Skocz do zawartości

Pytanie do użytkowników GPZ 500S


arek605
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam! mam pytanie, do czego mam podłączyć wężyk zaznaczony na zdjęciu, który wychodzi z baku ??

dziękuję za pomoc, pozdrawiam! :)

 

http://republika.pl/bohun99/inne_zdjecia/gpz.JPG

 

Do niczego. Ma wystawać spod motura w okolicach tylnego amortyzatora. To jest przelew z baku, jak zatankujesz za dużo to ten wężyk ma za zadanie oddać nadmiar paliwa pod motocykl.

 

--

pzdr

yahoo & ZX-666RT '02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to przypadkiem nie odpowietrzenie zbiornika ?? bo ja mam podobnie i polozylem go pod siedzeniem ( wzdluz ) , inaczej nie ma go jak poprowadzic . Pozatym czesto zalewalem po korek i nigdy nic nie cieklo z tego wezyka. W wersji California w ogole sa 2 wezyki idace do jakis dziwnych elementow jak na zalaczonym linku

http://img412.imageshack.us/img412/3415/czotohc9.jpg

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie ja tez jak juz tankuje to wlewam 18 litrow pod korek i nigdy nic mi sie nie wylewa to jest poprostu odpowietrzenie zeby paliwo gladko lecialo do gaznikow a gdyby nie bylo dostepu powietrza to nic by nie leciało

 

Jeszcze jedna sprawa jak macie jakies zdiecia waszych kaw bez oslon to bardzo bym prosi o fotki na meila bo zbieram wszelkie info o moim motorku pozdrawiam wielkie dzieki!!:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie ja tez jak juz tankuje to wlewam 18 litrow pod korek i nigdy nic mi sie nie wylewa to jest poprostu odpowietrzenie zeby paliwo gladko lecialo do gaznikow a gdyby nie bylo dostepu powietrza to nic by nie leciało

 

Nie będę się sprzeczać, nie chce mi się. W takim razie załóżmy sytuację, że masz zatankowane pod korek, i zostawiasz motocykl na słońcu. Paliwo zwiększa objętość, a zbiornik nie zwiększa pojemności. Jak sądzisz, gdzie się podzieje "nadmiar" paliwa?

 

fotki mojej pierwszej GPZ są o tu: (rozebrana i ubrana;)

http://yahoo.riders.pl/gpz/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yahoo bardzo fajną stronke zrobiłes :icon_rolleyes: w jakim ty stanie kupiles swoja gpz bo po zdieciach to widac ze dobra byla tylko rama:) a tak pozatym to ladny moto na koniec powstal jeżdzi jeszcze??

 

Kupiłem w takim jak widać na fotce nr 07. Rama, podwozie - nieuszkodzone. To było w 2000 roku, wtedy 2500zł, które zapłaciłem - to była mega okazja. Odbudowa kosztowała 3k, w tym kupno: lampy, owiewki, zegarów, stelaża, szyby, przełączników, kierownic, migaczy, lusterek (wszystko używane) i całej masy śrubek, zaślepek, tylnej lampy (to w salonie, za chorą kasę) itd. Jak widać przerobiłem stary model na hybrydę z przodem od modelu post '94. Dałoby się taniej, ale wtedy nie miałem rozeznania w cenach części, poza tym kupowałem części gotowe do założenia, ewentualnie do pomalowania, nie wnikałem. Oczywiście, nie wszystko wymagało wymiany, wiele rzeczy mógłbym pokleić - ale nie chciałem. Zrobiłem tym motocyklem potem 40 tysięcy km bez większych problemów, tak, że się opłaciło :wink:

 

GPZtka jeździ wśród znajomych do dziś, bez większych przygód, no może poza tym tylko, że już trzecia z kolei osoba (po sprzedaży jej przeze mnie) - uczy się na niej jeździć, więc przez liczne parkingówki nie ma ani pół całego plastiku, wszędzie popękane. Ale ogólnie - lata, gada, bita nie jest.

Edytowane przez yahoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Yahoo ile km. wytrzyma lancusek napedu wstepnego w tych silnikach GPZ,KLE,ER 500 , chodzi mi o ten 2 rzedowy miedzy walem a koszem sprzeglowym, czy trafialo sie komus ze lancuszek padl ? zerwal sie ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yahoo ile km. wytrzyma lancusek napedu wstepnego w tych silnikach GPZ,KLE,ER 500 , chodzi mi o ten 2 rzedowy miedzy walem a koszem sprzeglowym, czy trafialo sie komus ze lancuszek padl ? zerwal sie ?

 

Generalnie pierwsze dźwięki z tego łańcuszka pojawiają się tak mniej więcej po 10-15tys km od nowości, ale wtedy są jeszcze ledwo słyszalne i to tylko na zimno i na wolnych obrotach. Stopniowo robi się coraz głośniej, i zwykle w okolicach 40 tys na wolnych obrotach jest już sieczka - ale poza hałasem nie ma to znaczenia. Znam ludzi który przejeździli z takim hałasującym łańcuszkiem (nazwijmy go dla uproszczenia sprzęgłowym) kilkadziesiąt tysięcy i nigdy nic. Nie słyszałem o przypadku jego zerwania, chociaż w skrajnym wypadku widziałem (ale to w GPZ600), że mega wyciągnięty łańcuszek potraci zacząć wybierać materiał z karteru. Z drugiej strony silnik w GPZ500 to jest konstrukcja niezbyt złożona, i wymianę łańcuszka idzie, na upartego, machnąć w dzionek.

 

--

pzdr

yahoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...