henio Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Sprawdziłem. Faktycznie za "gumowe" hamulce przynajmniej w moim motocyklu odpowiedzialne są zaciski.Odkręciłem o nich przewody i zagłuszyłem. Dźwignia hamulca stoi jak mur. Wniosek jest prosty. Przewody pomimo swego wieku są ok. Po rozbiórce zacisku stwierdziłem znaczne wyrobienia otworów jarzma w którym siedzą trzpienie. Pozostaje rozwiercic otwory i dorobić nowe większe trzpienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 A dorabiałeś u nich stalówki czy gumowe? Możesz opisać czy długo dorabiali te przewody? U mnie są dwa przewody od pompy jeden do jednego zacisku, drugi do drugiego i Lucasy kosztuja chyba cos ok 280zl... W temacie mowa o stalflexach i takich przewodów tyczy sie mój post. Ja za układ z trójnikiem zapłaciłem ok 200zł czyli trzy krótkie przewody: 1 pompa-trójnik-2 zaciski. Myślę, ze masz szanse dorobic je tam o ok 100zł taniej, natomiast końcówki nie sa tak bajerancko wykończone jak u lucasa, nie bedziesz miał kolorowych i polerowanych. Dobrym rozwiazaniem jest dogadanie się telefoniczne i wysłanie starych na wzór myślę, że dla firmy nie stanowioby to problemu. Zauważcie, ze końcówki w waszych przewodach są odpowiednio powyginane - dopasowane do ułożenia przewodów na motocyklu w związku, z czym Panowie w Enzet dorobią przewody identyczne z właściwym wyprofilowaniem końcówek, na miejscu od razu testują odporność przewodów na działanie ciśnienia w związku, z czym produkt finalny zostaje oddany do użytku bez wad wykonania. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.