Sloniu Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 (edytowane) Ja wczoraj rozbierałem kumplowi dt 50, ledwo dotartą, po 500-600 km na mixolu na tłoku była już 2 mm warstwa nagaru :), ja osobiście też leje co jest w sklepie/stacja benzynowa bo w mojej mieścinie kupienie czegoś lepszego graniczy z cudem :flesje: i silniczek nadal chodzi idealnie ;P Edytowane 5 Lutego 2007 przez Sloniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_krisss Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Witam ja mam tez taki problem...napoczątku ubywało mi płynu chłodzącego to wymienilem zluzytą uszczelke pod głowicą.potem wyczyscilem gaznik.jest troche lepiej ale dalej kopci na duzych obrotach...Rozmawialem z mechanikiem to powiedzial ze moze dozownik zaduzo dawac oleju.ale jak ktos sie nie zna to lepiej nie regulowac bo mozna zatrzec silnik:P.Lepiej troszke zaduzo oleju niz za malo....Narazie nic z tym nie zrobilem.Jezdze jak jest.tylko po jeździe musze wycierac zacieki.....Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 kumpel podobny problem mial w .... simsonie. okazalo sie ze to simmering przy sprzęgle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 kumpel podobny problem mial w .... simsonie. okazalo sie ze to simmering przy sprzęgle Jeśli chodzi o simmering sprzęgła to też mi poleciał w mojej Aprilii i olej ubywał. Więc sprawdź również tą część. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Witam ja mam tez taki problem...napoczątku ubywało mi płynu chłodzącego to wymienilem zluzytą uszczelke pod głowicą.potem wyczyscilem gaznik.jest troche lepiej ale dalej kopci na duzych obrotach...Rozmawialem z mechanikiem to powiedzial ze moze dozownik zaduzo dawac oleju.ale jak ktos sie nie zna to lepiej nie regulowac bo mozna zatrzec silnik:P.Lepiej troszke zaduzo oleju niz za malo....Narazie nic z tym nie zrobilem.Jezdze jak jest.tylko po jeździe musze wycierac zacieki.....PozdrawiamMi troche kopci, ale na świecy spalanie jest idealne... Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 :biggrin: Nie jezdzij na mixolu bo silnik zatrzesz.Mój kolega przez mixol wciagu 3 dni w skuterze silnik zatarl. pzdr speedfriendpodpisuje się pod tym wszystkimi kończynami :icon_razz: nie nalezy uzywac miksolu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Moja derbi senda troche mocno kopci. nie mam pojęcia od czego to może być. sprawdzałem czy czasem to nie jest od tego mechanizmu przy lince od gazu, który dawkuje olej, ale to raczej nie to. prosze o pomoc jeśli ci kopci mi też kopcił to właśnie ten mechanizm to jest dozownik oleju i ja miałem fabrycznie założony tam taki drucik który olej miał zawsze na maxa dobierany, a teraz zdiąłem go i wczepiłem tam linke, czyli tyle ile gazu dodam tyle pobierze mi oleju, według mnie to tylko to jest to! pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.