Skocz do zawartości

Dziwne zachowanie lagi i brakujaca czesc...?


bronx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wymieniale uszczelniacze w XJ 900 S ( 98`) i wydaje mi sie ze brakuje jednej czesci (nr 2 na fotce ) o ile nie zostala w ladze/goleniu bo0 cos tam bylo plastikowego... Czy ktos wie jaki wplyw na bezpieczenstwo i prowadzenie ma brak tej czesci ??

 

Oraz problem nr 2:

Poskrecalem wszystko , i zanim wlalem olej dobilem lage do konca i odziwo sie bloknela , tzn "chaczyla sie" trzeba bylko duzo sily aby je rozerwac , po wlaniu oleju (niewielkiej ilosc - 14ml) efekt stracil na sile 95% , tzn czus ze lekko tam zostaje. Poskrecane wszytko jest jak ma byc i bue byla to pierwsza robota , ale nie bardzow iem co moglo sie stac , moze ktos ma jakis pomysl ???

 

fotka jest tu :

http://www.wakacje.cba.pl/lagi.jpg

Edytowane przez bronx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak mialem dawno w NSce. Przyczyna byla krzywa jedna laga co prowadzilo wlasnie do tego zaczepiania sie i braku odbicia :flesje: Jednak u mnie po wlaniu odpowiedniej ilosci oleju problem byl nadal. Motorek sprzedalem taki jak byl wiec nic z tym nie robilem. Moze u ciebie jest cos innego mniej powaznego albo to normalne... BTW. Fotka sie nie wczytuje.

 

POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz fotka powinna sie otwierac

 

lagi sa proste to mozna wykluczyc

 

a teraz je przegwalcilem :flesje: , dobijajac na ziemi i wszystko zachowuje sie normalnie

 

zastanawiam sie nad zlaniem oleju i sprawdzeniem co dzieje sie bez niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze kazdy potrafi pisac pierdoly ale na konkretne pytanie zadjen odpowiedzi....

moze i dobrze ze klepowcy sie nie udzielili jeszcze ;)

 

Ale wracajac do tematu , rozkrecilem je na nowo i poskrecalem , , owa czesc plastikowa pieknie sobie tkwi w ladze.

 

 

Ale dalej dziwnie zachowywala sie bez oleju ( a moze normalnie ??)

Edytowane przez bronx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawdziles ze lagi sa proste? jesli na oko to nie warte nic.

Sprawdz za pomoca chociazby poziomicy czy podobnego narzedzia ktore masz poewnosc ze ma idealnie plaska powierzchnie to wtedy zoabaczysz czy sa proste.

sprobuj zamienic lagi stronami jesli dasz rade. Obrazek z linka niestety nie wchodzi wiec nie moge poradzic wiecej. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjecie trzeba kichac , ta czesc jest siedziala wbita na swoje miejsce:)

 

Do sprawdzania lag uzywam szkla !!!

Kurcze wiadomo co na oko sie chlopu stalo :notworthy:

 

A ja juz rozwiazlem problem i wiem co bylo przyczyna blokowanie sie lagi ,

wiec teroaz zobaczymy czy ktos wpadnie na ta opcje.

Zaznaczam efekt ustal po wlaniu oleju (bardzo malo 14ml - naprowadze ze cos wypchnal i ustawil :biggrin: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fajno, ale jak nie ma fotki to nikt nic nie poradzi. Nie kazdy zna budowe lag w XJ 900. Skoro rozwiazałes to zajebiscie, ale nie czepiaj sie jak nie dajesz zdjecia

 

Nie trzymaj w niepewności.

Ten plastik to przypadkiem nie jest tłoczek pływający?

A jak się w jednym miejscu zaciera to może jest wgniotek na gładzi?

 

 

 

 

 

 

Choroba nie ten cytat chciałem, tylko jeden wyżej.

sorki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...