie za jak sie z moto zchodziło to sie sam ksiuk składał do sródręcza :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe... wystarczy kliknac w link który podałem na samej górze. i wszystko staje sie jasne :bigrazz: rama nie trzyma juz wymiary.przydałoby sie ją jakos wyprostować,bo już opiera sie o iskrownik ;| a to chyba nie za dobrze,jak nie da sie wyciagnac iskrownika.przez 40 lat aluminium zdążyło sie wytrzeć,rama tez dostała przy wprowadzaniu po schodach z piwnicy,co nie co dały tez wyjazdy starego na ryby itd... no i efekt jest ;] same otwory w silniku,na szpilki mocujace go do ramy,tez przydałoby sie jakos po ludzku zrobić,ale i na to nie mam jeszcze pomysłu.dobrze ze tylko dwa ;] trzeci,na lapie z przodu jest w normie :banghead:

wibracje byly takie za jak sie z moto zchodziło to sie sam kciuk składał do sródręcza :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe... wystarczy kliknac w link który podałem na samej górze. i wszystko staje sie jasne :bigrazz: rama nie trzyma juz wymiary.przydałoby sie ją jakos wyprostować,bo już opiera sie o iskrownik ;| a to chyba nie za dobrze,jak nie da sie wyciagnac iskrownika.przez 40 lat aluminium zdążyło sie wytrzeć,rama tez dostała przy wprowadzaniu po schodach z piwnicy,co nie co dały tez wyjazdy starego na ryby itd... no i efekt jest ;] same otwory w silniku,na szpilki mocujace go do ramy,tez przydałoby sie jakos po ludzku zrobić,ale i na to nie mam jeszcze pomysłu.dobrze ze tylko dwa ;] trzeci,na lapie z przodu jest w normie :banghead:

wibracje byly takie za jak sie z moto zchodziło to sie sam kciuk składał do sródręcza :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt aluminium silnika może wycierać sie w paru miejscach o ramę np. koło pompy olejowej. A co do tego że iskrownik opiera sie o ramą to jest kwestja jego dobrego ustawienia. Konkretniej ustawienia silnika w ramie. Nie powiem umnie są również niewielkie problemy z demontażem iskrownika ale na ogół wszystko jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prostu wydaje mi sie ze iskrownik jest czescia silnika do ktorej w razie potrzeby powinien byc dostep bez wyjmowania lub odkrecania silnika.a za wymiary jeszcze raz szczere podziekowania dla Pustynnego!

 

btw. sory za 3 posty po koleji. cos mi sie net zjechal i wygladało jakby nie wysyłało postów. da sie je usunąc?

Edytowane przez Merh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...