Skocz do zawartości

Yamaha FZR 600, problem z odpalaniem przy zimnym silniku


Dobry-1983
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

BYŁEM U MECHANIKA I ON WŁAŚNIE MA ZADUPEK OD R6, PRZYMIERZYŁEM TAK TROCHĘ DO FZR I WYGLĄDA SUPER, ALE ON NIE MA ANI DO ZADUPKU SIEDZEŃ, ANI DOLNEGO PLASTIKU. TROCHE ROBOTY BYŁOBY, GDYBYM MIAŁ MOJA PRZEROBIC, A DWA, TO CZY WARTO W TAKI MOTOR ŁADOWAC, CZY LEPIEJ SEZON POJEZDZIC, SPRZEDAC, DOŁOZYC I KUPIC FIREBLADA??? W SOBOTE MA ZADZWONIC I DOWIEM SIE, JAKIE MAM CIŚNIENIE NA CYLINDRACH. JAK STOI U NIEGHO W CIEPŁYM GARAZU, TO DUŻO LEPIEJ ODPALA, ALE TEŻ NIE REWELACYJNIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BYŁEM U MECHANIKA I ON WŁAŚNIE MA ZADUPEK OD R6, PRZYMIERZYŁEM TAK TROCHĘ DO FZR I WYGLĄDA SUPER, ALE ON NIE MA ANI DO ZADUPKU SIEDZEŃ, ANI DOLNEGO PLASTIKU. TROCHE ROBOTY BYŁOBY, GDYBYM MIAŁ MOJA PRZEROBIC, A DWA, TO CZY WARTO W TAKI MOTOR ŁADOWAC, CZY LEPIEJ SEZON POJEZDZIC, SPRZEDAC, DOŁOZYC I KUPIC FIREBLADA??? W SOBOTE MA ZADZWONIC I DOWIEM SIE, JAKIE MAM CIŚNIENIE NA CYLINDRACH. JAK STOI U NIEGHO W CIEPŁYM GARAZU, TO DUŻO LEPIEJ ODPALA, ALE TEŻ NIE REWELACYJNIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BYŁEM U MECHANIKA I ON WŁAŚNIE MA ZADUPEK OD R6, PRZYMIERZYŁEM TAK TROCHĘ DO FZR I WYGLĄDA SUPER, ALE ON NIE MA ANI DO ZADUPKU SIEDZEŃ, ANI DOLNEGO PLASTIKU. TROCHE ROBOTY BYŁOBY, GDYBYM MIAŁ MOJA PRZEROBIC, A DWA, TO CZY WARTO W TAKI MOTOR ŁADOWAC, CZY LEPIEJ SEZON POJEZDZIC, SPRZEDAC, DOŁOZYC I KUPIC FIREBLADA??? W SOBOTE MA ZADZWONIC I DOWIEM SIE, JAKIE MAM CIŚNIENIE NA CYLINDRACH. JAK STOI U NIEGHO W CIEPŁYM GARAZU, TO DUŻO LEPIEJ ODPALA, ALE TEŻ NIE REWELACYJNIE.

witam. ja mam yzf 750 i jak ostatnio bylem w garazu na posezonowym comiesiecznym odpalaniu, to tez miala problemy. latem odpala ''od tyka'' a jak odpalila to na ssaniu nawet najmniejsze dotkniecie gazu i zaraz gasla. podejrzewam ze mieszanka jest zbyt bogata i stad te problemy. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwis odeslal moje graty ktore wyslal mechanik do sprawdzenia (modul, przekaznik i czujnik zblizeniowy.) Z opisem ze czujnik zblizeniowy ( impulsator ) byl zepsuty, naprawili mi go. Mechanik wszystko zamontowal i motorek odpalil. Dzisiaj z radosci na ten dzwiek odpalonej maszyny chcialem pojezdzic ale sniegu jest i nie da rady.

