Skocz do zawartości

KAWASAKI VN 2000


cabaniero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość centymetr_sześcienny

To, że triumph nie brzmi jak V to akurat wiedziałem, ale i tak spodziewałem się mocnego akcentu.

Żeczywiście, chyba głównie tutaj chodzi o normy dopuszczalnego hałasu, ale dzięki temu firmy od tuningu się cieszą :icon_twisted:

 

Pewnie moja 125tka na pustych wydechach brzmiałaby tragicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postura vn 1600 nie jest o wiele wiekszy od vn 1600 wiec ta lampa mysle ze by sie spisala

co do pasa jest mniej fajny niz kardan

co sie uczepliem no poprostu mowie co mysle, staram sie byc obiektywny i powinienes powiedziec tak lepiej jakby byl kardan ale moze nie oddawal by tak plynnie mocy, pozatym mam oslone wiec pasowi nic sie na polskich drogach nie stanie, pozatym jak ktos ma kase na taki motor to nie bedzie plakal ze za pare lat bedzie musial wymienic pas, itd itp

ja lubie odstawac w danych pieniadzach to co najlepsze :)

 

jednak dalej podkreslam ze DRACO ma zajebisty motor i bardzo bym taki chcial, wogole to bym chcial miec z 15 motocykli w garazu :icon_twisted:

VULCAN 2 litrowy jest kapitalny i egzemplarz ktorym jezdzi DRACO jest tego przykladem :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie piorka mi sie napuszyly jak u pawia :icon_razz: i pstaram sie aby piueknial z kazdym nowym sezonem

 

Stan co do kardana masz racje jest to dla mnie tez najlepsze rozwiazanie ale co do mojego jakos ntak staralem sie wyobrazic sobie go z waleem i jakos mi nie pasowalo moze to wynik ze do wygladu z pasem sie przyzyczailem :icon_twisted: :)

Edytowane przez DRACO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja to sie nieznam ale wydaje mi sie ze z ta bezwypatkowosci ma problem bo boczki nie wygladaja na orginalne bo sa bez emblematow kawy a zdiac jes je ciezko bo sa na wpusty a tez wedlog mojej wiedzy w 2004 roku czyli poczatku produkcji byl malowane tylko w kolorze perlowej wisni producen nazywal go Porpura ale moge sie mylic bo zdazaly sie malowania na zamowienie naprzyklad jezdzi taki w poznaniu jasno blekitny (moim zdaniem okropienstwo) :icon_twisted:

A co do twojej postury to znam osobe o mniejszej niz ty a jezdzi Valkyria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyłek 680 mm nad ziemią? fajnie, lepiej jak w XV (przy szerokiej kanapie to ważne dla Napoleonów). Do masy można się przyzwyczaić i potrenować trochę. Może kiedyś... cholerna mentalność zachodnio-europejska :icon_twisted: w "7 lat w Tybecie" Dalajlama pyta Europejczyka dlaczego zdobywają tak niebezpieczny szczyt w Himalajach? "Bo jest..." - pada odpowiedź. Kurde! :icon_razz: Dlaczego myślimy o następnym motocyklu? Bo jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobili go z pasem i pewnie to bylo najlepsze rozwiazanie trzeba zaufac ekspertom

ten co dales to bity na 100% napewno mial wgniotke w baku i juz pomalowali ale widac po tym ze nie oryginalny

na takim motocyklu Prałat nie da sie zle wygladac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Panowie dzisiaj odebralem z servisu mojego rekina po zlozeniu powercomandera na hamowni pokazalo 146 kM i 236 Nm motor stal sie nieprzewidywalny tak wiec bede chyba go demontowal

 

bo niedaje sobie rady z nim

Eee zartujesz. Nie wierzę, że to zrobisz. Przemysl to :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zobaczymy narazie nie mozna tego ocenic zabardzo bo pogoda nie odpowiednia ale te pare kilosow ktore zrobilem odbierajac to mnie prerazilo bo dotej pory jak dodawalo sie gazu to robil to bardzo delikatnie wrecz jak mowili ci co nim jezdzili ospale az teraz swiruje malo gazu a skok mocy jest jak dziki mustang

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzisiaj odebralem z servisu mojego rekina po zlozeniu powercomandera na hamowni pokazalo 146 kM i 236 Nm motor stal sie nieprzewidywalny tak wiec bede chyba go demontowal

 

bo niedaje sobie rady z nim

 

 

No to niezle, taki skok mocy ze 103 do 146km, to musi byc cos, jazda takim potworkiem. I w ziązku z tym mam pytanie, czy jest taki powercomander do vn 800A? Szukałem na necie, ale nie znalazłem i wiem tylko tyle, ze kosztuje 1430zł i nic poza tym???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moze i tak a szczeze to narazie sprawdzalem czy juz sa gdzies jakies no i okazalo sie ze sa i nawet w przyzwoitej canie ale za wielka woda np. V@H okolo 600$ no i moze trzeba bedzie sie zastanowic przeciesz zawsze mozna wrocic do orginalow

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KAWASAKI-VU...050806901QQrdZ1

 

Z lekkim wgnieceniem...ale nowy i cena...!!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to niezle, taki skok mocy ze 103 do 146km, to musi byc cos, jazda takim potworkiem. I w ziązku z tym mam pytanie, czy jest taki powercomander do vn 800A? Szukałem na necie, ale nie znalazłem i wiem tylko tyle, ze kosztuje 1430zł i nic poza tym???

 

 

Power Comander jest tylko do motocykli na wtrysku.Do VNa 800 załóż większe dysze i podnieś iglicę. Ale nie spodziewaj sie 40 KM więcej :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...