Magik8888 Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Witam!! Kolega kupił DR i niestety rozrząd jest do zrobienia. wygląda to takhttp://www.bikepics.com/pictures/790163/http://www.bikepics.com/pictures/790164/http://www.bikepics.com/pictures/790138/Przytrafiło się już to komuś ?? czy jak dam nowy wałek to da rade żeby roztoczyć tą ostatnią podpore wałka rozrządu i dorobić tam jakąś tulejke fosforowo-brązową ?? skoro wkładają je do korbowodów to może i tu by troche przelatała ??? a później nawet jeśli by sie znów wałek zatarł to wymieni sie samą tulejke a nie całą głowice i dekiel.... koszty będą 20-krotnie mniejsze co do tulejki. co o tym myślicie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 hmmm-wygląda nieciekawie...Ja rozejrzałbym się za nową górą silnika.Może jakis powypadkowy z Anglii...Nigdy nie masz pweności że po reanimacji bedzie dobrzech cykać.Osobiscie kiedyś reanimowałem rozrząd u Świątka w Bydgoszczy.Poprawiał mi tylko wałek i dzwigienki(w porównaniu z twoim przypadkiem to kosmetyka)..Jesli zatarła sie tak głowica to sprawdziłbym tez cały układ smarowania.Może nie ma ciśnienia...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Niestety w DR 350 zatarcie glowicy , a raczej szybkie zuzyzcie sie walka i popychaczy to standard. Mozesz wyslac do Swiatka w Bydgoszczy , jesli cos sie da zrobic i bedzie to oplacalne to mozesz zaryzykowac , jesli walnie kosmiczna cene , albo powie ze szmelc to bedziesz szukal innej glowicy. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 regenerować wałka to napewno nie będziemy bo tego sie chyba zregenerować nieda a nawet jeśli to i tak zaraz padnie więc w gre wchodzi tylko nowy wałek. chodzi mi tylko o to żeby coś zrobić z tą głowicą i deklem bo troche dużo kasy na to pójdzie.... nie wiecie czy do takiej DR można dokupić jakiś sportowy wałek Hot Cams czy innej tuningowej firmy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 po co Ci tuningowy wałek ??;/ seria nie wytrzymuje to lepiej nie tuninguj nic !! Mysle ze ta tulejka bedzie dobrym rozwiazaniem !! wstaw tulejki wstaw nowy seryjny wałek!! Przeczysc cały układ olejowy !! postaraj sie sprawdzic cisnienie oleju jesli masz taką mozliwosc(podobno to bardzo skomplikowane) i słyszałem ze w DR350 to te magistrale olejowe tez padaja czesto !! Ale nie wiem czy to prawda !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 może taki tuningowy wałek by wytrzymał coś dłużej. na wszystkich podporach nieda sie dać tulejek. na środkowej trzeba by dać panewki. jak mogą padać te magistrale ?? zapychają się czy co ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.