Skocz do zawartości

Koła do Virago 750


mierzynskim
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! Niedawno, kiedy chwaliłem się moim nowym nabytkiem, parę osób zwróciło uwagę na fakt, iż szprychowane koła wyglądają lepiej niż odlewy... Ja o tym wiedziałem, ale niestety nie stać mnie było na nowszy rocznik Virażki, a w tym który mam są właśnie odlewy... Czy ktoś z was nie wie, gdzie mógłbym tanio dostać felgi (lub całe koła) szprychowane? Byłbym wdzięczny za wszelakie informacje...

 

I druga sprawa: jeśli już miałbym zostać przy odlewach, to czy da się w jakiś sposób zlikwidować ten złoty kolorek? Najchętniej na szary (srebrny) taki, jak w nowszych modelach.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.

 

P.S. Cholerny śnieg... :banghead:

Edytowane przez mierzynskim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym mimo wszystko, zostawil jednak te kola i to co niejednokrotnie podkresla ojczulek Maslak :banghead: kase przeznaczyl na jazde, czyli paliwko i reszta.

Pojezdzij troche tym co masz a potem sprzedaj z tymi kolami i kup innego, mlodszego. Sorry ......... inna, mlodsza Virówke, oczywiscie :lalag:

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I druga sprawa: jeśli już miałbym zostać przy odlewach, to czy da się w jakiś sposób zlikwidować ten złoty kolorek? Najchętniej na szary (srebrny) taki, jak w nowszych modelach.

 

Ja akurat na ciemno-złoto pomalowałem felgi w imitującej Virago Aprilce, pasowało do błękitu:

http://www.christiancentaur.riders.pl/ape/garage.jpg ,

ale dobór koloru to rzecz wtórna. Proszkowo, po uprzednim piaskowaniu - bo tu lakier musi być bardzo trwały - wyjdzie niestety dość drogo. Majkel ma rację, odpuść, chyba że znajdziesz chętnego na zamianę kół, bo gusta są różne. Podobało mi się kiedyś takie rozwiązanie kolorystyczne w XV1100: kolega pozostawił boczne ranty metaliczne, a resztę powierzchni pomalował na czarno, przy czerwono-żółtej maszynie. Ciekawy efekt!

Edytowane przez x. Maślak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak szukałem w 98r. Virażki dla siebie miałem dwa warunki: 1100 i na szprychach. Skończyło się na 750 i odlewach i ... zostało tak 8 lat. 750-tka spokojnie dawała radę, a odlewy łatwo było utrzymywać i byłem z motka bardzo zadowolony. Za to teraz mam 1100 na szprychach ... tyle, że Drag Star :icon_razz: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich! Niedawno, kiedy chwaliłem się moim nowym nabytkiem, parę osób zwróciło uwagę na fakt, iż szprychowane koła wyglądają lepiej niż odlewy... Ja o tym wiedziałem, ale niestety nie stać mnie było na nowszy rocznik Virażki, a w tym który mam są właśnie odlewy... Czy ktoś z was nie wie, gdzie mógłbym tanio dostać felgi (lub całe koła) szprychowane? Byłbym wdzięczny za wszelakie informacje...

 

I druga sprawa: jeśli już miałbym zostać przy odlewach, to czy da się w jakiś sposób zlikwidować ten złoty kolorek? Najchętniej na szary (srebrny) taki, jak w nowszych modelach.

 

Znaleźć koła szprychowanie do Virago nie będzie łatwo, a jeszcze żeby było tanio - tak to tylko w Erze :biggrin:

Prościej przemalować na srebrny lub wypolerować np tak. A ponieważ to nowy nabytek to zapału powinno wystarczyć na tą polerkę. :banghead:

240club.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaleźć koła szprychowanie do Virago nie będzie łatwo, a jeszcze żeby było tanio - tak to tylko w Erze :cool:

Prościej przemalować na srebrny lub wypolerować np tak. A ponieważ to nowy nabytek to zapału powinno wystarczyć na tą polerkę. :)

 

Czy te koła na zdjęciu pochodzą od Virażki? A ta polerka polega na starciu farby, rozumiem? Jeśli tak, może powiesz mi, jak się do tego zabrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy te koła na zdjęciu pochodzą od Virażki? A ta polerka polega na starciu farby, rozumiem? Jeśli tak, może powiesz mi, jak się do tego zabrać?

Koła są od VTX-a, ale nie chodzi o to od czego tylko co mozna z nimi zrobic.

O polerowaniu to chyba juz sporo bylo, ale w skrócie:

1. Usunąć farbę - skansol albo pianka albo ręcznie (ostatnie nie polecam)

2. Szlifować papierem ściernym od 260 do 2000 (jeżeli są wieksze nierówności to można pilnikiem)

3. Polerować filcem, tarczą tkaninową z pastą polerską (może być Automax)

 

Co jakiś czas (w miarę wolnego) przepolerować pastą Tempo.

Powodzenia

240club.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...