 

Koszt naprawy tego czujnika to 200 zl. Troche za to skasowali no ale jak dziala to warto bylo.

 

 

Mechanicznie bylo wszystko ok. jakby to nie pomoglo to koniec swiata :icon_twisted:

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez Dobry-1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO MASZ SZCZĘŚCIE! GRATULUJE NAPRAWY MOTO!!!

JA CZEKAM, AŻ MÓJ MECHANIK SPRAWDZI MI CIŚNIENIE NA CYLINDRACH, MA TO SPRAWDZIC W NIEDZIELE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CISNIENIE BEDZIE OK.

 

A TAK W OGÓLE ZOBACZYŁEM DOBRY-1983, ŻE JESTES Z KWIDZYNIA, TO JAEST BARDZO BLISKO MNIE. JA MIESZKAM W SMĘTOWIE PO DRUGIEJ STRONIE WISŁY, 10 KM ZA OPALENIEM. MOŻE W WAKACJE SIE SPOTTKAMY I TROCHE POJEŻDZIMY??? DWA TAKIE SAME SPRZĘTY, BYŁOBY NIEŻLE. I CO????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja powiem tak. 3 dni temu kupilem fzr 600r i odrazu niemiec mi powiedzial zebym podczas odpalenia moto nie uzywal ssania. tzn chodzi mi o sam moment rozruchu, jak jzu zalapie to odrazu zalaczam. napisal ze jak dam najpierw ssanie to w zyciu nie odpale. szczerze mowiac nie probowalem inaczej wiec odpala mi bez problemu, jak to mowia na kopka :banghead: moze w tym tkwi cala tajemnica fzr :clap:

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klient od ktorego kupilem moja fzr mowil tak samo, dokladnie tak robilem i nie odpalala, po naprawie tego impulsatora na razie odpala bez problemu. 3 razy bylem ja odpalic, pochodzila troche i jest luzz.

 

TO MASZ SZCZĘŚCIE! GRATULUJE NAPRAWY MOTO!!!

JA CZEKAM, AŻ MÓJ MECHANIK SPRAWDZI MI CIŚNIENIE NA CYLINDRACH, MA TO SPRAWDZIC W NIEDZIELE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CISNIENIE BEDZIE OK.

 

A TAK W OGÓLE ZOBACZYŁEM DOBRY-1983, ŻE JESTES Z KWIDZYNIA, TO JAEST BARDZO BLISKO MNIE. JA MIESZKAM W SMĘTOWIE PO DRUGIEJ STRONIE WISŁY, 10 KM ZA OPALENIEM. MOŻE W WAKACJE SIE SPOTTKAMY I TROCHE POJEŻDZIMY??? DWA TAKIE SAME SPRZĘTY, BYŁOBY NIEŻLE. I CO????

 

 

Czlowiek nie jest taki zeby sobie nie pojezdzil :flesje: uruchomia prom przez wiselke to bedzie chwila do Kwidzyna. Co dwa sprzety to nie jeden hi hi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_rolleyes: JEST JEDEN PROBLEM, MECHANIK SPRAWDZIŁ MI CIŚNIENIE NA CYLINDRACH, WIĘC JEST TAK: NA DWÓCH PO 8.5 A NA DWÓCH PO 3. KIEPSKO!!! ALE TROCHE MNIE TO DZIWI, BO JAK JEST TAKIE MAŁE CISNIENIE, TO WYDAJE MI SIE, ŻE NIE POWINNIEN W OGÓLE ODPALIC, NIE MIAŁBY TEZ TAKIEGO CIĄGU, NIE SMIGAŁ BY WE DWÓCH 190KM/H. POZYJEMY, ZOBACZYMY!? :lapad:

 

