arek605 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 witam! mam pytanie, do czego mam podłączyć wężyk zaznaczony na zdjęciu, który wychodzi z baku ?? dziękuję za pomoc, pozdrawiam! :crossy: http://republika.pl/bohun99/inne_zdjecia/gpz.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 witam! mam pytanie, do czego mam podłączyć wężyk zaznaczony na zdjęciu, który wychodzi z baku ?? dziękuję za pomoc, pozdrawiam! :) http://republika.pl/bohun99/inne_zdjecia/gpz.JPG Do niczego. Ma wystawać spod motura w okolicach tylnego amortyzatora. To jest przelew z baku, jak zatankujesz za dużo to ten wężyk ma za zadanie oddać nadmiar paliwa pod motocykl. -- pzdryahoo & ZX-666RT '02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 (edytowane) a to przypadkiem nie odpowietrzenie zbiornika ?? bo ja mam podobnie i polozylem go pod siedzeniem ( wzdluz ) , inaczej nie ma go jak poprowadzic . Pozatym czesto zalewalem po korek i nigdy nic nie cieklo z tego wezyka. W wersji California w ogole sa 2 wezyki idace do jakis dziwnych elementow jak na zalaczonym linku http://img412.imageshack.us/img412/3415/czotohc9.jpg Edytowane 10 Stycznia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolw84 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Wlasnie ja tez jak juz tankuje to wlewam 18 litrow pod korek i nigdy nic mi sie nie wylewa to jest poprostu odpowietrzenie zeby paliwo gladko lecialo do gaznikow a gdyby nie bylo dostepu powietrza to nic by nie leciało Jeszcze jedna sprawa jak macie jakies zdiecia waszych kaw bez oslon to bardzo bym prosi o fotki na meila bo zbieram wszelkie info o moim motorku pozdrawiam wielkie dzieki!!:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek77 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 To mi wygląda jak pochłaniacz par paliwa jak w samochodach osobowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 jakie chcesz zdjęcia? Mam zdjęcia rozebranego silnika, częsci, 450 i 500 identyko silniki. Mam też katalog częsci i manuale. niestety,nie mam najnowszego manuala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolw84 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 a manual w jakim jezyku bo po niemiecku juz mam a co do zdiec to jesli możesz to wyslij mi na meila jak bedzie ci sie chcialo to bym byl bardzo wdzieczny [email protected]Pozdrawiam :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rez Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 także prosil bym o manuale i fotki rozebranego gpz niedlugo zapodam moje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Wlasnie ja tez jak juz tankuje to wlewam 18 litrow pod korek i nigdy nic mi sie nie wylewa to jest poprostu odpowietrzenie zeby paliwo gladko lecialo do gaznikow a gdyby nie bylo dostepu powietrza to nic by nie leciało Nie będę się sprzeczać, nie chce mi się. W takim razie załóżmy sytuację, że masz zatankowane pod korek, i zostawiasz motocykl na słońcu. Paliwo zwiększa objętość, a zbiornik nie zwiększa pojemności. Jak sądzisz, gdzie się podzieje "nadmiar" paliwa? fotki mojej pierwszej GPZ są o tu: (rozebrana i ubrana;)http://yahoo.riders.pl/gpz/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Moim zdaniem jest to odpowietrzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolw84 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 yahoo bardzo fajną stronke zrobiłes :icon_biggrin: w jakim ty stanie kupiles swoja gpz bo po zdieciach to widac ze dobra byla tylko rama:) a tak pozatym to ladny moto na koniec powstal jeżdzi jeszcze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 (edytowane) yahoo bardzo fajną stronke zrobiłes :icon_rolleyes: w jakim ty stanie kupiles swoja gpz bo po zdieciach to widac ze dobra byla tylko rama:) a tak pozatym to ladny moto na koniec powstal jeżdzi jeszcze?? Kupiłem w takim jak widać na fotce nr 07. Rama, podwozie - nieuszkodzone. To było w 2000 roku, wtedy 2500zł, które zapłaciłem - to była mega okazja. Odbudowa kosztowała 3k, w tym kupno: lampy, owiewki, zegarów, stelaża, szyby, przełączników, kierownic, migaczy, lusterek (wszystko używane) i całej masy śrubek, zaślepek, tylnej lampy (to w salonie, za chorą kasę) itd. Jak widać przerobiłem stary model na hybrydę z przodem od modelu post '94. Dałoby się taniej, ale wtedy nie miałem rozeznania w cenach części, poza tym kupowałem części gotowe do założenia, ewentualnie do pomalowania, nie wnikałem. Oczywiście, nie wszystko wymagało wymiany, wiele rzeczy mógłbym pokleić - ale nie chciałem. Zrobiłem tym motocyklem potem 40 tysięcy km bez większych problemów, tak, że się opłaciło :wink: GPZtka jeździ wśród znajomych do dziś, bez większych przygód, no może poza tym tylko, że już trzecia z kolei osoba (po sprzedaży jej przeze mnie) - uczy się na niej jeździć, więc przez liczne parkingówki nie ma ani pół całego plastiku, wszędzie popękane. Ale ogólnie - lata, gada, bita nie jest. Edytowane 12 Stycznia 2007 przez yahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Yahoo ile km. wytrzyma lancusek napedu wstepnego w tych silnikach GPZ,KLE,ER 500 , chodzi mi o ten 2 rzedowy miedzy walem a koszem sprzeglowym, czy trafialo sie komus ze lancuszek padl ? zerwal sie ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Yahoo ile km. wytrzyma lancusek napedu wstepnego w tych silnikach GPZ,KLE,ER 500 , chodzi mi o ten 2 rzedowy miedzy walem a koszem sprzeglowym, czy trafialo sie komus ze lancuszek padl ? zerwal sie ? Generalnie pierwsze dźwięki z tego łańcuszka pojawiają się tak mniej więcej po 10-15tys km od nowości, ale wtedy są jeszcze ledwo słyszalne i to tylko na zimno i na wolnych obrotach. Stopniowo robi się coraz głośniej, i zwykle w okolicach 40 tys na wolnych obrotach jest już sieczka - ale poza hałasem nie ma to znaczenia. Znam ludzi który przejeździli z takim hałasującym łańcuszkiem (nazwijmy go dla uproszczenia sprzęgłowym) kilkadziesiąt tysięcy i nigdy nic. Nie słyszałem o przypadku jego zerwania, chociaż w skrajnym wypadku widziałem (ale to w GPZ600), że mega wyciągnięty łańcuszek potraci zacząć wybierać materiał z karteru. Z drugiej strony silnik w GPZ500 to jest konstrukcja niezbyt złożona, i wymianę łańcuszka idzie, na upartego, machnąć w dzionek. -- pzdryahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 a ile to cudo kosztuje ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.