Skocz do zawartości

Prosze o komentarze YZ 125


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm....ja mialem o tyle dobrze...bo ona byla sprowadzana z niemiec i miala brif a dzieki niemu zalozyem tylko homologacje i rzeczy potrzebne do rejestracji i wsio, bo bez brifu wydaje mi sie ze by bylo bardzo ciezko....a co rejestracji yz to nie wiem czy sie uda z mlodszymi rocznikami, bo z tego co wiem to tylko 97 mozna bylo przerobic w ten sposob bo mozna bylo zalozyc "pradnice", ktora wytwarza prad, nie wiem jak jest z innymi markami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie prawda. kazdy rocznik mozna tak przerobic. Kumpel za 800zl wzial z USA nowy stojan z cewkami+cale okablowanie z przelacznikami, regulatorem itp do YZF400 99'. Na pudelku bylo napisane ze pasuje takze min do YZ125 00'

pzdr :lapad:

 

 

Jezeli tak to przepraszam za wprowadzanie w blad :banghead: najwyrazniej mialem zle informacje, a przy okazji mam pytanie jakie zmiany weszly w roku 98 do yz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem rejestracja cross to głupota a pisanie że sie ma 3km do lasu i przez to trzeba maszyne zarejestrować jest bez sensu. Zamiast przerabiać mx'a na enduro lepiej poprostu kupić enduro a nie upośledzać seryjnej maszyny wyczynowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem ma to sens bo jak chce do Ciebie przyjechać Myszonku to musze pchać sprzęta przez ulice żeby nie dostać mandatu a później jadąc chodnikiem przez kawałek musze sie oglądać na wszystkie strony czy przypadkiem policja nie jedzie, a tak to bym odpalił maszyne pod domem i fifa :)

 

oczywiście nie widze sensu kupować zestawu homologacyjnego za 3000zł ale jakbym miał kupić taki za 600zł to bym sie zastanawiał, no i te światła czasem by mi sie przydały jak wraca sie jesienią gdy sie szybciej ciemni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem ma to sens bo jak chce do Ciebie przyjechać Myszonku to musze pchać sprzęta przez ulice żeby nie dostać mandatu a później jadąc chodnikiem przez kawałek musze sie oglądać na wszystkie strony czy przypadkiem policja nie jedzie, a tak to bym odpalił maszyne pod domem i fifa :)

 

oczywiście nie widze sensu kupować zestawu homologacyjnego za 3000zł ale jakbym miał kupić taki za 600zł to bym sie zastanawiał, no i te światła czasem by mi sie przydały jak wraca sie jesienią gdy sie szybciej ciemni

 

Już ci mówiłem - kup se enduro. Cross to Cross - Enduro to Enduro - mieszańce to śmiech :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już ci mówiłem - kup se enduro. Cross to Cross - Enduro to Enduro - mieszańce to śmiech

 

Moim zdaniem rejestracja cross to głupota a pisanie że sie ma 3km do lasu i przez to trzeba maszyne zarejestrować jest bez sensu. Zamiast przerabiać mx'a na enduro lepiej poprostu kupić enduro a nie upośledzać seryjnej maszyny wyczynowej.

 

Jakie uposledzenie i jaki smiech??

Chlopak dobrze mowi, nie wiadomo jak bardzo sie zaj*biesz w blocie i nie wiadomo o ktorej do domu bedziesz wracac, a swiatla sie przydadza. Stojan i cewka nic nie waza bo wymieniasz poprzednie bez instalacji, a sama lama tez nic nie wazny no i nie ma potrzeby wozenie akumulatora. Ja bym bardzo chetnie wsadzil sobie lampe do YZ. A sama YZ jest idealna do enduro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm Myszon dla Ciebie moze jest to uposledzenie ale jak dla mnie yz jest bardzo dobra w teren....mi sie znakomicie jezdzi mocy nie brakuje mi jak narazie bo niemam duzego doswiadczenia a przez te przewody,oswietlenie i reszte moor przytyl o jakies 2,5kg max....a nie wydalem 3000zl na przerobienie tak jak mowisz tylko z 500max a zreszta tata mi puki co funduje wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no jak dla mnei to idealna sprawa :wink:

Ja tez ma crossa zarejestrowanego i baaaardzo sie z tego ciesze. Ja lubie jezdzić w dalsze tasy ze znajomymi a to niestety czasem wymaga przejechania pomiedzy szlakami nawet do 3km ulicą. Pozatym ja mieszkam w scissłym centrum Krk i miałbym spory problem z dojazdem w teren (bo taki prawdziwy to 8 km musze jechac ulicą)

To sie zawsze moze przydać a nie zaszkodzi.

Pozatym duuuzo bardziej odpowiada mi zawieszenie w crossówkach niz w enduro no i jak by nie było kilka KM więcej. Jak dla mnei same zalety :lalag: Pozatym ceny enduro są o 1/3 wieksze a w latach przed 1998 to ogolnie kiepsko było z wyczynowymi endurami oprócz KTM.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug mnie jest to idealne rozwiazanie, crossowke kupisz duzo taniej niz wyczynowe enduro, a jak jest jescze mozliwosc rejestracji do 500zl to nie trzeba niczego wiecej. Wyczynowych 125 enduro jest malo, taki EXC jest strasznei drogi w porownaniu do crossowki a Husek Wr 125 jest tyle co kot naplakal. Roznica dla amatora w prowadzoniu jest pewnie nei wielka takze czego chciac wiecej, sam bym chetnie kiedys na taki patent przystal :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coż ja zdania nie zmienie. Z tego co tu piszecie to naprawde powinniscie mieć enduraki , chyba zapominacie do czego jest stworzony mx bike a do czego enduro. Jazda po mieście crossem - no faktycznie bajer niesamowity , pewnie wszyscy się oglądają co jest grane - prawda jest jednak taka że to nie jest normalne. Jak sie chce mieć crossa to sie trzeba liczyć z tym że jeszcze przydała by się przyczepka i samochód z hakiem - no ale jak sie tego niema no to właśnie widzi się takie dziwolągi :0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kawasak kxe i kdx ,hm cr,katy exc i exe,huska wre i wr,gas gas ec i jeszcze kilka.

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo chcialbym miec swiatla w husce.Ale nie mam i tez jest git :icon_rolleyes:

 

tak tylko pokaz mi choc jedno ogloszenie z tych motorkow co wymieniles oprocz exc, a wr 125 widzialem tylko jedna na allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko pokaz mi choc jedno ogloszenie z tych motorkow co wymieniles oprocz exc, a wr 125 widzialem tylko jedna na allegro

 

Kurde z Kielc jesteś - podjedź sobie na białogon koło moto-giganta tam mają kolesie takie właśnie maszyny i to najtaniej w polsce! poza tym to allegro to nie jedyne miejsce ogloszen i handlu - kup sobie gazety motorowe jakieś z ogłoszeniami typu Dizmar. Wogole to kawasaki jest malo popularne nie tylko w polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...