rozek Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 W jakim celu szukasz cylindra ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian14l Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 W jakim celu szukasz cylindra ?? w celu takim ze chce miec wiecej mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Moze najpierw troche pojezdzij, a nie od razu wyciagasz wnioski ze mocy Ci nie starczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 napewno po zmianie z 80 na 50 odczujesz kopyto nie z tej ziemii. popieram slowa przedmowcy- i nietylko naucz sie najpierw jezdzic, ale i liznij troche budowy 2T. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Następny znawca. NS1 ma całkiem inny silnik. Przede wszystkim ma 74ccm a mtx ma 80ccm MTX ma 12KM a NS1 16KMmtx ma 79heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian14l Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 napewno po zmianie z 80 na 50 odczujesz kopyto nie z tej ziemii. sorki ja niechce z 80ccm na 50ccm tylko z 50 na 80 bo poco bym zmieniał z 80 na 50?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian14l Opublikowano 16 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 no juz siem wszystko okazało przywiozłem honde i na cylku jest napisane 79cm3 tylko musi być zablokowana. Tylko gdzie mozna tanio odblokowany moduł dostać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 a skad wiesz, ze to modul? elektryke zostaw w spokoju- to zapewne gaznik albo cos z paliwem. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 A jakie obroty kreci motor ze przypuszczasz ze to wina modulu??? Jesli motor nie kreci gornego zakesu moze byc to tez wina innego magneta ktore daje impuls w innym miejscu niz powinno (ja tak mialem) i przez to motor moze sie nie wkrecac na obroty. Dzieje sie tak jesli zamias magneta od chlodzonego ciecza mamy magneto od powietrzaka bo jest kilku stopniowa roznica punktow zaplonu wobec siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Damiano to bylo u ciebie i moto nie chcialo przekracac ilu? 10 tysiecy? 11? mniejsza z tym. ale moto ciagnelo ladnie i tu i tu. zablokowany to leci 70 i opor... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 (edytowane) Damiano to bylo u ciebie i moto nie chcialo przekracac ilu? 10 tysiecy? 11? mniejsza z tym. ale moto ciagnelo ladnie i tu i tu. zablokowany to leci 70 i opor... pzdr:) Nie mogło przekroczyc 10tys a teraz nie wiem ile kręci bo wskazowka obrotomierza zatrzymuje się na obudowie zegara po przejsciu calej skali ;) Ale jesli moto wykreca pelne obroty tylko jedzie te 70 to moze byc wina nie blokady tylko innej czesci niz powinna byc np. gaznik zbyt mały, wydech od 50(sam wiesz jaka roznica jest miedzy wydechami bo sami to testowalismy), inny modul (to tez testowalismy) lub inna czesc odpowiedzialna za iskre i stworzenie jej w odpowiedznim punkcie. Poprostu moto nie ma mocy przez nie odpowiedznia czesc zeby sie berdziej rozpedzic niz te 70 a na postoju kreci te 12tys lub jest tak bardzo styrany silnik...No chyba ze faktycznie modul jest zablokowany i silnik rozkreca te 8tys obrotow wtedy to 70 jest mozliwe bo silnik coraz bardziej slabnie dochodzac do tej granicy 8tys obrotow i nie moze sie dokrecic do nich i przez to wyciaga te 70... Wiem bo sam mialem zablokowanego mbx-a na module i wyciagal 70-80km/h. Edytowane 17 Lutego 2007 przez Damiano_2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian14l Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 no u mnie 7,5 tysiaca i nichu*a dalej a gaźnik mam 18mm i jedzie 50km/h pozostaje wydech moim zdaniem a zapinka na iglicy moze to byc przez to?? Damiano_2013 a tobie ile poleci teraz mbx???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 damianowi leci wg tego co mowi blisko 130 kahaema.zreszta sam tym jezdzilem i calkiem mozliwe ze tyle poleci. gaznik masz calkiem spory, do blokowanych wsadzali 13mm, 50 na godzine nie moze byc spowodowane iglica, no chyba ze jej brakiem :) ;) :) pozostaje chyba faktycznie modul. wydech zostaw w spokoju. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Damiano_2013 a tobie ile poleci teraz mbx???????? To zalezy w jak gleboka przepsc go zrzucisz :) A tak napawde to ostanio udalo mi sie osiagnac ok 120 (mierzone ogarem ;) ;) :) :wink:) jednak mysle ze moze te 130 da rade ale to sie okaze jak bedzie cieplej...Ja obstawiam ze u ciebie jest zablokowany modul skoro kreci tylko 7,5 tys obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian14l Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 no ze moduł to ja wiem :buttrock: tylko mam jakis dziwny bo ida do niego tylko 3 kable ! przypominam ze to model 1985r. ale inny niz ma damiano_2013 bo mi owiewka nieskręca a poza tym to mam gaźnik 18mm i kruciec z 4 blaszkami a ty damiano co zrobiłes że ci leci ok 130 ?? no ze moduł to ja wiem :bigrazz: tylko mam jakis dziwny bo ida do niego tylko 3 kable ! przypominam ze to model 1985r. ale inny niz ma damiano_2013 bo mi owiewka nieskręca a poza tym to mam gaźnik 18mm i kruciec z 4 blaszkami a ty damiano co zrobiłes że ci leci ok 130 ?? no i napewno mieżyłeś ogarem xD no ze moduł to ja wiem ;) tylko mam jakis dziwny bo ida do niego tylko 3 kable ! przypominam ze to model 1985r. ale inny niz ma damiano_2013 bo mi owiewka nieskręca a poza tym to mam gaźnik 18mm i kruciec z 4 blaszkami a ty damiano co zrobiłes że ci leci ok 130 ?? no i napewno mieżyłeś ogarem xD a jakis schemat elektryki by mi sie przydał :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.