stan63 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Próbóję odrestaurować mz trophy. Gdzie można zregenerować amortyzatory w okolicach Warszawy ? A może pasuje coś współczesnego? Jak sobie z tym radzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 tylne mozna podpasowac od ETZ. Regenracja to najlepiej samemu... albo poprostu u jakiegos tokarza (najprawdopodobniej tłoczki do wymiany). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 (edytowane) SAmemu regeneruj, tam głownie chodiz o zanieczyszczenia które zapychają zaworki i właściwy olej ( jak i jego ilość) . W samych amorach jak nie sa za bardzo eksploatowane ( w sensie nie przejechaly po dolach wiecje niz 20 tys) to nie ma za bardzo sie co psuc ;-)A pasuja od ETZ po lekkich przerobkach mocowań, ale nie o to chyba Ci chodzi w weteranie ?? Edytowane 2 Lutego 2007 przez mundy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trophy 197 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Najlepiej samemu tak jak ci wszyscy radza! Tez odrestalrowywuje ten model i mam rozebrane amortyzatory nic skomplikowanego tam nie ma. Wymienisz same uszczelniacze i jeszcze pare ladnych kilometrow na tym zrobisz, a olej wlasnie musi byc specjalny albo mozna go zastapic LUXEM mieszanym z benzyna! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 (edytowane) :D posłuze sie pewnym texteem :P http://img145.imageshack.us/my.php?image=kopia8dh4.jpg Edytowane 4 Lutego 2007 przez mundy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiu Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Hej! Stoje właśnie przed tym samym problemem, tylne amory! Spróbuje je sam zregenerować, mam tylko taki problem że mam ułamaną wajche od zmiany twardości i nie umiem takiej nigdzie dostać. Nie wie ktoś czy można dostać stary typ amortyzatorów do ETZ, te co mają dwa stopnie twardości, właśnie takie mam w tropie!Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan63 Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Dzięki. Chyba posłucham i sam je rozbiorę , chociaż nigdy się w tym nie dłubałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trophy 197 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Jak czegos nie bedziesz wiedzial to daj znac jesli chcesz to ci powiem jak jest w moich POZDRAWIAM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adawid Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 WitamJa z kolei rozkręciłem przednie amory. Na czynniki pierwsze. I mam pytanie do tych, którzy już to robili - czy da się je regenerować - wymienić części gumowe ? Ew. od czego te gumy pasują (wiadomo, że nie orginały). Pewnie muszą być to uszczelniacze z gumy olejoodpornej. Gdzie to dostać, jakieś porady, może zamienniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.