BEZ SSANIA, MÓJ MOTOR W OGÓLE NIE ODPALA. NAWET JAK GO PIŁOWAŁEM 10 MINUT I TEORETYCZNIE POWINNO GO ZALEWAC, TO MUSZĘ GO CAŁY CZAS TRZYMAC NA SSANIU, BO JAK PUSZCZĘ SSANIE, TO JEJ CHĘC NA ODPALENIE OD RAZU SŁABNIE, ROBI SE ODGŁOS TAKI JAKBYM ODPALAŁ GO BEZ PALIWA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

MOTO NIE MIAŁO CIŚNIENIA, PONIEW3AZ POTRZRBNA BYŁA REGULACJA ZAWORÓW. MECHANIK DAŁ 12 PŁYTEK DO SZLIFU, BO BYLO TAK CIASNO, ZE ZAWORY BYLY NIE DOMKNIETE I DLATEGO NIE BYLO CISNIENIA. TERAZ JEST WSZYSTKO OK, ODPALA NA DOTYK. WIEC JAK DOBRY-JAZDA WSPOLNA CAŁY CZAS AKTUALNA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOTO NIE MIAŁO CIŚNIENIA, PONIEW3AZ POTRZRBNA BYŁA REGULACJA ZAWORÓW. MECHANIK DAŁ 12 PŁYTEK DO SZLIFU, BO BYLO TAK CIASNO, ZE ZAWORY BYLY NIE DOMKNIETE I DLATEGO NIE BYLO CISNIENIA. TERAZ JEST WSZYSTKO OK, ODPALA NA DOTYK. WIEC JAK DOBRY-JAZDA WSPOLNA CAŁY CZAS AKTUALNA?

 

 

Tak jak mowisz nie inaczej:) Przyjdziesz czas sie zmowimy i zrobimy pare kilometrow czy to u mnie czy u Ciebie moze jeszcze ktos sie dolaczyc i bedzie milo. Teraz mam lekka czape bo wlasnie wrocilem ze zlotu morsów w Mielnie i za bardzo nie kontroluje swojej ortografii, ale impreza byla wzorowa. WZOR WZOR WZOR ! ! !

 

PozdrawiaM! MORS KWIDZYN

 

MOTO NIE MIAŁO CIŚNIENIA, PONIEW3AZ POTRZRBNA BYŁA REGULACJA ZAWORÓW. MECHANIK DAŁ 12 PŁYTEK DO SZLIFU, BO BYLO TAK CIASNO, ZE ZAWORY BYLY NIE DOMKNIETE I DLATEGO NIE BYLO CISNIENIA. TERAZ JEST WSZYSTKO OK, ODPALA NA DOTYK. WIEC JAK DOBRY-JAZDA WSPOLNA CAŁY CZAS AKTUALNA?

 

 

Tak jak mowisz nie inaczej:) Przyjdziesz czas sie zmowimy i zrobimy pare kilometrow czy to u mnie czy u Ciebie moze jeszcze ktos sie dolaczyc i bedzie milo. Teraz mam lekka czape bo wlasnie wrocilem ze zlotu morsów w Mielnie i za bardzo nie kontroluje swojej ortografii, ale impreza byla wzorowa. WZOR WZOR WZOR ! ! !

 

PozdrawiaM! MORS KWIDZYN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze chłopy, kupując motocykl podstawowe czynności jak zmiana płynów, czy kontrola zaworów to pierwsza rzecz jaką robię. Niech sobie gadają ze moto po serwisie, szczelinomierz kosztuje 15zł, a sprawdzenie luzu zrobi każdy kto wie jak posługiwać się śrubokrętem.

Jak start to pełen przegląd co by wiedzieć czym sie jeździ. Mniejsze ewentualne komplikacje później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuzmen no ja zrobilem przeglad motocykla regulacje itp. a moto dalej nie palilo. Wiec to nie wystarczylo i trzeba bylo ta elektryke wyslac. A jak to by nie pomoglo to by sie dalej szukalo przyczyny. Ale na szczescie to byl strzal w dziesiatke nie trzeba sie stresowac i ladowac wiecej kasy. Wymina swiec przy okazji i moto idzie jak burza :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...