Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie co sadzicie o tym motocyklu, chodzi mi o Aprilie AF 1 o ta starsza wersje (okragle reflektory), gdyz na nowsza raczej nie bedzie mnie stac. Chodzi mi glownie o to czy moto jest awaryjne i czy dostane cos do 3000-3500 tysiaca w dobrym stanie. Mam jeszcze pytanie co do blokad, glownie chodzi mi o to ile bedzie mi leciec zablokowana i w jaki sposob bedzie ja mozna odblokowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie co sadzicie o tym motocyklu' date=' chodzi mi o Aprilie AF[/quote']

 

Czesc, powiedz o jakiej pojemnosci myslisz? Ja mialem AF1 125 Replica ("prostokatny reflektor") i bardzo ja sobie chwale. Jak masz jakies pytania to wal smialo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam.

Jechałem na AF1 z ogrąglakami. Do 3500 myśle, że kupisz, kolega sprzedaje za 3700 w stanie bardzo dobrym. Awaryjna nie jest a po lekkim "teges teges" wyciągnęła mu spokojnie 160 km/h. Ogólnie byłem pod wrażeniem "małego dzieła" Aprili, ale odgłos silnika zdecydowanie za głośny.

 

Co do blokad, to wątpie czy AeFki z tego rocznika będą blokowane, wiec nie masz się co przejmować.

 

 

 

z pozdrowieniami BORSUKLES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy są awaryjne ?? Nie wydaje mi się, gdyż naprawdę wielu znajomych jeździ na sprzętach Włoskich i nie narzekali na poważniejsze wady. Ta AF kolegi też ma swoje lata, a motocykl igiełka. Nie ma na to reguły, jak zadbamy o nasz motocykl przyniesie nam satysfakcje.

 

 

z pozdrowieniami BORSUKLES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wam...bo jak dobrze pojdzie planuje jeszcze w tym sezonie zakupic owa maszynke' date=' ale slyszalem ze wloskie maszyny sa bardzo awaryjne :/ Aha chodzi o 125 ccm[/quote']

 

Jezeli chodzi o AF to ja ze swoja nie mialem najmniejszych problemow. Fakt, moze nie mialem jej zbyt dlugo ale na tyle na ile zdazylismy sie poznac mialem do niej pelne zaufanie :D Zadnych awarii i fantastycznie jak na 125cc jezdzi. Przy odpowienich warunkach wyciagniesz z niej 160km/h moze odrobinke wiecej. Dotego calkiem przyzwoite przyspieszenie. W zaleznosci od zrodla 5/5,5s.- 100km/h. No i ten wyglad!:) (nie zebym chcial sie chwalic ale jak chcesz popatrzec to na mojej stronce masz duzo jej zdjec i dane :D )

 

Zycze udanych zakupow bo moto jest naprawde cudowne.

 

 

PS Jezeli chodzi o czesci to do tego modelu nie ma najmniejszego problemu z dostaniem zarowno tych podstawowych jak i dodatkowych tuningowych kitow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stronka naprawde super i moto takze, mam jeszcze pytanie jak jest z dostepem do czesci, czy sa jakies sklepy internetowe z czesciami do aprilki, bo jednak jak cos sie zwali, to wtedy jest problem. Nastepna sprawa to czy nie bede mial problemow z opanowaniem jej i prowadzeniem, jezdzilem na etce 250 i jawie 350 i z tym drugim bylo mi znacznie gorzej wchodzic w zakrety itd. a jak to jest z ta aprilka. Zastanawialem sie jeszcze nad NSR 125, lecz slyszalem ze one nie doruwnuja dla wlochow. Moje chyba ostatnie juz pytanie, czy istnieja jakies strony o aprilce AF 1 125, z filmami itd? Gdyz chcialbym uslyszec jak ten silniczek chodzi :D

 

POZDRAWIAM I SORRY ZA TO ZE JESTEM TAK UPIERDLIWY :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze pytanie...

 

Jezeli chodzi o spis sklepow to rowniez duza lista znajduje sie na stronie :) Jezeli poradziles sobie z prowadzeniem ETZ to z AF nie bedziesz mial najmniejszych problemow. Na ETZ251 rowniez jezdzilem i moim zdaniem jest to kawal ciezkiego kloca w porownaniu z Aprilia :) AF'ka jest mala, lakka, zgrabna i powabna dzieki czemu kazdy winkiel i kazda prosta (w swojej klasie) bedzie twoja :D

NSR olej! zalezy jeszcze, ktory rocznik ale ogolnie pod wzgledem osiagow to NSR oglada tylko tylna lampe AF'ki.

A dzwiek? wyobraz sobie odkurzacz... Taki wlasnie dziek ma seryjny (nie przerabiany) wydech ale za to jak juz wkrecisz ja powyzej 7000 rpm wyje jak rasowy potwor :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Na Aprili będzie Ci inaczej wchodzić w zakręt niż na MZ. W ścigaczach większy nacisk jest na tzw. "skłądanie" się w z akręt. Kiedyś ktoś powiedział: że jadąc na Mito 125 nie wyrobił i rypnął na chodnik, bo nie wiedział, że to ma taki mały skręt.

Natomiast kopa to ma dobrego, a co do siedzenia, to poradzisz sobie, gdyż siedzenie nie jest usytuowane wysoko, żebys nie dostał nogami :lol:

Uważam, że jak pojeździsz 2 dni, na 3 powiesz, ze masz wyczutu motocykl.

 

 

z pozdrowieniami BORSUKLES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bush nie obraz sie...ale czytajac to twoje zachwalanie AFki wydaje mi sie troche dziwne. Przeciez ty na niej przejechales sie tylko kilka razy bo nie miala papierow i caly czas w garazu stala?

 

 

Moge sie mylic ale tak to z mojego pkt. widzenia wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bush nie obraz sie...

 

 

Nie obrazam sie. Sam zanazczylem, ze nie jezdzilem na niej duzo ("nie mialem jej zbyt dlugo") ale zrobilem tym motocyklem +/- 950km wiec wydaje mi sie, ze to wystarczajaco duzo by miec do powiedzenia cos w tym temacie i do poznania oraz wyrobienia sobie zdania na temat w/w modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

125 ccm pali coś koło 5,(4,5 :?: :idea: ) proste, że jak jedziemy oszczędniej spali 4 a jak damy jej kopa to i 6 zeżre. To zależy od stylu jazdy, ale podobno (ja tam nie wiem) średnia granica osyuluje w okolicach 5 litrów.

 

A co do tej AF1 popytam, ale z tego co wiem normalna cena to 4200 ale mówi, ze do 3700 by zbił maksymalnie.

 

 

z pozdrowieniami BORSUKLES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...